20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1292980 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #2475 på: 31. Mai 2011, 16:48 »
Kvitrer?
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2476 på: 31. Mai 2011, 16:49 »
Sturridge hadde vært konge! Men avventer til vi har noe håndfast tror jeg.

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #2477 på: 31. Mai 2011, 17:02 »
Kan tenkes at Cabaye overgangen ikke blir offentligjort før de vet om de får til en deal med Gervinho eller ikke. Slik at de kan presenteres samtidig. :)
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2478 på: 31. Mai 2011, 18:12 »
Må mane folk til litt ro her inne nå ;D Den eneste jeg føler meg veldig sikker på at vi får er Yohan Cabaye. Det er forrresten en helt fantastisk signering!

Gameiro er jo en våt drøm og får vi han skal vi prise oss lykkelige. Utrolig spennende tider dette og fort gjort å ta helt av! hehe

Christian A

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil

Christian A

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2481 på: 31. Mai 2011, 18:41 »
Flott!

Om spillere velger Arsenal eller Tottenham foran oss så er det greitt, men Everton kunne blitt en bitter kamel å svelge.

TegneserieSkjære

• Midtbaneanker
  • Toon till I die
    • Vis profil
« Svar #2482 på: 31. Mai 2011, 19:14 »
Mæx! Er det to klubber jeg hater spillere går til fremfor oss er det 1. Liverpool 2.Everton.. første uka av silly season har vært overraskende interessant så langt! Trur ikke det døyt på noe før nufc.co.uk kommer med offisielle uttalser, men virker i det minste som vi er meget godt igang og at pengene fra Judas vil bli godt brukt i sommer. 

Uansett om Barton muligens skyter seg noe i foten med twittringen sin er det stor underholding å følge dissingen hans, idag er det Robbie Savage som får gjennomgå:

Any savage fans got this on there arm...........thought not http://yfrog.com/hs59517655j

etterfulgt av:
Sorry @RobbieSavage8 just found one of ur fans has a tat of u. Apologies http://yfrog.com/hs93cnhj

HAHAHAHA, kommer til å savne Joey veldig om han må dra.
" Roads!? Where we`re going we dont need roads."
- Dr. Emmet Brown.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2483 på: 31. Mai 2011, 19:22 »
Akkurat nå ser det ut som at MAs litt smårisikable salg av Carroll kommer til å lønne seg.  Hadde vi rykket ned ville lyden selvsagt vært en annen. Men dette trekket kan faktisk være avgjørende for vår etablering  på øvre halvdel av tabellen neste sesong.  Vi kunne selvsagt ha havnet noen plasser høyere med Carroll på plass i siste delen av sesongen. Likevel, salget gjorde at klubben hadde penger i bok et halvt år før sommervinduet åpnet. Dvs. at Pards, Carr og Co allerede da kunne begynne å tråle europa for spillere og etablere nødvendige kontakter både med agenter og klubber. Etter all sannsynlighet har vi fått en god spiller i Cabaye for en slikk og intenting. Dette tror jeg nettopp er et resultat av at klubben har vært ute i god tid. Forøvrig muliggjør kapitalen fra Carroll at vi muligheten til å innfri hele kjøpesummen umiddelbart. Igjen en fordel ifht til flere andre klubber.
¨
For første gang på flere år gleder jeg meg til vinduet åpner. Gameiro, Zog og Gervinhio er ettertraktede spillere. Så vi kan ikke klage på MA om de ikke signerer.  Men jeg applauderer at klubben prøver.

