20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1289967 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

StevieT

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #1245 på: 11. April 2011, 17:51 »
Ble i går kveld rapportert på tyrkisk tv( i sammenheng med at Arda Turan skal være så godt som klar for At. Madrid) at også Gervinho kun var detaljer unna en overgang til Vicente Calderon!  :-\ Prisen det ble spekulert i var forresten 9 mill euro

Batty

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1246 på: 11. April 2011, 17:57 »
Jeg tror ikke folk ser på Newcastle som en klubb uten ambisjoner. Jeg tror spillere ser på Newcastle som en klubb men en konstant indre uro, der spillere får sine karrierer ødelagte, en klubb med en totalt talentløs bajas av en eier, en klubb som aldri er regnet som en utfordrer og som man aldri kan utelukke rykker ned. Beliggenheten i det uglamorøse nordøst er heller ikke et trekkplaster.

Tror det vil ta mange stabile sesonger før gode spillere vil vurdere oss av andre grunner enn høye lønninger.

Det går ofte ikke så bra når en klubb forsøker å kjøpe et helt nytt lag i løpet av en sommer, og for Newcastles del forventer jeg virkelig ingen suksess. Håper bare vi holder oss oppe nå.

Sånn jeg ser det behøver vi 2 gode spisser. Høyre og venstre ving av høy kvalitet. Høyre og venstreback av høy kvalitet.

Dvs. 6 spillere som mer eller mindre må gli rett inn i laget. Jeg ønsker Pardew lykke til.

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #1247 på: 11. April 2011, 19:33 »
Om Jose går til LFC så går han etter tidligere meritter i klubben. Dog KAN det være prov på potensiale til å kjempe om titler igjen, selv om jeg tror det vil ta litt tid. LFC er den klubben som har tatt nest mest poeng i PL fra nyttår.
Er nok enklere for Jose å få fast plass hos LFC enn i noen av de andre store i england.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1248 på: 11. April 2011, 19:35 »
Hadde vært glad om vi klarte å beholde Enrique og Tiote som har skapt for stor interesse for andre klubber. Hvis vi selger begge er det takk og farvel.....

Batty

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1249 på: 11. April 2011, 19:43 »
At vi, dersom Erique nå går til Liverpool, mister andre nøkkelspillere er vel som ganske sannsynelig å regne.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1250 på: 11. April 2011, 19:47 »
Og hva skal vi da bruke alle pengene vi får på i så fall? :P Ingen vil jo til oss etter det.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1251 på: 11. April 2011, 19:54 »
Og hva skal vi da bruke alle pengene vi får på i så fall? :P Ingen vil jo til oss etter det.
Nope, sikkert ingen som vil til oss fordi vi selger Carroll og Enrique. Kan nok like godt legge ned hele sjappa.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1252 på: 11. April 2011, 20:19 »
Kjøp 250 unggutter, lån alle ut, også samler vi de beste etter et par år. ;D

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1253 på: 11. April 2011, 20:29 »
Det er helt sikkert spillere som vil til oss. Men med det laget Liverpool begynner å samle, og med det laget vi er i ferd med å selge, så kan en lure på hvor GODE de spillerne som vil til oss er. Selger vi Enrique skal det vel en del til for at Barton signerer ny kontrakt, og da mister vi han også. Mister vi han også, så mister vi helt sikkert også flere. Tiote er helt sikkert høyaktuell for større klubber, ikke sikkert han er så fristet til å bli han heller, på tross av sin nye kontrakt, hvis vi selger alle de gode spillerne våre.

Vi har helt klart råd til å beholde Enrique, og selv om 15 millioner er veldig mye for en spiller med bare ett år igjen av kontrakten, så sender vi ut særdeles dårlige signaler ved å selge Carroll og Enrique, to av våre aller beste og mest talentfulle spillere.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1254 på: 11. April 2011, 20:43 »
Selvsagt synd å miste ham. Samtidig er £15 mill mye penger..

Ja, så får vi heller skryte av alle pengene klubben har i banken mens ManU, Chelsea, LFC, Arsenal, Birmingham og nå kansje Bolton eller Stoke kan skryte av titlene de henter........

