Blir meget spennende å se hvem vi får inn i sommer! Håper at MA bruker de pengene som han har lovet!
Det er godt å se at vi har kikket på mange spillere. Håper dette bidrar til at vi slår til med en gang vinduet åpner, og ikke venter til de to-tre siste dagene. Da kan det fort bli et par panikk-kjøp!
Midtbanen er vel bra dekning på, men det ser heller tynt ut på topp og i forsvar. Derfor bør vi se etter spillere i disse leddene. Routledge forsvinner nok, men jeg vil mye heller ha Rout enn Ryan Taylor! Derfor håper jeg vi kvitter oss med R.Taylor i stedet.
Spillere ut: Kuqi, R.Taylor, Løvenkrands(?), Campbell.
Spillere inn: Lens, Gervinho og en venstreback. I tillegg er det mulig at Ireland kommer, men det avhenger vel litt i om han får vist noe som helst hos oss.
Det er også svært viktig at Barton skriver ny kontrakt! Jeg tror dessverre Enrique forsvinner

Klart en av mine favorittspillere. Har vært meget god i år, med unntak av de siste kampene. Dersom han mot formodning skriver under på ny kontrakt, må vi hente inn en backup. Dersom han forsvinner, må vi hente inn en venstreback som er like god eller bedre! Fabio Coentrao er isåfall min drøm. Helt sikkert umulig å få tak i, men er lov å drømme