Mads Andre

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2484 på: 31. Mai 2011, 19:39 »
Akkurat nå ser det ut som at MAs litt smårisikable salg av Carroll kommer til å lønne seg.  Hadde vi rykket ned ville lyden selvsagt vært en annen. Men dette trekket kan faktisk være avgjørende for vår etablering  på øvre halvdel av tabellen neste sesong.  Vi kunne selvsagt ha havnet noen plasser høyere med Carroll på plass i siste delen av sesongen. Likevel, salget gjorde at klubben hadde penger i bok et halvt år før sommervinduet åpnet. Dvs. at Pards, Carr og Co allerede da kunne begynne å tråle europa for spillere og etablere nødvendige kontakter både med agenter og klubber. Etter all sannsynlighet har vi fått en god spiller i Cabaye for en slikk og intenting. Dette tror jeg nettopp er et resultat av at klubben har vært ute i god tid. Forøvrig muliggjør kapitalen fra Carroll at vi muligheten til å innfri hele kjøpesummen umiddelbart. Igjen en fordel ifht til flere andre klubber.
¨
For første gang på flere år gleder jeg meg til vinduet åpner. Gameiro, Zog og Gervinhio er ettertraktede spillere. Så vi kan ikke klage på MA om de ikke signerer.  Men jeg applauderer at klubben prøver.

Kunne ikke skrivd det bedre! Er veldig spennende hva som foregår nå,greier vi å få en eller to av de vill jeg være meget fornøyd i første omgang.
*¤Newcastle Utd & Vålerenga For Life¤*

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2485 på: 31. Mai 2011, 19:46 »
hva med han her på høyrevingen neste sesong?
http://www.skysports.com/looktothefuture/story/0,28751,19722_6638327,00.html

var jo et hav av rykter rundt ham i januar. Virker som toppklubbene fokuserer på å bruke penger på etablerte spillere. Tror vi hadde hatt mulighet til å få Chamberlain og Wickham. Selv om det kan diskuteres om de vil forsterke laget allerede nå.
Hvis Chamberlain har like stort potensial som Walcott og Bale, noe jeg har fått inntrykk av at han har, bør vi slå til.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2486 på: 31. Mai 2011, 19:49 »
Mæx! Er det to klubber jeg hater spillere går til fremfor oss er det 1. Liverpool 2.Everton.. første uka av silly season har vært overraskende interessant så langt! Trur ikke det døyt på noe før nufc.co.uk kommer med offisielle uttalser, men virker i det minste som vi er meget godt igang og at pengene fra Judas vil bli godt brukt i sommer. 

Uansett om Barton muligens skyter seg noe i foten med twittringen sin er det stor underholding å følge dissingen hans, idag er det Robbie Savage som får gjennomgå:

Any savage fans got this on there arm...........thought not http://yfrog.com/hs59517655j

etterfulgt av:
Sorry @RobbieSavage8 just found one of ur fans has a tat of u. Apologies http://yfrog.com/hs93cnhj

Hvorfor hater du Everton? :P

Hahaha Barton!

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2487 på: 31. Mai 2011, 19:51 »
Chu Young Park, Pablo Piatti og Andres Guardado. Alle har de rykket ned med sine respektive klubber og alle bør være aktuelle for oss. Hvem har dere mest lyst på av disse og vil dere spekulere i sum?

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #2488 på: 31. Mai 2011, 19:56 »
Bare jeg som heller vil ha Gameiro enn Gervinho? Men om begge kommer sier jeg naturligvis JA TAKK.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

TegneserieSkjære

• Midtbaneanker
  • Toon till I die
    • Vis profil
« Svar #2489 på: 31. Mai 2011, 19:59 »

etterfulgt av:

Hvorfor hater du Everton? :P

Hahaha Barton!

Mest pga kniving gjennom mange år i vennegjengen...blitt til at jeg hater begge lag fra Pool gitt, men ingen så mye som Leverpøla....

Joey burde starte standup om alt skulle gå i vasken..hehe.
"@RobbieSavage8 they said that you were due a decent game in your career, I've been waiting 12 seasons. Then you retired tut tut!"

Og; meget god oppsummering på forventingene mine, og årsakene til dem, denne sommeren InspectorC!
" Roads!? Where we`re going we dont need roads."
- Dr. Emmet Brown.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