20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1290635 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Grundemaister

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #1545 på: 01. Mai 2011, 23:18 »
Liker denne jeg, men er nok ønsketenkning mtp antall nye spillere!?

Krul/Harper

NY H.B.         Collocini         NY Stopper       NY V.B
      l                                                                  l
                                   Tiote
                  Barton                    Nolan
                                                    l
 NY Angriper                                            --Ben Arfa
                                NY Spiss                       l

Barcelona light..

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1546 på: 01. Mai 2011, 23:35 »
Må ærlig innrømme at en 4-2-3-1 formasjon frister meg, selv om jeg ikke helt vet hvordan jeg skal få satt sammen laget! Muligens må Barton ofres hvis en slik taktikk skal funke.

Krul

Simpson - Williamson - Coloccini - NY

Tiote - NY

Ben Arfa -  Nolan - Jonas   

NY

Barton på deff midt? Tror faktisk det hadde funka, så god som han er til å vinne ball. Innleggene er ikke noe å bekymre seg for, de har ikke vært gode i det siste uansett, og der har vi jo Ben Arfa uansett.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1547 på: 01. Mai 2011, 23:37 »
Må ærlig innrømme at en 4-2-3-1 formasjon frister meg, selv om jeg ikke helt vet hvordan jeg skal få satt sammen laget! Muligens må Barton ofres hvis en slik taktikk skal funke.

Krul

Simpson - Williamson - Coloccini - NY

Tiote - NY

Ben Arfa -  Nolan - Jonas   

NY

Er det helt utenkelig at Barton kan fungere sammen med Tiote da? De er jo våre to mest ballsikre sentrale midtbanespillere - og Barton er da også en disiplinert spiller bakover på banen.

Kan jo eventuelt flytte Nolan ned, så det blir tre på midten, og mer balanse?

Det blir vel da mer 4-3-3, eller 4-5-1. Kommer an på hvordan du tenker det. Jeg vil helst se Nolan på off midt med det skuddbeinet han har.
« Siste redigering: 01. Mai 2011, 23:39 av thomashaer »

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #1548 på: 01. Mai 2011, 23:51 »
Nøkkeken for neste sesong er å forsterke angrepet med spillere som kan score, være oppspillspunkt  og holde på ball. Det betyr 2 klassespillere.
Såmå vi ha en midtstopper om ikke Tamas endelig slår til. Ny ving står også på ønskelisten. Mer enn det tror jeg ikke vi lan forvente. Husk at kvalitet koster. Sats på ferguson, ranger, vuckic og Lua Lua. Vi må gi unggutta sjansen

PhilippeA.

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1549 på: 02. Mai 2011, 05:01 »
Tamas spiller på WBA, og Kadar tror jeg vi kan avskrive som Premier League-stopper.
Oscillons From The Anti-Sun

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1550 på: 02. Mai 2011, 08:26 »
Regner med han mente Tamas Kadar da? Og hvorfor skal vi avskrive han?

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1551 på: 02. Mai 2011, 08:53 »
Regner med han mente Tamas Kadar da? Og hvorfor skal vi avskrive han?

Jeg har ikke troen på han. Fikk en del sjanser i Championship i fjor uten å imponere særlig, og viste iblandt store svakheter. Nå er gutten blitt 21 år og det var viktig for han å ha en god sesong i år, men skader og tøff konkurranse har gjort at han står uten PL fotball. Det er vel ingen her som ser for seg Kadar som en fremtidig fast førstelagsspiller?
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1552 på: 02. Mai 2011, 09:09 »
Hatt en sinnsykt god sesong, men han fyller 30 år straks og vil sikkert bli priset til en pris som ikke er verdt å betale for en 30 åring.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1553 på: 02. Mai 2011, 09:29 »
Kommer til å bli et helt vilt transfervindu til sommeren tror jeg. Både Wenger og Fergie har sakt at de kommer til å kjøpe, mens City fortsetter vel i samme spor. Liverpool trenger også nye spillere, og de nye eierne er ikke redd for å bruke litt £.

Tror det er viktig at Spurs ikke får CL/EL og blir med på denne festen, men de har nok penger å bruke de og, spesielt hvis Modric går til United.

Frykter at ok spillere blir priset kjempehøyt, for det kommer til å bli hard konkurranse nå fremover. Er det forresten noen som vet hva disse finansielle reglene går ut på, og når de "kicker" inn?

Andi

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1554 på: 02. Mai 2011, 09:55 »
Slik jeg ser det er det alfa omega å få inn et par spisser/offensive spillere før neste sesong, samt en høyre og venstreback ettersom jeg regner med at vi mister Enrique. Drister meg å sette opp et lag som jeg virkelig ønsker å se men som ikke akkurat er veldig sannsynlig:
Krul
K.Walker - Colo - Williamson/Taylor - M'Bengue
Tiote - Barton
Gervinho - El Arabi - Ben Arfa
Sow

Lov å drømme... I motsatt ende av skalaen finner jeg sommerens storsignering Carlton Cole som vår nye nr 9. *Grøss*

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1555 på: 02. Mai 2011, 12:47 »
For oss tror jeg ikke reglene vil være av stor betydning. Det er først og fremst Chelsea, City etc disse reglene går utover. De er ute etter andre spillere enn oss, dvs store navn med høy pris, spillere som kan gå inn å forsterke lag som allerede er ganske gode. Vi på den annen side ønsker å finne de unge med utviklingspotensiale. De er allerede gode, men vil ikke være god nok for lag som Chelsea og co. Med andre ord kommer vil til å konkurrere med klubber som Everton, Villa etc. Og de har ikke så mye penger å rutte med. Så prisene kommer til å være normale for vår del tror jeg. Men når det gjelder high-end-spillere blir saken en helt annen.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1556 på: 02. Mai 2011, 13:06 »
Vil nå tro de fleste lag er ute etter unge talenter, uavhengig om de heter Arsenal, United, Tottenham eller Newcastle. I tillegg har vi disse nyrike Team Dubai og QPR feks som er steinrike, som heller ikke kan hente på øverste hylle.

Arsenal og Tottenham har vel også ofte hentet spillere vi har ønsket som feks Modric/Arshavin. Sier seg vel nesten selv at når alle har penger og alle skal kjøpe så går prisene opp.
« Siste redigering: 02. Mai 2011, 14:18 av Andy »

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1557 på: 02. Mai 2011, 14:15 »
Noen som vil gi en liten forklaring på hva disse nye reglene går ut på? :)

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1558 på: 02. Mai 2011, 14:20 »
Du skal ikke kunne drive med underskudd og pengepåfyll. Det vil si at klubber som nå får mange investorpenger fra eksternt hold vil måtte klare seg med de pengene klubben faktisk klarer å få tak i selv, være seg via billett/effekt-salg, tv-rettigheter eller spillersalg.

Christian var litt kjappere enn meg.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1559 på: 02. Mai 2011, 14:21 »
Vi har et jækla bra utgangspunkt i form av relativt okei lønningsbudsjett etterhvert og ikke minst en stor stadion. Må da være mulig å bruke disse reglene som en klar konkurransefordel for vårs.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida