20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1290076 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #1470 på: 28. April 2011, 11:02 »
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1381318/Newcastle-turn-South-Korea-striker-Ji-Dong-won.html
Hmmm, spennende 19 åring? Her kan vi skyte Tiote fuglen igjen.

Jeg sier definitivt ja takk. Har ikke sett ham, men fordelen med å kjøpe sør-koreanere er vi garantert vil få arbeidsmoral og seriøse holdninger, hvilket gjør ham allerede bedre enn Ranger :) Er han god til å holde på ball er det ikke sikkert vi trenger så mange mål fra ham. Ireland, HBA, og Nolan har alle potensiale til å skåre 10 mål hver i løpet av en sesng.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #1471 på: 28. April 2011, 11:58 »
Ireland har potensiale til å drive klubbens fysioterapaut til vanvidd ;)

Han Dong-Won kan jo gi endel tilbake i forhold til markedsføring og draktsalg osv.
« Siste redigering: 28. April 2011, 12:00 av Lars Arild Stordal »
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Matsaran

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1472 på: 28. April 2011, 12:32 »
Jeg kunne godt tenkt meg fugla-mannen Ujah jeg. Han er alt for god for Tippeligaen, og nå snuser Sunderland på han, om de snapper han opp forran nesa vår og han greier å tilvenne seg PL så raskt som han greide TL, så vil han være god for minst 10mål per sesong.
nooooooooooooo thnx

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1473 på: 28. April 2011, 12:33 »
Jeg kunne godt tenkt meg fugla-mannen Ujah jeg. Han er alt for god for Tippeligaen, og nå snuser Sunderland på han, om de snapper han opp forran nesa vår og han greier å tilvenne seg PL så raskt som han greide TL, så vil han være god for minst 10mål per sesong.
nooooooooooooo thnx
Hvorfor ikke?

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1474 på: 28. April 2011, 14:02 »

7 spennende offensive spillere jeg håper vi ser på (mange av dem er linket):
Chu Young Park (monaco), Felipe Caicedo (Levante), Kevin Gameiro (Lorient), Pablo Piatti (Almeria) , Jose Callejon (espanyol), Balázs Dzsudzsák (PSV), Georginio Wijnaldum (feyenoord)

kommentar til disse!?

Dzsudzsák og delvis også Wijnaldum  vil bli veldig vanskelig for fansen å rope navnet på, eller synge om...

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1475 på: 28. April 2011, 14:14 »
Fatter ikke denne Ujah ståheien. Har han bevist noe mer enn Mame Biram og Prica feks? Har han bedre forutsetninger for å lykkes?

Legger mye heller litt ekstra på bordet for å skaffe spillere som kung zlatan nevner. Spesielt Wijnaldum!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1476 på: 28. April 2011, 15:14 »
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1381318/Newcastle-turn-South-Korea-striker-Ji-Dong-won.html
Hmmm, spennende 19 åring? Her kan vi skyte Tiote fuglen igjen.

Jeg sier definitivt ja takk. Har ikke sett ham, men fordelen med å kjøpe sør-koreanere er vi garantert vil få arbeidsmoral og seriøse holdninger, hvilket gjør ham allerede bedre enn Ranger :) Er han god til å holde på ball er det ikke sikkert vi trenger så mange mål fra ham. Ireland, HBA, og Nolan har alle potensiale til å skåre 10 mål hver i løpet av en sesng.

Einig. Sjølv om du er vel optimistisk på vegne av blankissa Ireland!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1477 på: 28. April 2011, 15:28 »
Ireland er jo ikke Newcastle-spiller enda, og vi veit jo enda ikke hvorvidt han er aktuell for en overgang i sommer eller ei - fortsatt bare spekulasjoner.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1478 på: 28. April 2011, 16:39 »
Legger mye heller litt ekstra på bordet for å skaffe spillere som kung zlatan nevner. Spesielt Wijnaldum!
Og han har du sett mye av regner jeg med? :)

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1479 på: 28. April 2011, 17:05 »
Det har jeg. Ikke så mye i Feyenoord, men på diverse aldersbestemte landslag i forskjellige turneringer hvor han har vært fantastisk. Ser ikke mye på Eredivisie, men har fått med meg at han har vært kanon i år, og virkelig fått sitt gjennombrudd. Dette er en spiller som garantert spiller fast på Nederland om noen år om det fortsetter. Tror egentlig han er for god for oss, og velger nok Real eller Milan.

Denne kampen var han helt rå i: http://www.youtube.com/watch?v=kuph5-QJ87I

Men vi kan opprette en tråd for spillere kun du følger om hvis du vil?
« Siste redigering: 28. April 2011, 17:42 av Andy »

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1480 på: 28. April 2011, 18:26 »
Men vi kan opprette en tråd for spillere kun du følger om hvis du vil?
Hvorfor det?

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1481 på: 28. April 2011, 18:34 »
Var egentlig bare fordi du ironisk spør om jeg følger med på Wijnaldum.
Hvis jeg da ikke hadde fulgt han, hva så liksom? Skal vi bare diskutere talenter vi følger så tett som i TL?

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1482 på: 28. April 2011, 18:41 »
Neida, det var egentlig bare et helt vanlig spørsmål om du hadde sett han. Er lissom ikke så vanlig at folk ser veldig mye av Eredivisjon.

Og ja, jeg regner jo med at folk har sett litt av en spiller før man ønsker å pøse ut millioner på han.

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1483 på: 28. April 2011, 19:15 »
Ifølge wikipedia har Wijnaldum bare ett år igjen av kontrakten sin. Han kan bekle høyrekant såvel som en kreativ midtbanerolle. Jeg har selv ikke sett MYE av han, men det jeg har sett virker utrolig lovende. Jeg mener dette ville vært en fantastisk signering til sommeren!

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1484 på: 28. April 2011, 23:49 »
Og ja, jeg regner jo med at folk har sett litt av en spiller før man ønsker å pøse ut millioner på han.

Ja, selvsagt. Var derfor jeg ikke helt skjønte det ironiske spørsmålet du kom med. Skriver jo ikke bare at man ønsker en spiller uten å vite noe som helst om fyren.