20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1293034 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #2550 på: 02. Juni 2011, 12:50 »
Nettavisen er en gjeng med dåser da! Like seriøst som Current Affairs på Radioresepsjonen...
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #2551 på: 02. Juni 2011, 12:58 »
Håper vi går etter Park Chu-Young som spiller i Monaco. Laget rykket ned denne sesongen, og Rennes skal allerede ha lagt inn et bud på spilleren. Med en sør-koreaner i laget så ville vi fått mange asiatiske fans.  ;) Han er en meget god spiller forøvrig, med et bra venstreben. (Rask også)!
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2552 på: 02. Juni 2011, 13:05 »
Nettavisen :
Det til tross for at framgangsrike klubber som Borussia Dortmund, Bayern München og ? kremt ? Newcastle skal være villige til å hente toppscoreren.

Koffor i h står det -kremt-  ??
Se uthevinger i quote.

Det blir ganske rart å nevne Newcastle i samme setning som Dortmund og Bayern. Uansett hvor mye Newcastle-frelst du er, så ser du at Dortmund og Bayern er et par klasser over oss. Derfor legger man inn et -kremt-, for å markere et slags skille mellom oss og dem. Og den er helt naturlig for meg.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2553 på: 02. Juni 2011, 13:38 »
Nettavisen :
Det til tross for at framgangsrike klubber som Borussia Dortmund, Bayern München og ? kremt ? Newcastle skal være villige til å hente toppscoreren.

Koffor i h står det -kremt-  ??
Se uthevinger i quote.

Det blir ganske rart å nevne Newcastle i samme setning som Dortmund og Bayern. Uansett hvor mye Newcastle-frelst du er, så ser du at Dortmund og Bayern er et par klasser over oss. Derfor legger man inn et -kremt-, for å markere et slags skille mellom oss og dem. Og den er helt naturlig for meg.

Joda, greit nok det! Men da kunne de formulert hele setningen annerledes! Men hvem bryr seg om nettavisen ;)

Over til noe annet.. Hva er egentlig sjansen for at vi kan få kloa i Gameiro?? Gervinho er jo umulig, men det er en mulighet for Gameiro???
Same old Shearer, always scoring!

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2554 på: 02. Juni 2011, 14:05 »
Leser at Bendtner bekrefter at han vil dra fra Arsenal. Noe for oss?

Slik jeg ser det så kan han komme til å gjøre en god jobb hvis han får spille fast. Fortsatt bare 23 og at han ikke alltid er glimrende for Arsenal trenger ikke bety at han vil være en dårlig signering. Se bare på Sturidge. Å bare kjøpe inn spillere uten PL-erfaring er også en risiko å ta.

Samtidig har vi en del penger og det er kanskje bedre muligheter ute. En brukbar lønn skal nok Bendtner også ha. I tillegg har det vært rykter om at han har et stort ego så jeg er usikker, men på ingen måte den verste vi kan signere.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2555 på: 02. Juni 2011, 14:10 »
Jeg er positiv til Bendtner under de rette rammevilkårene. Det vil si en overkommelig pris og lønn atåt. Har trua på at han har mye uforløst potensiale - bare han får regelmessig tillit.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2556 på: 02. Juni 2011, 14:14 »
Det tror jeg også. Bendtner er i tillegg til å være stor og sterk en ganske kreativ spiller.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2557 på: 02. Juni 2011, 14:28 »
Bendtner på banen ville vært konge, men en bekymring er egoet hans, som kan fylle hele garderoben. Han vil nok dessverre se på seg selv som bedre enn han er...

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2558 på: 02. Juni 2011, 14:32 »
Bendtner ligner litt på en bedre utgave av Ameobi, enig i at det kunne vært spennende å sett hvordan dansken kunne utviklet seg med mer fast spilletid. Ikke min favouritt pga personligheten og det store egoet, men langt ifra den verste vi kunne signert. Premier League erfaringen er en stor fordel, men lønna kan bli vanskelig å matche. I tillegg er han vel skadeutsatt?

Daffen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2559 på: 02. Juni 2011, 14:43 »
Bendtner ligner på Berbatov, bare han scorer ikke mål. Jeg syns vi skal holde oss laaaangt vekke fra han. Kjøper vi han som den eneste spissen i sommer, så ville jeg sagt at Best og neeesten Amøben er bedre.. blir så skuffa hvis vi signerer han, FML
Joey Barton 7

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2560 på: 02. Juni 2011, 15:06 »
Brun saus på dømmekraften. Greitt nok at ikke Bendtner er noen drømmesignering for noen her inne, tror jeg. Men Best er dessverre ikke bedre, navnet til tross...  :P

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2561 på: 02. Juni 2011, 20:16 »
Jeg syns Best er vår beste spiss i øyeblikket. :)

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2562 på: 02. Juni 2011, 20:21 »
Leser at Morimoto desperat vil bort fra Catania. Fortsatt ung og kunne kanskje tilført oss noe? Tror han ville ha kommet meget billig. Tanker?

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #2563 på: 02. Juni 2011, 20:29 »
0rac1e79 på Twitter (tidligere Fur1ong elns), påstår at fransk media sier at Gervinho skal annonsere sin nye klubb i morgen, og at det blir Newcastle. Han sier også at det går rykter om at Gervinho er i Newcastle...

Litt av et sirkus :P Men skal ikke Elfenbenskysten spille kval til Afrikamesterskapet i disse tider da? Litt naivt å tro på selvfølgelig, men Gervinho har vel sagt fra før at han skal annonsere sin nye klubb denne uka uansett?

Lee Ryder sier også at vi har gitt opp jakten på M'Bengue.
Sitat
The Chronicle understands that United are looking at other options on their shortlist when it comes to the left-back spot, with Jose Enrique?s future still uncertain.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #2564 på: 02. Juni 2011, 20:31 »
Bendtner ville vært fantastisk. Tror ikke egoet hans kommer til å være i veien for å gjøre det bra for oss.