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1255 på: 11. April 2011, 21:00 »
Greitt nok at Carroll var jævlig spesiell for klubben og fansen, men 35 mill pund er ein sinnsvak overpris i forhold til kvalitetane hans. Så langt må vi klare å stikke fingeren i jorda. Og dersom to nøkkelspelarar skal bety alfa og omega, så er det eit eller anna i vegen med det mentale til dei som plutselig vil vekk. Vi har fleire andre gode spelarar, og samtidig må dei som har ansvaret for den sportslege satsinga få ein reell sjanse til å erstatte dei som eventuelt forsvinn. Klart. Dersom vi sparer oss til fant i sommar, skal eg slenge meg med på hylekoret eg også. Men ikkje før den tid.

Karikert eksempel: Når Real Madrid bydde ein sinnsvak overpris for ManU sin beste spelar, så takka også den klubben ja. Er det eit teikn på at klubben ikkje har ambisjonar? Antakeleg ikkje i og med at klubben har forvalta pengane dei fekk og fortsatt kjempar om to-tre trofé kvar einaste sesong.

Sjølv om ikkje 50 mill pund - Carroll/Enrique ikkje er ideelt på kort sikt, så er det fullt mulig å kompensere og komme styrka ut av det. Vi har ikkje akkurat blitt snytt for pengar, sportsleg sett. Spørsmålet er om vi vil forvalte pengane riktig, noko som aldri er sikkert. Eg veljer å stole på Pards og Carr, all den tid eg ikkje orkar å grave meg ned før det er nødvendig. 

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1256 på: 11. April 2011, 21:01 »
Nope, sikkert ingen som vil til oss fordi vi selger Carroll og Enrique. Kan nok like godt legge ned hele sjappa.

Jeg tror du skjønte poenget hans. Det er klart det er mindre attraktivt å gå til et lag som selger unna alle sine stjerner.

StevieT

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #1257 på: 11. April 2011, 21:07 »
Så hva mener dere klubben skal gjøre med Enrique situasjonen? Heller selge nå og få så maksimalt med penger som mulig for han, enn å holde en demotivert enrique en sesong til og dermed miste han gratis neste sommer. Er heller ingen som kan klandre klubben Newcastle i denne situasjonen. Newcastle har flere ganger forsøkt å gå i kontraktsforhandlinger med Enrique uten hell. Newcastle er derfor i den posisjonen at de ser seg nødt til å selge nå. Slik jeg ser det viser vi ikke mangel på ambisjoner ved denne saken, grunnet vi over en lang periode har førsøkt å sikre kontrakt med enrique. Virker som Enrique vil bort fra klubben uavhengig av lønnen newcastle vil/kan tilby, og newcastle ser dermed ingen andre utveier enn å nettopp selge.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1258 på: 11. April 2011, 21:10 »

Jeg tror du skjønte poenget hans. Det er klart det er mindre attraktivt å gå til et lag som selger unna alle sine stjerner.
Og folk her overdriver noe helt for jævli. £35mill for Carroll var overprising til de grader og jeg har ingen problemer med å forstå at styret valgte å selge.
Enrique ønsker seg nye utfordringer, og det vil han evt. få i Liverpool samt at han sikkert vil få en real lønnsøkning.

Hvorfor skulle plutselig folk være skeptiske til oss fordet? Vi har fortsatt et STORT navn ute i Europa og jeg tipper de er maaaaaange spillere som gjerne skulle drept for å få spille på SJP.

Jeg er overhode ikke bekymret.

StevieT prater forøvrig meget fornuftig!

Talentet

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #1259 på: 11. April 2011, 21:21 »

Og folk her overdriver noe helt for jævli. £35mill for Carroll var overprising til de grader og jeg har ingen problemer med å forstå at styret valgte å selge.
Enrique ønsker seg nye utfordringer, og det vil han evt. få i Liverpool samt at han sikkert vil få en real lønnsøkning.

Hvorfor skulle plutselig folk være skeptiske til oss fordet? Vi har fortsatt et STORT navn ute i Europa og jeg tipper de er maaaaaange spillere som gjerne skulle drept for å få spille på SJP.

Jeg er overhode ikke bekymret.

StevieT prater forøvrig meget fornuftig!

Å selge var en giganttabbe!! Ser kampen mot city nå. Carroll har alt Newcastle mangler på topp nå...

For et mål Carroll putta nå... kvalitet utenom det vanlige!
« Siste redigering: 11. April 2011, 21:28 av Talentet »