20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1291243 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #1590 på: 05. Mai 2011, 11:12 »
Wickham, kyllingmannen :P
Veldig spennende, men er ganske overbevist at om dersom han kjøpes er det en for fremtiden, og vi vil nok garantert hente noen mer erfarne. Ser ellers at vi de siste dagene har vært hyppig linket til Shane Long fra Reading og Jay Bothroyd fra Cardiff i tillegg. Litt sånn kjøttkaker i brunsaus-preg over det, føler jeg.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1591 på: 05. Mai 2011, 11:27 »
Notert Alex!  ;)
(faen til pirking da...  :P )

Det er nettop det med at det er "en for fremtiden" jeg frykter litt. Eller, det er vel og bra det, men før det så trenger vi minst én, aller helst to, som kan gå inn og gi angrepsspillet vårt et løft allerede f.o.m. neste sesong!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1592 på: 05. Mai 2011, 15:23 »
Sitat fra: Kristoffer
Litt sånn kjøttkaker i brunsaus-preg over det, føler jeg.
Sånn har det jo vært den siste tiden med Mike Ashley. Vi kjøper kjøttkaker i brun saus fremfor en kostbar biff. Og vi har en tendens til å kjøpe litt mye ferdigmat og halvfabrikata enn godt er.

Her er det Rema 1000 som gjelder. Billig og enkelt. Så får det smake som det smaker. Det driter vi i. Det viktigste er at vi sparer penger.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1593 på: 05. Mai 2011, 15:35 »
Dersom vi skal føre analogien din med norske forbrukarar vidare, kan vi seie at fansen ønsker seg Gervinho, Sow, Lukaku osv......

... mens det vi aller helst vil er å knaske på Løvenkrands og Perch!? :)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1594 på: 05. Mai 2011, 16:01 »
Noe sånt ja. Tror det er det som passer The Big Boss best.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1595 på: 06. Mai 2011, 13:41 »
NEWCASTLE United were today linked with a fresh move for West Ham and England striker Carlton Cole.

The Magpies enquired about the 27-year-old on transfer deadline night in the aftermath of Andy Carroll?s sale to Liverpool.

And the Chronicle understands that the Hammers will offer Cole to a host of Premier League sides again this summer.

Read More http://www.chroniclelive.co.uk/newcastle-united/nufc-news/2011/05/06/newcastle-poised-for-new-carlton-cole-strike-72703-28646290/#ixzz1LZT6G8g1

Var jo Pardew som hentet han til West Ham så regnet med at dette kommer til å komme opp flere ganger, særlig hvis West Ham rykker ned. Jeg er ikke lysten på en spiss i den alderen som sliter såpass med å score og syntes Demba Ba virker mer spennende om vi skal hente en spiss fra West Ham.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1596 på: 06. Mai 2011, 13:44 »
Tror seriøst at jeg henger meg selv hvis vi henter Cole.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #1597 på: 06. Mai 2011, 13:47 »
Da er vi to.
Da blir det Donkey 1 og Donkey 2 med Cole og Shola på topp....

Kjenner at jeg begynner å miste håret bare ved tanken

vampish

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1598 på: 06. Mai 2011, 13:56 »
Håper virkelig vi har høyere ambisjoner enn å hente Cole...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1599 på: 06. Mai 2011, 14:09 »
Har frykta dette lenge siden første gang vi blei linka. Det er bedre enn det vi spiller med nå - men det er faen ikke dette som sørge for måla, for å si det slik.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1600 på: 06. Mai 2011, 14:40 »
Håper virkelig vi holder oss unna engelske spisser til sommeren, med mindre det er snakk om en ung spiss a la Wickham. Kun Rooney, Carroll og Bent som er noe å ha av dagens engelske spisser. De tre er ikke akkurat innenfor rekkevidden..

Carlton Cole ville vært et mareritt å se på topp...
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1601 på: 06. Mai 2011, 15:07 »
Håper virkelig vi holder oss unna engelske spisser til sommeren, med mindre det er snakk om en ung spiss a la Wickham. Kun Rooney, Carroll og Bent som er noe å ha av dagens engelske spisser. De tre er ikke akkurat innenfor rekkevidden..

Carlton Cole ville vært et mareritt å se på topp...

Selv om han har slitt med formen så ville jeg lagt til Defoe i den lista. Han har vist at han kan score mål, selv om de ofte kommer konsentrert mot svake lag. Men det gir 3 poeng å vinne over dårlige lag også!

Men jeg er forsåvidt enig. Greit å hente Wickham for fremtiden til fornuftig pris. Men jeg håper mest på at vi henter spisser fra andre land enn England.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1602 på: 06. Mai 2011, 15:22 »
Mitt resonnement tok også med alder i betraktningen. Defoe fyller 29 år senere i år og denne sesongen har han vært skrekkelig. Et kjøp av Defoe ville vært en stor risiko, så etter mitt syn så er ikke det en interessant spiller.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #1603 på: 06. Mai 2011, 15:24 »
Har jo slitt endel med skader de siste årene, den godeste Defoe. Men skadefri, ja da er han en spiller jeg kunne tenkt meg.
West-Hams Upson. Kontrakten hans går ut til sommeren vist jeg ikke husker feil? Vært noe.
Ellers ser jeg ikke helt for meg Cole, iallefall vist vi skal spille med 2 spisser. Med 1 spiss, så kansje. Kommer an på pris og lønn.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1604 på: 06. Mai 2011, 15:50 »
Mitt resonnement tok også med alder i betraktningen. Defoe fyller 29 år senere i år og denne sesongen har han vært skrekkelig. Et kjøp av Defoe ville vært en stor risiko, så etter mitt syn så er ikke det en interessant spiller.

Sant nok, men med en alder på 29 til høsten så er han ikke såå gammel. Selv om han har hatt en dårlig sesong nå, så tror jeg nok at Defoe har noen dusin med Premier League mål igjen i kroppen enda.

Jeg er derimot enig i at det er en risiko, men da mest på grunn av skadehistorikk.

Men som med så mye annet så avhenger dette mye på pris. Defoe på lån m/ opsjon hadde vært virkelig spennende om enn lite realistisk.

Carlton Cole ville vært skrekkelig å hente som målgarantist og førstelagsspiller. Er ikke så motstander av han som squadplayer, men vi har da Shola til å fylle den rollen og er igrunnen fornøyd med det.