20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1290390 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #2205 på: 28. Mai 2011, 12:18 »
Ja, det er jo ille hvis vi erstatter Barton med noen som er bedre?

Nå er ikke jeg så skråsikker på at Cabaye er bedre enn Barton som det du er, og ingen har sett ham spille i Premier League.

Når det er sagt er det utvilsomt en spennende spiller, og langt fra det verste vi kunne gått etter HVIS Barton forsvinner. Men jeg foretrekker fremdeles Joey Barton fremfor Yohan Cabaye.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2206 på: 28. Mai 2011, 12:56 »
Burde ikke Ashley spytte inn litt penger, i tillegg til de 35mp vi fikk for Carola?

Gameiro + Gervinho = 25 - 30mp.

Om Ashley spytter inn 15mp selv, hvilket ikke er så sjukt mye penger, vil vi ha 20 - 25mp å bruke på övrige forsterkninger. 2 spillere som går rett in i laget (höyreback og en ving), pluss noen europeiske ungutter for fremtiden som kan fungere som innbyttere.

Vi kommer aldri i verden til å bruke 35mp på spillere. Ashley sa at pengene skulle gå til klubben, ikke kjøp av spillere.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2207 på: 28. Mai 2011, 13:03 »
Virker som twitteryktene om at vi skulle bevege oss mot free transfer spillere ser ut til å stemme.
Siden twitter er så latterlig treffsikkert kan jeg jo også nevne at det budet å Insomnia på 5 ikke stemmer, og at dealen allerede er klar for nærmere 10.
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2208 på: 28. Mai 2011, 13:11 »
Vi skal ha økt vårt bud på Gameiro til ?12m og samtidig invitert han til Newcastle for å se på fasilitetene.

http://www.mercato365.com/infos-clubs/lorient/article_533315_l1-lorient-Newcastle-invite-Gameiro.shtml

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2210 på: 28. Mai 2011, 13:28 »
Ba som Free Agent mener jeg vi bør ta sjansen på. Det blir selvfølgelig ikke helt gratis, sign on fee, litt gryn til noen agenter og lønn til spilleren. Men sju mål på 13 starter for West Ham mener jeg er bra nok til at han er verdt den sjansen da det ikke blir altfor dyrt.

Virker som twitteryktene om at vi skulle bevege oss mot free transfer spillere ser ut til å stemme.
Siden twitter er så latterlig treffsikkert kan jeg jo også nevne at det budet å Insomnia på 5 ikke stemmer, og at dealen allerede er klar for nærmere 10.

Da stoler vi på det, og holder selvfølgelig deg ansvarlig hvis det skulle vise seg ikke å stemme.  ;)

Merker at jeg begynner å bli veldig lysten på å se N'Zogbia få en "second chance" i Newcastle.

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2212 på: 28. Mai 2011, 13:46 »
Reo Coker og Carew, no snakkar mi om kva som er realistisk.

Vel, så har vi 35 mill fra Carroll salg, er egentlig en ganske stor klubb med en fantastisk stadion, fantastisk fans, og spillere som Enrique, Ben Arfa og Tiote..

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2213 på: 28. Mai 2011, 13:47 »

Da stoler vi på det, og holder selvfølgelig deg ansvarlig hvis det skulle vise seg ikke å stemme.  ;)

Merker at jeg begynner å bli veldig lysten på å se N'Zogbia få en "second chance" i Newcastle.

Hehe går helt fint det :-D Gameiro og Gervinho minsker, men det virker jo som vi har tro på å få de siden vi legger så sinnsykt mye i overgangene. Håper virkelig på denne Lille midtbanespilleren også, virker som en kar for fremtiden... Newcastle kan jo snart påberope seg "little Paris"
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2214 på: 28. Mai 2011, 13:54 »
Ryktene så langt har jo vært bra, med spillere som Zoggy, Gervinho, Gameiro og Ba linka til oss! Ikke at eg har troa på at vi henter alle disse, men om vi sikrer oss 2 av dem+ 2-3 andre lovende, så skal eg si meg fornøyd!

Litt snodig med Lille, som vant Ligue1, kvalifiserte seg til CL, og no skal de selge unna hele laget  :P Ikke at det gjør med noe, men...

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2215 på: 28. Mai 2011, 13:56 »
Flere medier melder nå at vi har sikret oss Yohan Cabaye for 5mp (release clause). Knallsignering av hva jeg kan forstå. Med en gammel lagkammerat i Newcastle og Tiote bør vel Gervinho være relativt heltent nå 8)
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2216 på: 28. Mai 2011, 14:02 »
Hehe går helt fint det :-D Gameiro og Gervinho minsker, men det virker jo som vi har tro på å få de siden vi legger så sinnsykt mye i overgangene. Håper virkelig på denne Lille midtbanespilleren også, virker som en kar for fremtiden... Newcastle kan jo snart påberope seg "little Paris"

Eller et lite mini-Arsenal. Skal jo innrømme at tanken på å gå fra å måke lange baller og skape farligheter på dødball, til å bli et mer spillende lag, er veldig fristende.

Men det bør jo helst ikke bli for mye "franske følelser" i klubben vår heller...  :P

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #2217 på: 28. Mai 2011, 14:08 »
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2218 på: 28. Mai 2011, 14:32 »
#nufc have signed Lille midfielder Yohan Cabaye for 5m euros subject to passing a medical

Fra Twitter, så det er jo ikke bankers akkurat. Men det er Cwarr som melder dette, han har vel hatt rett et par ganger tidligere, men han har tatt feil også.

Matsaran

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2219 på: 28. Mai 2011, 14:35 »
5 mill pund eller euro?