20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1291998 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #2460 på: 31. Mai 2011, 11:10 »
Jeg er også skeptisk til berbatov. Hvis han er motivert ville det vært fantastisk. Men frykter at newcastle blir et hvilehjem for ham. Frykter at det blir litt som å ha viduka på topp. fine hælspark osv når han får ballen i beina, men innvolverer seg lite i spillet ellers.
antall mål vil ikke veie opp for lønna og alderen (blir verdiløs om 3 år) + overgansprisen.

Hvis vi fikk inn berbatov måtte lønna vært innenfor rimelighetens grenser. I tillegg må vi få inn en bevegelig spiss som han kan spille med.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2461 på: 31. Mai 2011, 11:17 »
Hvis vi fikk inn berbatov måtte lønna vært innenfor rimelighetens grenser. I tillegg må vi få inn en bevegelig spiss som han kan spille med.

Og der har du vel egentlig lagt frem en kravspesifikasjon som blir såpass krevende å oppfylle at vi kan konkludere med at det heller finnes bedre alternativer, tror jeg.

Mads Andre

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2462 på: 31. Mai 2011, 13:11 »
Berbatov hadde vært fantastisk.Men tviler på han kommer til Newcastle,han havner nok hos en større klubb som kan tilby han en større lønn.
*€Newcastle Utd & Vålerenga For Life€*

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #2463 på: 31. Mai 2011, 13:43 »
Hva er viktigst med Berbatov, lønn eller spilletid.
Vist spilletid, så velger han en klubb alla Newcastle.
Vist lønn, velger han en topp 3 klubb i et land der han for lite spilletid.
Ja, jeg hadde villet hatt han vist under £60.000 i uka.

Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #2464 på: 31. Mai 2011, 14:28 »
 ....Lille striker Gervinho is planning to announce this week which club he will be joining this summer.

The Ivory Coast international is being tipped to leave France and a number of Premier League clubs are interested.

Newcastle are the latest name in the frame and The Magpies have been linked with a €11million (£9.5m) bid.

However, the likes of Arsenal and Liverpool are also said to be interested, so Newcastle will have a fight on their hands.

Gervinho has confirmed he loves the Premier League, but he is not ruling out possible moves to Spain or Germany.

"During the week I'll announce my decision so that everyone knows," he told skysports.com.

"I love the Premier League, but I have interest from Spain and Germany as well, so let's wait and see."

http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_6960817,00.html
.

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2465 på: 31. Mai 2011, 14:58 »
At vi har Gameiro som førstelvalg er egentlig greit, da vi trenger en god spiss som SCORER mål! Og hvis vi ikke klarer å hente han, går vi for Gervinho.. Litt synd, da eg hadde et lite håp om begge to i klubben!

Når det gjelder Berbatov og Ba, så vet eg ikke kem eg ville hatt inn...?

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2466 på: 31. Mai 2011, 15:01 »
At vi har Gameiro som førstelvalg er egentlig greit, da vi trenger en god spiss som SCORER mål! Og hvis vi ikke klarer å hente han, går vi for Gervinho.. Litt synd, da eg hadde et lite håp om begge to i klubben!

Når det gjelder Berbatov og Ba, så vet eg ikke kem eg ville hatt inn...?

Kan bli vanskelig å få Gervinho tror jeg om vi sier at vi først vil vente å se om vi får Gameiro. Med tanke på interessen rundt Gervinho, og klubbene som angivelig vil ha han, så bør vi vise at vi vil ha han over alt for at vi skal klare å overtale han.

Berbatov eller Ba er litt vrien synes jeg. Det avhenger veldig av rammene på avtalene. Kanskje begge?

Mads Andre

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2467 på: 31. Mai 2011, 15:02 »
....Lille striker Gervinho is planning to announce this week which club he will be joining this summer.

The Ivory Coast international is being tipped to leave France and a number of Premier League clubs are interested.

Newcastle are the latest name in the frame and The Magpies have been linked with a ?11million (£9.5m) bid.

However, the likes of Arsenal and Liverpool are also said to be interested, so Newcastle will have a fight on their hands.

Gervinho has confirmed he loves the Premier League, but he is not ruling out possible moves to Spain or Germany.

"During the week I'll announce my decision so that everyone knows," he told skysports.com.

"I love the Premier League, but I have interest from Spain and Germany as well, so let's wait and see."

http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_6960817,00.html
.

Hadde vært helt rått å fått han da men dette er nok bare en drømme signering.Han havner nok hos en av de store,får vi satse på Gameiro som b plan.Hadde vært en knall signering det også!
*€Newcastle Utd & Vålerenga For Life€*

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2468 på: 31. Mai 2011, 15:28 »
I og med at det virker som vi har lagt inn bud på begge to så virker det meir sannsynlig at vi går for begge.. The Journal og Mark Douglas er ikkje til å stole på i det heile, då vil eg heller påstå at skysports er ei "sikkrare" kilde, om det finst noko som ei sikker kilde?  ;)

Shearer9

• Benkvarmer
  • **
  • Prowd to be a GEORDIE!
    • Vis profil
« Svar #2469 på: 31. Mai 2011, 15:33 »
LItt paper talk her nå!
- Newcastle look set to beat Sunderland and Everton in the race to sign West Ham striker Demba Ba.
- Real Mallorca striker Pierre Webo is being monitored by West Brom, Newcastle and Sunderland.
- Newcastle are set to finalise a £4million deal for Lille midfielder Yohan Cabaye this week.

Men hører litt snakk om at vi skal skaffe oss Robert Green... Også er det så klart litt jatting om Keane...
Sier nei takk til Green og Keane! 

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2470 på: 31. Mai 2011, 15:34 »
Nå begynner jeg å kjede meg så mye at jeg bareinterreserer meg for done deals og ikke rykter om hvem vi er etter. :) Når det gjelder Ba vs Berba går jeg for Ba. Berba har sine beste år bak seg, mens Ba har mange år igjen.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2471 på: 31. Mai 2011, 15:38 »
Sier nei takk til Green og Keane!

Green og Keane?! Nei for all del! Vi har tre keepere som holder noenlunde likt, eller bedre nivå enn Green. Synes han demonstrerer at han har såpefingre litt for ofte. Keane hadde jeg kanskje sagt ja til for et år eller to siden, men nå virker han uinteressert, smålat og blir dessuten sikkert dyr i drift.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2472 på: 31. Mai 2011, 15:44 »
- Real Mallorca striker Pierre Webo is being monitored by West Brom, Newcastle and Sunderland.
Nei takk til denne også, 11 mål på 28 (6) og 6 assists for Mallorca skriker ikke akkurat kjøp i mine øyne. I tillegg er han 29 år, noe som taler imot.  Han virker til å være glad i gule også da han har 8 gule i år, noe som er noe over normen.

Han kan være grei som backup kanskje om han kommer svært billig og liker å komme fra benk, men tviler likevel på om han ville vært det beste alternativet.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #2473 på: 31. Mai 2011, 16:41 »
30 May 2011 21:25:06
From a reliable source Newcastle have had a £11.5m bid for Daniel Sturridge accepted and he will come up for talks soon

Noen som kan hoste opp noe mer ang dette?
Hadde jo jublet vist dette stemmer, men  hvor sansynlig er det?

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2474 på: 31. Mai 2011, 16:42 »
Hva er din kilde til dette? Det hadde vært veldig greit å vite. Jeg hadde jublet hvis vi hadde fått Sturridge, men velger å avvente foreløpig.