20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1290413 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #2160 på: 27. Mai 2011, 17:31 »
Noe løst rykte tatt fra twitter:

@NUFCfans
"Now we're talking about Carew and Reo-Coker for #NUFC. If they're not good enough for Villa..... #NUFC"

Skrekk og gru, Reo kanskje som squadplayer på moderat lønn, men det går han neppe med på. Og Carew skal vi alldeles ikke ha.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2161 på: 27. Mai 2011, 17:34 »
Newcastle skal ha fått et bud på £5mill avvist på N`Zogbia?

Newcastle United have failed with an offer for Wigan Athletic winger Charles N'Zogbia.
The Daily Mail says Wigan have turned down a £5million bid for N'Zogbia by Newcastle.
N'Zogbia is expected to leave the DW this summer, though Latics will only sell for the right price.

Earlier this week, Wigan boss Roberto Martinez insisted he would only sell his best players to a top four club

Var ikke £5m litt lite? Vi bydde £10m i vintervinduet..

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2162 på: 27. Mai 2011, 17:40 »
Newcastle skal ha fått et bud på £5mill avvist på N`Zogbia?
[...]
Var ikke £5m litt lite? Vi bydde £10m i vintervinduet..

Jo det er jeg enig i. Får aldri Zog for £5m. Men synes ikke vi skal strekke oss mye over £10m heller. Lurer på om det ikke gikk rykte om at vi hadde gått en god del over £10m også helt på tampen 31. jan. Nå skal vi huske på at i vintervinduet så måtte vi jo kompensert Wigan for at de mistet sin beste spiller uten mulighet til å erstatte han. Ingen klubb ved sine fulle fem gjør det uten videre...  ::) Da blir det silly-money som må på bordet.

Greit å starte lavt, men £5m er nesten uforskammet lavt synes jeg.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2163 på: 27. Mai 2011, 18:37 »
Håper det ikke er for mye i dette her om Achille Emana.

Ikke det at jeg kjenner til spilleren overhodet, men nest øverste divisjon i Spania kan umulig holde høyt nivå. Ser at det er ganske mange klubber som ryktes interessert, deriblant Tottenham, så kan jo være at han er god nok? Noen som vet noe om fyren?

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #2164 på: 27. Mai 2011, 18:54 »
Midtbanespiller igjen.
Hmmm, hva skjer med disse midtbanespillerene, en klubb burde ikke bare forsterke med midtbanespillere.

Hva med noen av disse spillerene?
Disse er frigitt av Aston Villa:

Nigel Reo-Coker, John Carew, Robert Pires, Moustapha Salifou og Isaiah Osbourne. Samt juniorspillerne Harry Forrester, Arsenio Halfhuid, Durrell Berry, Ellis Deeney og Calum Flanagan.

Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2165 på: 27. Mai 2011, 18:54 »
Håper det ikke er for mye i dette her om Achille Emana.

Ikke det at jeg kjenner til spilleren overhodet, men nest øverste divisjon i Spania kan umulig holde høyt nivå. Ser at det er ganske mange klubber som ryktes interessert, deriblant Tottenham, så kan jo være at han er god nok? Noen som vet noe om fyren?

De rykka jo opp da, og må jo ha vært noen der som har imponert. :) F. eks. Championship er ikke utrolig høyt nivå, men er jo noen der som kunne holdt PL nivå, som f. eks. Charlie Adam.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2166 på: 27. Mai 2011, 19:05 »
De rykka jo opp da, og må jo ha vært noen der som har imponert. :) F. eks. Championship er ikke utrolig høyt nivå, men er jo noen der som kunne holdt PL nivå, som f. eks. Charlie Adam.

Såklart! Kan legge til Carroll også på den. :) Men statistisk sett så er det ikke mange stk. Charlie Adam som kommer hvert år. Men alle spillere kommer jo fra et sted.

Emana er 29 år om få dager, og har spilt de siste to årene i Liga Adelante. Så forbeholder meg retten til å forbli litt skeptisk. 13 mål på 24 kamper er forsåvidt svært godkjent (dog bare 1 assist).

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2167 på: 27. Mai 2011, 19:09 »
Hva med noen av disse spillerene?
Disse er frigitt av Aston Villa:

Nigel Reo-Coker, John Carew, Robert Pires, Moustapha Salifou og Isaiah Osbourne. Samt juniorspillerne Harry Forrester, Arsenio Halfhuid, Durrell Berry, Ellis Deeney og Calum Flanagan.

Sier som istad, Reo er ok på moderate vilkår og om han finner seg i å sitte endel på benk, Carew skal vi definitivt ikke ha.

Pires, og i mindre grad, Salifou er for gamle og øvrigheten er heller ikke noe jeg føler vi bør gå for. Osbourne kanskje? Men helt ærlig så vet jeg svært lite om han og disse juniorspillerne.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2168 på: 27. Mai 2011, 19:25 »
Skulle likt å se han her i nufc komme inn på HB for Simpson:

http://en.wikipedia.org/wiki/Mouhamadou_Dabo

Men tviler på at de får interesse for akkurat ham.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2169 på: 27. Mai 2011, 21:02 »
Jeg har løst hele mysteriet med Barton. Årsaken til at ikke får ny kontrakt er selvsagt at Gervinhio kommer inn på høyrekanten :D  Når Barton blir det et rent bytte lønnsmessig. Gervinhio er derimot yngre, og kanskje bedre. Enkelt ;)

Forøvrig tror jeg vi har en fordel ifht de andre klubbene som er ute etter Gervinho og Gameiro. Vi kan betale hele beløpet med en gang. Dette vil gi selgende klubb økonomiske ressurser til å hente inn en erstatter før sesongen starter. Valencia har på den annen side ikke råd til en slik ordning.

Haha, kan eg få det same som du går på? :)

Problemet ligg vel i at spelaren sjølv har litt høgre ambisjonar enn å komma til oss.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2170 på: 27. Mai 2011, 21:11 »
Skulle likt å se han her i nufc komme inn på HB for Simpson:

http://en.wikipedia.org/wiki/Mouhamadou_Dabo

Men tviler på at de får interesse for akkurat ham.

Om han er i familie med Ousmane Dabo som Barton i sin tid slo ned da begge var i ManCity så tror jeg vi kan glemme han.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2171 på: 27. Mai 2011, 21:13 »
Må være vanskelig valg for Gameiro. I Valencia har han mulighet til Europaspill, men har en ganske tøff konkurranse fra Soldado som har vært outstanding i år å putta 18. Sier ikke han er bedre enn Gameiro, men hos NUFC får han nesten automatisk fast plass, og nr9 som gir ummidelbar heltestatus + press, men press er noe alle må leve med. Så må man ike glemme at han er en god fotballspiller, og dermed sikkert rimelig glad i god lønn, så vil nok tro det til slutt er lønnstilbudet som vil avgjøre...

Matsaran

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2172 på: 27. Mai 2011, 21:58 »
Carew er fullstendig konge - i form vel og merke....
Hadde det vært mulig å garantere at han kommer til å være frisk (og i forholdsvis bra form) i 70% av kampene, hadde jeg garantert slått til.

men han er så forbanna LAAAAT

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2173 på: 27. Mai 2011, 22:01 »
Glem det. For noen år siden hadde jeg stilt meg annerledes, men han er gammel, mer skadd enn Shola Ameobi, og variabel i form. Han kan Sunderland ta.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2174 på: 27. Mai 2011, 22:14 »
Reo Coker og Carew, no snakkar mi om kva som er realistisk.