20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1290796 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

nikman@SJP

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #1200 på: 10. April 2011, 19:37 »
Er ikke det fra et gammelt intervju?
Gan canny doon Toon!

vampish

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1201 på: 10. April 2011, 19:43 »
Beklager, drev å leste dagsaktuelle saker og plutselig var jeg inne på denne. La ikke merke til at den var et par mnd gammel.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1202 på: 10. April 2011, 20:13 »
Stemmer dette peiser vi på med Ferguson resten av sesongen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1203 på: 10. April 2011, 20:18 »
Goml [Moderator] 38 minutter siden
For mye penger for han, spesielt hvis han har ett år igjen av kontrakten. Newcastle må være noen jævler til å forhandle. 50 mill pund for Enrique og Carroll.

Måtte bare poste denne fra en på Tv2-saken.
Han har et godt poeng.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1204 på: 10. April 2011, 20:24 »
Jeg håper Enrique går... han er en stor profil for oss, men han takler motgang rimelig dårlig om dagen. Jeg tror at han har alt for mye gammel motgang fremst i panna...

Det eneste som bekymrer meg nå er hva Jonas og Colo finner på.. Jeg håper for alle del at de ikke ar seg påvirke av dette. Vi må kjøpe oss en spanjakk i sommer slik at vi beholder et trekløver i newcastle :)

Jeg gleder meg så usannsynlig til sommerens transfer vindu nå. Et langt helvettes mareritt som ikke kan ende noe annet en bra... Det blir nok en del nye ansikt i klubben. Håper fortsatt at Gervinho kommer inn :)
Han kom, ble mett og dett var dett....

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #1205 på: 10. April 2011, 20:40 »
Gledet meg til overgangsvinduet har jeg tatt meg selv i å gjøre hvert bidige jævla år sidem jeg ble Newcastle supporter (og det begynner jaggu å bli noen år!), og kun ved ytterst ytterst få tilfeller har jeg følt at vi satt igjen som vinnere etter at det var over.
Klubben skal jo alltid "vente til de største gutta har gjort seg ferdig" før de skal kjempe med Bolton, Hull og Stevenage om restene....

Er livredd for at vi skal spille skrue mcduck med tanke på kjøp - noe som vi kan tape flere gode forsterkninger på. Dessuten nekter jeg å tro at Fat Mike helt uten videre lar Pardew bruke uhemmet av de £35 millionene vi har fått for Carroll.

Dersom £15mill for Jose er riktig mener jeg vi skal selge siden han har så kort tid igjen av kontrakten. Det vil være en ganske bra pris.

Sigurd

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1206 på: 10. April 2011, 20:53 »
syns det er latterlig mye penger for José, så værsågod Liverpool. Håper imidlertid i det lengste at Bayern eller Milan kommer på banen med like mye penger

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1207 på: 10. April 2011, 21:44 »
Selv om det har ligget i kortene at Jose vil forlate oss til sommeren, og uavhengig av om dette med Liverpool stemmer, så er det nok et deprimerende kapittel for Newcastle som har gjort en fenomenalt comeback etter nedrykket for to år siden. Vi risikerer å stå uten to av våre mest toneangivende spillere fra 2010, og det er rett og slett jævla kjedelig at vi begynner å fremstå som en klubb som ikke klarer å beholde våre beste spillere. Er redd for ringvirkningene dette gir når man skal signere nye spillere eller binde opp nåværende spillere på kontrakt. Hvem vil være i en klubb uten ambisjoner? Vi har helt sikkert store ambisjoner, men det som skjedde på styrerommet 31. januar 2011 kan ha ødelagt mye..
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1208 på: 10. April 2011, 21:59 »
Selvsagt synd å miste ham. Samtidig er £15 mill mye penger.. Everton har dårlig råd, hadde vært morsomt om vi kunne ha kjøpt Baines for det samme som vi solgte Enrique for. Tviler dessverre på det. Baines er PLs beste back. Han viser hvor mye Enrique har å gå på fremover.

alop123

• Midtbaneanker
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
« Svar #1209 på: 10. April 2011, 22:06 »
Koffor i h.....e skulle Enrique gå til Liverpool om han vil spille Champions League? Om han forsvinner tar han ein Martins og går vertfall ikkje til ein engelsk klubb. Hadde kje Liverpool kjøpt han franske venstrebacken Marveux eller-ka-faen-han-hette då? Nesten sikker på at Enrique blir.
Venter i spenning...

wiigen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1210 på: 10. April 2011, 22:11 »
Selvsagt synd å miste ham. Samtidig er £15 mill mye penger.. Everton har dårlig råd, hadde vært morsomt om vi kunne ha kjøpt Baines for det samme som vi solgte Enrique for. Tviler dessverre på det. Baines er PLs beste back. Han viser hvor mye Enrique har å gå på fremover.

Helt enig, Baines hadde vært knall! Men som du sier; kommer nok ikke til å skje. Bayern var interessert i han i Januar vinduet, men ble raskt avist.

http://www.talksport.co.uk/sports-news/football/premier-league/transfer-rumours/3721/2/everton-rule-out-baines-sale-heitinga-heading-exit
he shagged your lass, taylor shagged your lass

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1211 på: 10. April 2011, 22:17 »
Den franske radiokanalen RMC (som forøvrig hadde full kontroll når vi jaktet Ben Arfa) meldte før helgen at vi ønsker å gå inn i forhandlinger med Toulouse for deres venstreback Cheikh M'Bengue. Vårt første bud var antatt til å være omkring ?5mill, men dette vil nok bli glatt avslått.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1212 på: 10. April 2011, 22:30 »
So viss dette med Enrique stemmer, kvifor har ikkje mi nokre "done deals" rundt omkring?
Skjønnar ikkje at han går til Liverpool...

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1213 på: 10. April 2011, 23:37 »
Begynner å hate grådige Liverpool nå.... Forresten, Baines hadde vært en drøm. Men tviler på at den går i oppfyllelse selv om vi har så mye penger.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1214 på: 11. April 2011, 00:16 »
Jeg er positiv til kjøp av Zogbia. Han er god, selv om han til tiden kan være litt egoistisk.