20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1291090 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #1125 på: 05. April 2011, 23:39 »
Mallorca var jo også svært interessert i Ujah like før overgangsvinduet stengte. Ønsker ikke at vi skal bruke penger på han for vi har Ranger, men han har noen spennende kavliteter.

amt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1126 på: 06. April 2011, 09:08 »
Ang. det med mål, så har våre nåværende spisser scoret 15 av 48 mål. Leon Best er den eneste spissen som kan få godkjent med tanke på scorede mål. Han har 6 mål på 10 kamper. Shola har 5 mål på 22 kamper, mens Løven har 4 på 18. Det er fryktelig lite. Så hvis du ikke har skjønt det: VI TRENGER SPISS;)

Tja. Ikke så rart at spissene vi har nå ikke har skåra stort, med tanke på at han som ofte spilte der alene er solgt;) Men la oss konkludere med at Carroll må erstattes, samt en ny høyreback må hentes inn. Og som en annen nevnte her så hadde Saylor gode kamper på høyrebacken. Nei det hadde han ikke. Han var en nødløsning slik z'zogbia var på venstrebacken. Det var en av grunnene til at vi rykket ned. Nolan har vist seg offensiv, og med Ben arfa tilbake så har vi gode offensive midtbanespillere.
Andreas Martins

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #1127 på: 06. April 2011, 09:22 »
Newcastle are ready to raid Malaga for star striker Jose Salomon Rondon - if the La Liga strugglers are relegated
http://www.talksport.co.uk/sports-news/football/premier-league/transfer-rumours/6371/3/newcastle-planning-move-malaga-striker-summer

Aldri sette eller hørt om han, men alderen stemmer jo.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1128 på: 06. April 2011, 10:01 »
Javel - okei ærede leksikon.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1129 på: 06. April 2011, 11:06 »
2 Spisser og en ving og jeg er rimelig fornøyd :) ellers så er jeg åpen for knalltilbud :)
Til slutt, meinte du Erlend i slutten av innlegget ditt at du er åpen for knalltilbud med tanke på salg av egne spillere? Dette er eit brudd på dette ambisjonsnivået eg meiner me må ha...

Jeg er åpen for knall tilbud på spillere inn i alle posisjoner:) hvis vi sikrer de 3 spillerne så tar jeg forsterkninger før en god penge i alle ledd:) jeg vil kun slippe løven og Sol i sommer. Beholde resten.

Donaldson og Airey tror jeg ikke vil slå igjennom. Spesiet ikke først nevnte. Så jeg tar ikke de med i beregningen:)
Han kom, ble mett og dett var dett....

Simmi

• Gjest
« Svar #1130 på: 06. April 2011, 14:35 »
Og som en annen nevnte her så hadde Saylor gode kamper på høyrebacken. Nei det hadde han ikke. Han var en nødløsning slik z'zogbia var på venstrebacken.

Så Barton er også bare en nødløsning på kanten? Han kan ikke spille bra der, siden han er nødløsning? Taylor spilte en dårlig kamp på høyreback når du var på SJP, men det betyr ikke at han ikke kan være god der.

Uansett amt, behovet for en spiss er det største, noe jeg tror de fleste er enig med meg i.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1131 på: 06. April 2011, 15:25 »
http://www.tv2sporten.no/fotball/england/premierleague/-fransk-ving-klar-for-liverpool-3463170.html

Venstreving Marveaux fra Rennes, som vi ble linka til endel i januar, har i følge Sky kommet til enighet med LFC om kontrakt fra neste sesong.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1132 på: 06. April 2011, 15:34 »
Steven Taylor har gjort flere brukbare kamper som høyreback. Har vel omtrent like mange der som i favorittposisjonen. Taylor er en reserveløsning som høyreback, og han fungerer stort sett ok der. Behovet er ikke så veldig skrikende stort, for å si det sånn. Men å få inn en mer fast backupløsning hadde selvfølgelig gjort seg.

