20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1291436 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #1860 på: 22. Mai 2011, 11:34 »
Merkelig at vi signerer en sentral midtane, ettersom det er omtrent det eneste vi ikke trenger..

Men hadde derimot ikke sagt nei takk til TO Cheikh'er på laget! ;D Han Cheikh'en som er nevnt der virker spennende.
« Siste redigering: 22. Mai 2011, 11:38 av thomashaer »

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1861 på: 22. Mai 2011, 11:42 »
Hvem sier at det er en sentral midtbanespiller? Kan vel også være en vingspiller, noe jeg håper at det er!

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1862 på: 22. Mai 2011, 12:00 »
Vi trenger sentral midtbanespiller også. Sesongen har vist at vi har behov for en med fart på midten. Spesielt hvis vi skal spille 4-5-1 er behovet til stede.. Håper virkelig på Gameiro, men jeg tror ikke det er hold i ryktene at vi har bydd £12 mill for en spiller som har ett år igjen av kontrakten..Det er for mye også etter mitt skjønn...

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1863 på: 22. Mai 2011, 12:04 »
Hvem sier at det er en sentral midtbanespiller? Kan vel også være en vingspiller, noe jeg håper at det er!

"but the international player is primarily a central midfielder and is based in Continental Europe."

Det er jo dette som står i artikkelen.

Gjør meg ingenting om det er en sentral midtbanespiller av høy kvalitet vi får inn. Hadde bare gjort laget enda bedre. Tror ikke dette hadde kommet på bekostning av en spiss uansett.

Spennende å se hvem dette er, og hvilke andre spillere Pardew og co klarer å tiltrekke seg.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1864 på: 22. Mai 2011, 12:10 »

The club are desperate to keep the name under wraps in case it alerts potential rivals, but the international player is primarily a central midfielder and is based in Continental Europe. A fee has already been agreed.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1865 på: 22. Mai 2011, 12:11 »

"but the international player is primarily a central midfielder and is based in Continental Europe."

Det er jo dette som står i artikkelen.

Gjør meg ingenting om det er en sentral midtbanespiller av høy kvalitet vi får inn. Hadde bare gjort laget enda bedre. Tror ikke dette hadde kommet på bekostning av en spiss uansett.

Spennende å se hvem dette er, og hvilke andre spillere Pardew og co klarer å tiltrekke seg.

Ah, du kom meg visst i forkjøpet. :P

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1866 på: 22. Mai 2011, 12:13 »
Daniel Sturridge hadde vært fantastisk!! Mye bedre enn Jay Bothroyd ihvertfall!

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1867 på: 22. Mai 2011, 12:21 »
Veldig spennende dette! Hvem den sentrale spilleren er har jeg ingen peiling på.

En spiller jeg har veldig lyst til å få til klubben er Andres Guardado. Fart, dribleferdigheter og masse spirit!  I går rykket deportivo ned og da gjenstår det å se om vi har vært i forkant. Klubben vår har jo hatt gode forbindelser til deportivo før så kanskje kanskje  ;)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1868 på: 22. Mai 2011, 12:22 »
Kan jo nesten si det slik at vi har vært en viktig økonomisk sponsor for Depor sprett utover flere år ;)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1869 på: 22. Mai 2011, 12:27 »
Daniel Sturridge 'to opt for Newcastle transfer despite Spurs interest'
Daniel Sturridge looks likely to leave Chelsea at the end of the season - and he will opt for a move to Newcastle over his other main suitors Spurs because he feels the Magpies give him a better chance of regular first-team football.

Read more: http://www.metro.co.uk/sport/football/863990-daniel-sturridge-to-opt-for-newcastle-transfer-despite-spurs-interest#ixzz1N4fHKlzG

Ja, takk!!! Kom gjenre til oss Daniel!

Å herregud..Hadde vi fått ham ville jeg vært ekstatisk. God avslutter! Dog synes jeg det vil være rart om han ikke får sjansen i Chelsea. Han er jo per dags dato deres farligste angriper..

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #1870 på: 22. Mai 2011, 12:30 »
Oi oi oi.
Sturridge hadde vært en drøm. Vi har jo prøvd oss på han flere ganger, så kansje han skjønner det er her han skal?

Sentral midtbane spiller, kansje det er han fra Saint Ethienne, husker ikke hva han heter, men hen er defensive midtbanespiller.
Vist så, ser vi en 4-2-3-1 formasjon tro?
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1871 på: 22. Mai 2011, 12:31 »
Slapp av - inntil der kommer andre kilder enn Metro, så er det bare å forholde seg jækla rolig.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #1872 på: 22. Mai 2011, 12:33 »
Rolig, har du noen gang som Newcastle fan vært rolig :D
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

MortenM

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1873 på: 22. Mai 2011, 12:37 »
Metro.co.uk er vel ikke tidenes mest pålitelige kilde, men om han virkelig mener det må en bare åpne dørene på St. James'!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil