20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1290286 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #2370 på: 30. Mai 2011, 00:52 »
Han er jo garantert bitter på at kontraktsforhandlingene tilsynelatende har gått åt skogen, men det har ingenting med Cabaye å gjøre.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

PhilippeA.

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2371 på: 30. Mai 2011, 00:55 »
Barton skriver "happy days" etterfulgt av prikk, prikk, prikk. Vi signer en ny spiller. Dyr i drift. Han sier at det er lag som vinner troféer, ikke enkeltspillere...

I min bok, trenger ikke dette å tydes en gang. Straight out sarkastisk bitterhet.

Cabaye er den unge, bedre erstatteren til Barton.

Oscillons From The Anti-Sun

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2372 på: 30. Mai 2011, 00:58 »
Jeg tolker det derimot dithen at han er veldig fornøyd med at vi bruker penger, og at han selv ønsker konkurrenter velkommen!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2373 på: 30. Mai 2011, 01:30 »
Tror det er en ønsketenkning Kristoffer, men får krysse fingrene  ;)
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2374 på: 30. Mai 2011, 01:47 »
Hehe, ja, tiden vil vise! Selv syns jeg det virker rart dersom han skulle være negativ til noe slikt nå plutselig - når han selv har krevd at klubben satser økonomisk for å kjempe om titler de kommende årene.

nebur

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2375 på: 30. Mai 2011, 02:15 »
For min del hadde det vært greit å selge barton nå i sommer...forsvinner en stør lønns-post

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2376 på: 30. Mai 2011, 07:27 »
Hvis Barton fortsetter å tulle bør han selges. Samtidig kan disse investeringene medføre at både Barton og Enrique tar til fornuften. Alt kan skje. Får vi tak i alle de spillerne vi er ute etter, tror jeg det er en god sannsynlighet for at Enrique signerer.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #2377 på: 30. Mai 2011, 11:21 »
Tviler sterkt på at lønna til Cabaye er noe i nærheten av den lønna det går rykter om. Det henger ikke på greip i det hele tatt, og rimer også dårlig med JB sine kommentarer om billigere spillere enn ham, og at klubben ikke vil betale noe særlig i lønn.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2378 på: 30. Mai 2011, 12:00 »
Tviler sterkt på at lønna til Cabaye er noe i nærheten av den lønna det går rykter om. Det henger ikke på greip i det hele tatt, og rimer også dårlig med JB sine kommentarer om billigere spillere enn ham, og at klubben ikke vil betale noe særlig i lønn.

Godt mulig! Men jeg tviler litt på at Barton vet alt for mye om hvilke nye økonomiske disponeringer administrasjonen gjør utover de som rammer han, eller de som er mer eller mindre offentlige.

Ikke utenkelig at betalingsviljen er større for å hente inn "yngre og bedre spillere" som han kaller det. Så kan jo vi gjøre oss våre egne meninger om vi synes det er rett eller ikke...

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2379 på: 30. Mai 2011, 12:50 »
Verdien ved et potensielt videresalg kan jo til en viss grad forsvare å betale mer for yngre spillere, enten det er snakk om lønn, sign on fee, eller overgangssum.

Ellers er det, som du sier, høyst merkelig hvis Joey barton, eller andre spillere for den del, har fullt innsyn i administrasjonens økonomiske disposisjoner.

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

devilfinn

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #2381 på: 30. Mai 2011, 14:15 »
veldig spennende spiller som kan bli veldig god. men han er vel ikke god nok til å gå rett inn på laget vårt enda?

Får vi han til under 4 mill pund så er jeg veldig positiv!
;)

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2382 på: 30. Mai 2011, 14:38 »
Håper virkelig på Hoilett. Han har enorm fart og tyngdepunkt. Jeg liker at vi blir linket til kjappe  spillere. Han spiller vell best på kantene? Siden Gervinho er relativt usansynlig ville Hoilett vært et godt andrevalg.
Hvis Barton sagaen fortsetter må vi ha folk så kan spille på høyresiden.

Sjekk den tyngdeoverføringen. sykt. http://www.youtube.com/watch?v=p52sEKQViec

Merkelig lite rykter om interesse for våre spillere. Hadde håpet på Guthrie, Smith, Perch rykter..

« Siste redigering: 30. Mai 2011, 14:59 av annern »
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2383 på: 30. Mai 2011, 14:57 »
Ganske stille rundt Enrique også fortiden.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #2384 på: 30. Mai 2011, 14:59 »
Vi linkes og igjen til Bentley, sammen med Sinclair og Barnetta. Jeg hadde sagt ja takk til de 2 siste, selv om jeg ikke vet hvor god Sinclair er.

Ellers hadde Hoilett vært helt glimrende.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.