20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1291434 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #1050 på: 30. Mars 2011, 09:19 »
Usikker på hva reglene sier der. Jeg trodde ikke det var lov før klubben kom inn i bildet og evt godkjente dette.
Men noen som vet hva reglene er?

Kan jo godt vare at vi spiller en taktisk strategi i forhold til andre klubber å forteller at det er kontraktskøse spillere vi snakker med?
Kansje det til og med har kommer frem til en avtale, mens det bare er spilleren som venter for å se om vi holder oss i premier league.

Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #1051 på: 30. Mars 2011, 09:26 »
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1371214/Newcastle-ordered-pay-Irish-clubs-Stephen-Folan.html

Ja, først drikker du så skal vi betale for deg og? Ja, håper virkelig du er et super talent.

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1371299/Newcastle-boss-Pardew-ready-team-skipper-Nigel-Reo-Coker-again.html

Hmmm, kansje greit vist gratis og £30.000 eller mindre i uka. Grei backup for Tiote.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #1052 på: 30. Mars 2011, 09:32 »
Ser seriøse tribal linker oss til Renato Augusto fra Leverkusen?
De linker det til en enda mer seriøs kilde, ja According to German sources, sier de :D
Pisspreik, men hadde jo sagt ja til han da.

Batty

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1053 på: 30. Mars 2011, 15:49 »
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1371214/Newcastle-ordered-pay-Irish-clubs-Stephen-Folan.html

Ja, først drikker du så skal vi betale for deg og? Ja, håper virkelig du er et super talent.

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1371299/Newcastle-boss-Pardew-ready-team-skipper-Nigel-Reo-Coker-again.html

Hmmm, kansje greit vist gratis og £30.000 eller mindre i uka. Grei backup for Tiote.

Absolutt JA fra meg med Reo Coker gratis. Bra rotasjonsspiller. Kanskje Guthrie forsvinner også - han er jo ikke god nok.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1054 på: 30. Mars 2011, 18:40 »
Usikker på hva reglene sier der. Jeg trodde ikke det var lov før klubben kom inn i bildet og evt godkjente dette.
Men noen som vet hva reglene er?

Min forståelse av reglene er at klubber kan snakke med spillere av andre klubber når det er 6 eller færre måneder igjen av kontrakten. Unntak fra dette gjelder klubber i samme liga (eller er det klubber basert i samme nasjon?) der man må vente til kontrakten løper ut, eller få tillatelse med klubben som eier den aktuelle spilleren, før man kan snakke sammen.

Var blant annet på grunn av den regelen innenfor samme liga/nasjon at Canales kostet £4m for Real Madrid 4 måneder før kontrakten hans løp ut. Når Manchester United kom på banen med kontraktstilbud, la Real Madrid penger på bordet slik at de også skulle kunne tilby Canales kontrakt.

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1055 på: 02. April 2011, 09:18 »

Batty

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1056 på: 02. April 2011, 14:53 »
Nå leste jeg bare på selve linken, men mener du Banega? Notorisk bråkmaker og drittunge mener jeg å ha hørt..

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1057 på: 02. April 2011, 15:44 »
Deffinetivt ingen spiller å rope hurra for nei.

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1058 på: 02. April 2011, 18:36 »
og hva med ibicevic?

Banega har hatt en del utenomsportslig ved seg, men med argentinske venner og et miljø som kan lære han folkeskikk tror jeg han kunne blitt et veldig spennende kjøp! Mannen er upper class genial på sitt beste!

SvampeBoB

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1059 på: 02. April 2011, 19:00 »
hva med ebanks-blake? En mann som burde passe godt sammen med Shola eller Best neste sesong? Synes har har vært bra på et ganske tafatt Wolves i år, og i dag var han veldig god.

Rykker de ned, så burde man nok prøve seg med et skambud her!! Grei sub uansett :)
jeg skjønner ikke de folka som sier fotball er et spill om liv og død. Det er langt viktigere enn som så. Bill Shankley!

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #1060 på: 02. April 2011, 19:17 »
I følge FM (jada, veit det bare er et spill), så åpner transfervinduet 9. juni i år. Noen som veit om det stemmer? Har vel ikke all verden å si slik i praksis da :P
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1061 på: 03. April 2011, 10:56 »
og hva med ibicevic?

Banega har hatt en del utenomsportslig ved seg, men med argentinske venner og et miljø som kan lære han folkeskikk tror jeg han kunne blitt et veldig spennende kjøp! Mannen er upper class genial på sitt beste!

Ehh... NEI! Da har du en snill deffinisjon på upper class genial.

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1062 på: 03. April 2011, 10:57 »
hva med ebanks-blake? En mann som burde passe godt sammen med Shola eller Best neste sesong? Synes har har vært bra på et ganske tafatt Wolves i år, og i dag var han veldig god.

Rykker de ned, så burde man nok prøve seg med et skambud her!! Grei sub uansett :)

Huff. Det bør absolutt ikke være spissparet neste sesong. I så fall har Pardew feilet noe voldsomt på overgangsmarkedet.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1063 på: 03. April 2011, 10:59 »

Ikke det dummeste forslaget, og uansett et viktig poeng. Nesten uansett hvem som må ta turen ned ved sesongslutt så har de minst en eller to spillere som kan være interessante for klubber som oss.Kunne godt tenkt meg at vi hadde vært tidlig ute og sikret oss en spiller eller to fra klubbene som rykker ned denne sesongen.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1064 på: 03. April 2011, 14:57 »
En spiller om Jarvis fra Wolves syns jeg er langt mer spennende da, og kunne vært et fint alternativ og hatt på vingen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida