20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1292930 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

MortenM

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #2010 på: 25. Mai 2011, 15:07 »
Men hva faen er dette??
http://www.skysports.com/story/0,19528,11678_6951316,00.html

Sjekk kilden. Det er agenten hans. Sett dette før noe sted? Bruker en tid på å tro på en agent, så har en for lite å bruke tiden på...

Nå skal vi hate klubben litt, skrive stygge ting om Llambias, og så skal han føle seg presset til å cashe ut litt mer til Barton (og til agenten, selvfølgelig).

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2011 på: 25. Mai 2011, 15:09 »
Nå ryker enda en stjerne i laget! På FREE transer!!!! Fytti hælvette!!!!!!! For en mann Barton var, på vei til å bli legende i NUFC.. De bør virkelig få inn masse bra i vinduet!!

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2012 på: 25. Mai 2011, 15:17 »
Ser det er mange som tror vi skal få kloa i Gervinho. Men må nok skuffe dere. Vi får aldri i livet tak i han. Han har hatt en kjempe sesong og blitt seriemester i frankrike. De har champions league. Vi har ikke engang europa. Om gervinho går fra Lille så er det til en toppklubb med champ L . ikke til oss dessverre.Men er lov drømme men det gjøres i linken spillere vi ikke har sjans på.

Men da så.

Ellers så signerer Barton etter hvert. Dette er wheeling og dealing mellom klubben og den jævla kødden av en agent. Om han ikke gjør det, har klubben begått en stor, stor feil.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2013 på: 25. Mai 2011, 15:20 »
Som MortenM sier, det er agenten som snakker. De kjører et eget medialøp fordi de håper dette vil føre til en økt interesse rundt sine spillere=forhåpentligvis større bonus. Trenger ikke å være noe sannhet i dette. Forøvrig vet vi heller ikke hva som har skjedd i kulissene. For alt vi vet, kan kravet til Barton være for høyt. Vi kan jo snu litt på flisa: Klubben støttet ham i en tid hvor ingen ville røre ham. Skylder han ikke klubben såpass at han bør akseptere kontrakten? Det vil innebærer at han er her i 3 sesonger til.  Og hvis han fortsatt er skadefri i en alder av over 30, så kan vi forlenge igjen.  Dette trenger ikke dette å være klubbens feil mao. Om artikkelen er sann er derimot en annen sak.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2014 på: 25. Mai 2011, 15:54 »
Alltid like morosamt å lesa transfertråden. Eg må sei ein del er i overkant optimistiske!

Når det gjeld Barton-saken; Han er ein av dei få mi har i laget som mi kan byggja eit sterkt lag rundt. Som Nolan sa; "We can't afford to lose any other big players."
« Siste redigering: 25. Mai 2011, 15:59 av lgrinde »

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #2015 på: 25. Mai 2011, 16:00 »
Newcastlesupporter siden 1992

MortenM

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2016 på: 25. Mai 2011, 16:09 »
Nufcfans skriver om andre kilder. Det er så tydelig at dette er et spill fra agenten. At folk overreagerer er det mest overraskende i hele saken.

http://www.nufcfans.co.uk/2011/05/joey-barton-has-been-offered-very-good.html?utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter

John Marius

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2017 på: 25. Mai 2011, 21:03 »
Ser det er mange som tror vi skal få kloa i Gervinho. Men må nok skuffe dere. Vi får aldri i livet tak i han. Han har hatt en kjempe sesong og blitt seriemester i frankrike. De har champions league. Vi har ikke engang europa. Om gervinho går fra Lille så er det til en toppklubb med champ L . ikke til oss dessverre.Men er lov drømme men det gjøres i linken spillere vi ikke har sjans på.

Fint du har så god peil at du kan fortelle oss det da :) Og det er kanskje samme grunn som at vi ikke skulle fått Tiote? Som vant serien med Twente og skulle spille i CL? Samtidig som at vi var ett nyopprykket lag i Premier League? :)

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2018 på: 25. Mai 2011, 21:06 »
Må nok skuffe deg og si at Tiote er/var nok ikke i samme klasse som gervinho. Han er en verdensklasse ving/spiss. lag som Pool,arsenal er interessert. Jeg er bare realistisk

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2019 på: 25. Mai 2011, 21:10 »
Tiote var faktisk ikke fast i elleveren til Twente, for å ha det sagt. Vanskelig å sammenligne Gervinho og Tiote som transferobjekter er jeg redd.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

John Marius

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2020 på: 25. Mai 2011, 21:14 »
Gervinho virker absolutt lovende, men verdensklasse? Hva har han bevist som er så fantastisk utenom å ha en god sesong i frankrike?

Og Tiote var kanskje ikke fast på Twente, men han var innvolvert i 40 kamper i 09/10 sesongen..
« Siste redigering: 25. Mai 2011, 21:29 av John Marius »

alop123

• Midtbaneanker
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
« Svar #2021 på: 25. Mai 2011, 21:59 »
Eg trur det er fullt mulig å skaffe Gervinho. Håper det er hold i ryktene om at Pardew skulle møte han personlig...
Venter i spenning...

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2022 på: 25. Mai 2011, 22:11 »
Verdensklasse er ikke bare litt, men betydelig overdrevet. Han har en veldig god sesong bak seg for et lag i konstant flyt, men er et stykke unna verdensklasse. Spørs selvfølgelig hvor du drar den grensa, men den skal være rimelig raus for å inkludere Gervinho. Kan godt hende han ender opp i "større" klubb, men jeg mener han er i en klasse der vi fint kan prøve oss.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2023 på: 25. Mai 2011, 22:28 »
Verdensklasse er ikke bare litt, men betydelig overdrevet. Han har en veldig god sesong bak seg for et lag i konstant flyt, men er et stykke unna verdensklasse. Spørs selvfølgelig hvor du drar den grensa, men den skal være rimelig raus for å inkludere Gervinho. Kan godt hende han ender opp i "større" klubb, men jeg mener han er i en klasse der vi fint kan prøve oss.

Definitivt. Verdensklasse er han så avgjort ikke slik jeg der det.

At det skal være så utopisk å snakke om Gervinho til klubben skjønner jeg slettes ikke. Som du sier torfinn så kan han godt ende opp i en storklubb, såpass takter viser han. Men sånn som det blir fremstilt her så skulle man tro at vi satt å snakket om Cristiano Ronaldo e.l. (som faktisk er verdensklasse).

Det er nå forskjell på optimisme, og utopi.

Tviler sterkt på at det ikke har gått en eneste god spiller fra serievinnere som Lyon, Marseille eller Bordeaux til et lag uten CL de siste 10 årene.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2024 på: 26. Mai 2011, 00:07 »

Definitivt. Verdensklasse er han så avgjort ikke slik jeg der det.

At det skal være så utopisk å snakke om Gervinho til klubben skjønner jeg slettes ikke. Som du sier torfinn så kan han godt ende opp i en storklubb, såpass takter viser han. Men sånn som det blir fremstilt her så skulle man tro at vi satt å snakket om Cristiano Ronaldo e.l. (som faktisk er verdensklasse).

Det er nå forskjell på optimisme, og utopi.

Tviler sterkt på at det ikke har gått en eneste god spiller fra serievinnere som Lyon, Marseille eller Bordeaux til et lag uten CL de siste 10 årene.

Ben Arfa! ;D