20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1292799 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #2535 på: 01. Juni 2011, 23:27 »

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2536 på: 01. Juni 2011, 23:45 »
Jepp, jeg ville gitt faan i han for lenge siden. Helt tydelig at han ikke ønsker seg til oss, så hvorfor drive å rote mer med dette da? Hvis han evt. skulle komme til slutt så vil det vært kun pga penger og mangel på bedre alternativer.

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2537 på: 02. Juni 2011, 00:24 »
Akkurat det samma har Gervinho sagt, så da burde vi droppa han også isåfall.

Magpie93

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2538 på: 02. Juni 2011, 00:35 »
Zoggy kunne tenkte seg N´castle, hvorfor ikke enkelt å greit bare gå for ham? Og det fins jo mange spisser som vet hvor målet står...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2539 på: 02. Juni 2011, 01:01 »
SkySports kobler oss til Cédric Hengbart fra Auxerre. Han er høyreback og 30 år. Angivelig er Blackburn og Wigan med i kampen også. Han har spilt 27 kamper i ligaen i år og har 1 mål og 4 assists.

Vet ikke helt jeg, grei backup kanskje? Alderen er et aber spør du meg. Må være billig i tilfelle.
Jeg gjør regning med at han vil komme billig, og i såfall ser jeg han som en ypperlig konkurrent til Simpson. Simmy trenger konkurranse. Han trenger å bli pushet på trening, og han trenger at han det ikke er en selvfølge at det er han som skal spille høyreback. Jeg aner ingenting om denne spilleren, men tenker at når han er så gammel, så kjøpes han for å matche Simpson på treningsfeltet, og være et veldig godt alternativ når vi trenger det. Bedre enn å bruke en treg Raylor eller midtstopper Saylor.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2540 på: 02. Juni 2011, 01:22 »
Gaah, jeg blir klin gal av å vente....!
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #2541 på: 02. Juni 2011, 09:15 »
Merker eg er litt lunken på Gervinho. God spelar for all del, men kommer til å bli dyr, i tillegg til at han er ein meir uortodoks spisstype ala Martins, enn ein goalgetter.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2542 på: 02. Juni 2011, 09:46 »
SkySports kobler oss til Cédric Hengbart fra Auxerre. Han er høyreback og 30 år. Angivelig er Blackburn og Wigan med i kampen også. Han har spilt 27 kamper i ligaen i år og har 1 mål og 4 assists.

Vet ikke helt jeg, grei backup kanskje? Alderen er et aber spør du meg. Må være billig i tilfelle.
Jeg gjør regning med at han vil komme billig, og i såfall ser jeg han som en ypperlig konkurrent til Simpson. Simmy trenger konkurranse. Han trenger å bli pushet på trening, og han trenger at han det ikke er en selvfølge at det er han som skal spille høyreback. Jeg aner ingenting om denne spilleren, men tenker at når han er så gammel, så kjøpes han for å matche Simpson på treningsfeltet, og være et veldig godt alternativ når vi trenger det. Bedre enn å bruke en treg Raylor eller midtstopper Saylor.

Her blir jeg uenig. Vi har såpass mange posisjoner som skriker sårt etter forsterkninger at jeg mener klubben IKKE bør bruke tid og langt mindere en penny på å hente en spiller som skal være "en god konkurrent på treningsfeltet" og "et godt alternativ når vi trenger det". Sånn har vi først råd til å begynne å tenke når troppens svakeste posisjoner er bedre bekledd.

Jeg skulle også gjerne hatt en bedre høyreback enn Simpson, men da altså en som er bedre, ikke en 30 år gammel utfordrer. En utfordrer kan eventuelt komme når vi har kjøpt minst en spiss som vet hvor målet står, og aller helst to spisser. Dersom en viss spanjakk har tenkt å reise til sommeren, så skal også den posisjonen dekkes før vi er klare til å kjøpe utfordrere. Vi trenger vel helst mer kreativitet på midtbanen også, men det løser seg vel kanskje brukbart med Cabaye og ikke minst Ben Arfa som man nå håper å ha klar til preseason.

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #2543 på: 02. Juni 2011, 10:03 »
JamieDalton82
"Lille and Auxerre have agreed the transfer of Benoit Pedretti. Player to join when the transfer window opens in France - July 1st."

Erstatter for Cabaye. Det tyder på at han kommer til oss.

JamieDalton82
"But in Le Parisien, it's reported that Valencia are unable to match the ?12m Newcastle have lodged for Kevin Gamiero and PSG might not bid."

Hmm...
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2544 på: 02. Juni 2011, 10:09 »
Det er vel dette det ligger an til. De klubbene Gameiro kunne tenkt seg å gå til har ikke råd/lyst til å matche budet vårt. Spennende å se hva som skjer da!

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2545 på: 02. Juni 2011, 10:12 »
I tillegg skriver l'Equipe om Gervinhos mulige avskjed fra Lille, og nemner kun Newcastle.

http://www.lequipe.fr/Football/breves2011/20110602_083648_hazard-et-maintenant-munich.html

Matsaran

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2546 på: 02. Juni 2011, 10:20 »
Plllliiiiiiiz a gameiro!!!
Kom til oss

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2547 på: 02. Juni 2011, 11:16 »
Jeg slenger meg med! Pliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiz monsiour Gamiero!  ;D Skjønner egentlig ikke hvorfor det er så viktig med Spania for Gameiro. Her har han spilt for et "bunnlag" i Ligue 1 i flere år, på kunstgress! :) Han må da kunne tenke seg om to ganger før han velger bort toon!

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2548 på: 02. Juni 2011, 11:37 »
Premier League er jo i ferd med å distansere alle andre ligaene (med unntak av Bundesliga?) når det gjelder kvalitet jevnt over hele fjøla. I La Liga finner du kanskje de to beste lagene i Europa, men spiller du ikke på ett av dem så er du screwed. Tror de fleste av de andre lagene ville hatt problemer med å havne på øvre halvdel i PL.

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2549 på: 02. Juni 2011, 12:39 »
Nettavisen :
Dimitar Berbatov fikk sårhet stoltheten da han ble henvist til tribuneplass under Champions League-finalen nylig, men den sindige bulgareren hevder likevel at han ønsker å bli værende under Alex Ferguson i Manchester United. Det til tross for at framgangsrike klubber som Borussia Dortmund, Bayern München og ? kremt ? Newcastle skal være villige til å hente toppscoreren.

Koffor i h står det -kremt-  ??
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.