20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1292993 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #1185 på: 10. April 2011, 02:36 »
Og De Gea er vel en særdeles ettertraktet mann i tillegg. Syns det er mye FM-drømming her :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #1186 på: 10. April 2011, 02:53 »
Ja, glemte visst å nevne det jeg  :P
Føler Lukaku er hakket mer realistisk, og det sier sitt!
Men Thomas har rett da, har en ung og god! :)

Føler Lukaku er en slik drømmesignering som faktisk kunne ha gått i oppfyllelse, hadde de store bare vært interessert. Men Chelsea bydde på han i januar, og når først en av de virkelige store klubbene begynner å by, går han ikke til en middelhavsfarer...
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Sigurd

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1187 på: 10. April 2011, 05:51 »
Newcastle er nå i en ganske fantastisk posisjon der vi har null gode spisser. En tallentfull angriper vil kanskje være interessert i å gå hit, for å få videreutviklet seg som spiller - fremfor å dra til Chelsea eller Real Madrids benk. Det er jo lov å håpe at Lukaku tenker så langt.

Personlig tror jeg at en stor del av årsaken til vår suksess er at spillergruppa er bortimot utelukkende britisk - og følgelig håper jeg innkjøpspolitikken fortsatt går på å handle inn primært engelske spillere. Om vi bare kan få sendt Villa ned en divisjon, har de et par spisser som en gjerne kunne kikket nærmere på. Har alltid følt meg litt snytt for at vi ikke fikk til pakkeordningen Bent+Ambrose under Robson, og bare endte opp med sistnevnte. Sommeren 2011 er kanskje et greit tidspunkt å rette opp i det.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #1188 på: 10. April 2011, 09:16 »
Vil du kjøpe Ambrose igjen altså? :p

Sigurd

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1189 på: 10. April 2011, 09:51 »
Hehe! Nei, det vil jeg ikke! Jeg aner ikke hva Ambrose står for lenger - annet enn at han spiller i Palace. Syns dog han var en god spiller når han var hos oss, og var aldri noen fan av at han ble solgt. Først og fremst er det Bent jeg kunne tenkt meg i Newcastle. Agbonlahor liker jeg også godt.
« Siste redigering: 10. April 2011, 09:53 av Sigurd »

Tim Buch

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1190 på: 10. April 2011, 10:00 »
Ambrose er en målmaskin for Palace fra sentral midtbane. Hadde veldig lyst på han forrige sesong. Ikke så mye nå lengre.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1191 på: 10. April 2011, 11:44 »
Var veldig god forrige sesong ihvertfall for CP - scoret jo mange pene mål. Syns også det var synd han ble solgt, men han ble jo selvfølgelig ikke satset på av Souness da. Nå er han vel muligens noen hakk under den kvaliteten vi ser etter.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1192 på: 10. April 2011, 12:11 »
Hehe! Nei, det vil jeg ikke! Jeg aner ikke hva Ambrose står for lenger - annet enn at han spiller i Palace. Syns dog han var en god spiller når han var hos oss, og var aldri noen fan av at han ble solgt. Først og fremst er det Bent jeg kunne tenkt meg i Newcastle. Agbonlahor liker jeg også godt.

Nevnte Bent et par ganger i en tråd her inne da han var i Sunderland, men tviler på at han går fra Villa allerede. En typisk goalgetter for et middelmådig lag i PL som oss. :) Men nå er det for sent. Agbonglahor liker jeg ikke, bommer 95% av gangene han er alene med keeper. Og det er han mange ganger med den farta han har. Lite fysikk også, liker spisser med litt fysikk, men ikke for mye.
« Siste redigering: 10. April 2011, 12:14 av thomashaer »

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1193 på: 10. April 2011, 14:44 »
Synes Pardew og co bør ta litt mer sjanser i transfer markedet fremfor å bruke alt av tilgjenglige pund på 1-2 spiller(e). Bent er god han men jeg vil ikke at NUFC skal punge ut £20+ mill for han eller for noen annen spiller. Flere posisjoner trengs å forsterkes, ikke bare én.
Jeg synes man heller skal bruke litt mer fantasi og ta litt mer sjanser på overgangsmarkdet. Søke litt mer etter hurtighet og teknikk, f.eks i det Sør Amerikanske markedet.
NUFC har flere gode spillere og sterke personligheter som det kan bygges videre med, derfor er det viktig at de som kommer inn passer godt med resten av gruppen.

Hva med Jason Puncheon? 5 mål på 7 kamper for Millwall tidligere denne sesongen og 2 mål på 4 kamper for Blackpool. Virker som en rask ving som vet hvor målet står.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1194 på: 10. April 2011, 14:47 »
Skulle til å nevne han etter Blackpool-kampen forrige helg. Han virket veldig frisk da han kom innpå, kjapp og god teknisk. Godeste Pardew har jo allerede innrømmet at han følger Puncheon, så det er vel ingen umulighet at han kan være aktuell i sommer da.

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1195 på: 10. April 2011, 15:22 »
Når vi snakker om "value"... Callejon (espanyol) har vært linket flere ganger i det siste. En sum på 3 mill har vært nevnt. hva synes vi egentlig om denne spilleren? Jeg skal ærlig innrømme at jeg ikke har sett så mye av han, men i en alder av 24 bør han kunne være en spennende type eller?

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1196 på: 10. April 2011, 16:42 »
Hva f... snakker de om i studio? Phil Thompson mener å vite at Liverpool allerede har kjøpt Enrique for £15 mill, done deal.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1197 på: 10. April 2011, 16:55 »
Men £15 mill er mye penger.. Han er englands beste defensive back, men det skorter en del på det offensive fortsatt..

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1198 på: 10. April 2011, 16:59 »
Phil Thompson drømmer seg vekk med dagens rykter. Kjenner det ikke en plass.

vampish

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1199 på: 10. April 2011, 19:09 »
http://www.liverpool.no/newspg.aspx?id=27893&zone=1

Jeg ønsker å spille i Champions League. Jeg ønsker å vinne ting, og spille for landslaget. Jeg har det greit i Newcastle, men vi gjerne strekke meg lenger, sier han i et intervju med spanske Marca.