20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1292791 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #1170 på: 08. April 2011, 18:11 »
Skjønner hva du mener Parker, det er bare det at jeg er drittlei "Luque" signeringer. Ender vel med Crouch, Bridge, Campbell og andre "safe" løsninger.

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1171 på: 08. April 2011, 18:23 »
Ender vel med Crouch, Bridge, Campbell og andre "safe" løsninger.

Huff, ikke si det engang...

Er faktisk forsiktig optimist enn så lenge. Håper Pardew i samarbeid med Carr finner på noe lurt.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1172 på: 08. April 2011, 20:03 »
Er egentlig også enig med deg Parker, men skulle vi få en sjanse til å snappe Lukaku foran nesa på storklubbene for den prisen har vi simpelthen ikke råd til å la den gå fra oss. Han har allerede et nivå som vil gjøre han til den beste angriperen i klubben, og med regelmessig foring fra Ben Arfa, Barton m.fl. i verdens beste liga er det jo duket for en perfekt utvikling. En slik overgang kan være sportslig og økonomisk gullgruve, både på kort og lang sikt. Hadde også gjort oss mer attraktive for media ved å signere det som av mange blir sett på som verdens største spisstalent.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1173 på: 08. April 2011, 22:26 »
Joda, men jeg tror ikke det skjer. Blir vel som med Rooney, at vi bare trigger en større klubb til å legge ut enda litt mer penger. I så måte kan vi vel sørge for at klubben som fikser ham må betale litt ekstra ;)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Tim Buch

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1174 på: 09. April 2011, 12:09 »
Hør på Kristoffer. That is all.

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1175 på: 09. April 2011, 13:47 »
Kommentarer på Ibicevic (hoffenheim) og Drenthe (Real Madrid) ?

Ibicevic er en slu spiller, med GOD statistikk fra Bundesliga.- Skal være på utkikk etter nye utfordringer og det snakkes om en rimelig overgangssum! Bør kunne tilføre oss masse, eller? Jeg tror han kunne vært meget anvendelig. Stor erfaring, spennende alder, sulten og en gamechanger vi har behov for.

Winston Drenthe har i det siste spilt for Hercules på utlån. Det har vært mye snakk om tull med lønninger og gutten har åpenbart ikke funnet seg til rette i spania, enda... Har ekstrem fart og kan være åpen for en ny start et annet sted. Muligens høye lønns-krav, men fortsatt en ung spiller med ekstremt potensial. Tanker?

Inuz

• Supersub
  • Demba Ba <3
    • Vis profil
« Svar #1176 på: 09. April 2011, 13:52 »
Kommentarer på Ibicevic (hoffenheim) og Drenthe (Real Madrid) ?

Ibicevic er en slu spiller, med GOD statistikk fra Bundesliga.- Skal være på utkikk etter nye utfordringer og det snakkes om en rimelig overgangssum! Bør kunne tilføre oss masse, eller? Jeg tror han kunne vært meget anvendelig. Stor erfaring, spennende alder, sulten og en gamechanger vi har behov for.

Winston Drenthe har i det siste spilt for Hercules på utlån. Det har vært mye snakk om tull med lønninger og gutten har åpenbart ikke funnet seg til rette i spania, enda... Har ekstrem fart og kan være åpen for en ny start et annet sted. Muligens høye lønns-krav, men fortsatt en ung spiller med ekstremt potensial. Tanker?

Tenkte du på Royston Ricky Drenthe så er han ganske spennnde spiller. Litt vansklig å slå igjen på venstre siden til Real om dagen og trur det ikke hadde vært dumt å prøvd seg på han. Er forsatt ganske ung men som du sier kan lønn og overgangsum kansje være et problem.
Ba Ba Ba!!!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1177 på: 09. April 2011, 14:58 »
Vedr Royston Drenthe så bør det være enkelt å matche den lønna han IKKE har fått i Hercules, derimot hever vel han en brukbar lønningspose i Madrid hvor han knapt nok er ønsket. Godt spiller med et stort potensiale, andvendelig er han også, men av det jeg har sett så ser det ut som han er vaksinert mot å score mål. Det vil jo allikevel ikke være hans viktigste oppgave, så det er jo ingen krise. Det største minuset med Drenthe, slik jeg ser det, er at han er langt ifra verdens mest disiplinerte spiller. Han er nok dessverre nærmere motsatt ende av skalaen. Men han har såpass potensiale at det kunne vært interessant og sjekket muligheten for å hente ham.

Ibicevic kjenner jeg knapt nok til, så han skal jeg ikke mene noe om. Men det finnes helt klart intressante spillere i Bundesligaen, og det er meget mulig Ibicevic er en av dem.

Winston Drenthe er et enda mer ubeskrevet blad for undertegnede....  ;)

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1178 på: 09. April 2011, 17:57 »
ja, ja det gikk litt fort gutta ;D men vær sikker på at jeg skal være på dere som en ulv neste gang dere skriver feil  ;) ROYSTON er uansett en spennende spiller!

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1179 på: 09. April 2011, 18:09 »
Etter å ha sett målene til Bolton sier jeg bare Sturredge..Helvete for en avslutningsfot. Tror ikke han kommer til å få tillitt i Chelsea fordi de har Drogba og Torres. Og de jakter CL-fotball hvert år og vil ikke ta seg råd til å miste poengene som urutinerte spillere medføre seg.  Hos oss vil han derimot være bankers..£10 millioner på ham er en god investering..

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1180 på: 09. April 2011, 18:38 »
Chelsea selger ikke Sturridge, det er jeg ganske sikker på. Drogba er 33 år nå, Anelka er 32 eller 33 år og Malouda vil være 31 når sesongen slutter.
Jeg kan se for meg at Chelsea satser på Torres og Sturridge neste sesong, + kansje en ny signering. Ancelotti har vel gjort det klart at Sturridge ikke er til salgs heller så han er nok bare å glemme.

Må bare nevne at alle de 3 aldrende Chelsea spillerne kun har 1 år igjen av kontrakten sin etter denne sesongen. Kun til info, ikke at jeg ønsker noen av dem i NUFC.
« Siste redigering: 09. April 2011, 18:46 av Frode »

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1181 på: 09. April 2011, 19:04 »
Dessverre tror jeg du har rett Frode, men det er lov å hope..Chelsea har jo gjort mye rart tidligere, og er ikke akkurat viden kjent for å satse på talenter...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1182 på: 09. April 2011, 19:17 »
Nei, men ser for meg at Drogba etterhvert returnerer "hjem" til Marseille - en fornying blir å tvinge seg på det mannskapet om Chelski fortsatt skal være med å kjempe i toppen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1183 på: 10. April 2011, 01:58 »
Hvis vi trenger ny førstekeeper, må vi kjøpe De Gea! Ung og god!

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #1184 på: 10. April 2011, 02:05 »
For det første: haha! Skal vi ikke risikere å blåse halve budsjettet vårt i sommer på Lukaku, kan vi like godt bruke ALT på De Gea? Nei :P

For det andre: vi trenger ikke ny førstekeeper. Vi har Krul og Forster, og de holder for vår del. Dessuten er vel også Jak Alnwick lovende :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