Viktigst av alt er en spiss, det kommer vi ikke bort fra. Vi trenge en spiss allerede før vi solgte Carroll. Behovet har ikke blitt mindre etter at han dro. Selv om både Shola, Best og Løven er i stand til å score noen mål på dette nivået, og Ranger er et stort talent, så mangler vi den stabile toppscorertypen. I tillegg er Løven ikke god nok til å hevde seg på et høyere nivå enn dette. Han er ikke i stand til å prege kamper, og han holder oss dessverre tilbake. Og Nile Ranger har svært lite spilletid i PL denne sesongen, og han bør nok ned på et litt lavere nivå, for å få selvtillitt og spilletid, og dermed kunne utvikle seg mye raskere enn i Newcastle. Og skal vi låne ut Ranger og selge Løven, så bør vi helst ha inn en spiss til. I tillegg til alle de lovende juniorene som finnes i klubben. På toppen av dette gjør jeg regning med at også Kuqi forsvinner, og da sitter vi igjen med kun Ameobi og Best som a-lagsspisser. Vi bør ha fire jenvgode spisser, pluss Ben Arfa og ungguttene. Dette for å ha en stor stall som er forberedt på å takle skader og som kan tåle en lang sesong med deltakelse i kanskje tre turneringer. I "verste" fall fire (hvis vi mot all formodning skulle ta en Northug og spurte forbi hele feltet på oppløpet). Og selv om vi skulle ryke ut i første runde av både ligacup og fa-cup, så trenger vi likevel en stor stall for en tøff PL-sesong. Denne sesongen har vist oss at det til tider har vært litt i tynneste laget, når vi har manglet både Carroll, Ben Arfa, Ameobi og Best. Og vi vet med sikkerhet at noe liknende GARANTERT vil skje igjen også neste sesong. Og skulle han slå til for alvor, så vil det komme sterke rykter rundt Benny boy også, som det gjorde rundt Carroll denne sesongen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

vampish

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1133 på: 06. April 2011, 15:42 »
Så på Nettavisen at vi blir linket til Adebayor.
(Nå skummet jeg bare over, så jeg aner ikke hvilke kilder de har.)
Hva tror folk om dette? Han hadde jo blitt en soleklar forsterkning, men det spørs jo om han hadde sett på Newcastle som et steg ned... Pluss han uttalte vel en gang at eneste grunnen til at han spilte fotball i utlandet, og ikke hjemme var rett og slett pga penger. men kvalitetene er nok absolutt tilstede!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1134 på: 06. April 2011, 15:51 »
Nettavisen har ikke kilder. De bruker bare en svært begrenset fantasi. Og hvis de bruker kilder, så er det i såfall to-tre måneder gamle utgaver av The Sun eller NOTW.

Jeg tror ikke på et kløyva ord av det Nettavisen skriver om engelsk fotball. De har ikke den fjerneste anelse om hva de egentlig skriver for noe.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1135 på: 06. April 2011, 16:01 »
Metro.co.uk skriver det ihvertfall. Den kilden som har spydd ut piss konstant de siste månedene.

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #1136 på: 06. April 2011, 22:47 »
Tviler på at det er noe i dette - dessverre. Fyren har jo ekstreme ferdigheter.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1137 på: 06. April 2011, 23:11 »
Ekstreme ferdigheter kan så være, men han er ei grinalus uten sidestykke, et mentalt nivå på linje med Crouch og utelukkende ute etter penger. Mye penger. Synes ikke ferdighetene hans er så gode at de oppveier for alle de negative sidene. Ikke i nærheten heller.

PhilippeA.

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1138 på: 07. April 2011, 01:15 »
http://www.tv2sporten.no/fotball/england/premierleague/-fransk-ving-klar-for-liverpool-3463170.html

Venstreving Marveaux fra Rennes, som vi ble linka til endel i januar, har i følge Sky kommet til enighet med LFC om kontrakt fra neste sesong.

Synd. Tror dette kan vise seg å være et varp av LFC.
Oscillons From The Anti-Sun

nebur

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1139 på: 07. April 2011, 10:36 »
Joey barton kaptein de 2 neste kampene, twittrer steven taylor. Alan P mener han fortjener dette. + De er snart ferdig med kontraksforhandlingene. Alan P skal bygge lag rundt barton...