20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1292191 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #855 på: 09. Mars 2011, 13:45 »
Viasat fotball sender mye kamper med de store lagene i Frankrike og Lille kamper har det vært mye av.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #856 på: 09. Mars 2011, 14:17 »
Sweet, da er det mulig å få sett på livesport :)

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #857 på: 09. Mars 2011, 14:20 »
Hvor på nettet får du sett fransk fotball?

myp2p.eu har alltid masse å velge fra når de beste klubbene spiller. Varierer noen ganger i kvaliteten, men for det meste kan du finne meget gode streamer.
« Siste redigering: 09. Mars 2011, 14:29 av 17Parker »

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #858 på: 09. Mars 2011, 14:58 »

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #859 på: 09. Mars 2011, 15:08 »
Hva tror dere prisen på Connor Wickham blir i sommer?
Hadde vi ikke vært i den situasjonen at vi var nødt å bruke mye penger på en "proven goalscorer" hadde det vært gøy å hengt oss på i kampen om signaturen hans.

Hadde vært bra med Gameiro og Wickham. Håper Ferguson viser i kampene fremover at vi ikke trenger å handle ny vb.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #860 på: 09. Mars 2011, 15:26 »
Hva tror dere prisen på Connor Wickham blir i sommer?
Hadde vi ikke vært i den situasjonen at vi var nødt å bruke mye penger på en "proven goalscorer" hadde det vært gøy å hengt oss på i kampen om signaturen hans.

Hadde vært bra med Gameiro og Wickham. Håper Ferguson viser i kampene fremover at vi ikke trenger å handle ny vb.

Helt enig. Wickham sin pris vil nok avhenge mye av hvem og hvor mange som byr. Tottenham, Liverpool og Arsenal har vel alle vært mer eller mindre linket så han kan fort bli dyr. Om vi får by i fred eller med mer nivålike klubber tipper jeg et sted mellom £5-10m med ekstra etterhvert som han spiller. Kommer de nevnte klubbene på banen snakker vi nok £10-15m med addons. Men synes det er vanskelig å gjette igrunnen. Kan godt hende Ipswich vil tviholde på han og krever opp i £20m. Når en halv sesong med brukbar suksess i Premier League hjemler £35m for en engelsk spiss så kan en 4 år yngre lovende spiller fort bli gjenstand for noen ville krav.

Gameiro og Wickham for under £25m synes jeg kan være veldig interessant. Men ingen er "proven" i PL som nevnt, men tror kanskje vi må gå for sånne. "Proven" PL spisser blir ikke lett å slå kloa i tror jeg.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #861 på: 09. Mars 2011, 15:34 »
I det siste har jeg vel sett 4 kamper med Lille og Sow, og jeg må si jeg ble svært skuffet. Han forsvinner veldig ofte fra kampen, og bidrar lite til spillet som sådan. Er verken spesielt rask eller god på hodet. Jeg tror han er et blaff i årets Ligue 1. Gameiro over Sow 10 av 10 ganger.

Høres ut som at han er akkurat slik jeg tenkte meg. Med scorincsstatistikken hans i foregående sesonger så er jeg også av den mening at årets sesong meget vel kan være et blaff for Sow som spiller på et svært sterkt lag i Frankrike.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #862 på: 10. Mars 2011, 09:12 »
Newcastle are weighing up a move for Espanyol striker Jose Maria Callejon.
The 24-year-old has been watched by several Barclays Premier League sides over the past year, notably Everton and Wigan, and is interested in moving to England this summer.
Newcastle boss Alan Pardew went to watch the former Real Madrid B team player
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1364695/Espanyol-striker-Jose-Maria-Callejon-catches-Alan-Pardews-eye.html?

Hmmm, vet ikke allverdens av han her.
Noen som har sett han i aksjon?
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

xJPx

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #863 på: 10. Mars 2011, 11:47 »
Har ikke mye til mål men.. Han står kun som spiss på FM2011 (eneste posisjonen han er "grønn" i :P), men leser at han blir brukt som ving i Espanyol på wikipedia.

Mulig han er billig å få tak i kanskje? Kan vel være kjekt med en spiller som har erfaring både som spiss og ving. Er han i Tiote prisklasse, så er det jo aktuelt egentlig. 3 sesonger i La Liga er grei erfaring det.

Edit: Do'h, ja, nå så leste jeg saken du posta. :P "but Espanyol prefer to utilise his pace and eye for a pass by playing him in a predominantly wide position."
« Siste redigering: 10. Mars 2011, 11:51 av xJPx »

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #864 på: 10. Mars 2011, 15:45 »
Arsenal and Newcastle United are tracking St Etienne midfielder Blaise Matuidi.

Matuidi is tied to Les Verts until 2013, with his deal carrying a mystery buyout clause.
RMC says Arsenal and Newcastle are among clubs tracking the midfielder.
Matuidi has been with St Etienne since 2007.

Hva slags kilde er dette?(rmc)
Hvor god er denne spilleren?
Noen som har info om dette?
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #865 på: 10. Mars 2011, 16:10 »
Kan anbefale denne for å finne ymse nyheter (om enn på engelsk). Klikker du på noe her hiver den deg rett til kilden. I tillegg er det mulig å highlighte kilder man liker eller vil se spesielt.

Den du er ute etter var denne (tror jeg). Var det jeg fant forutenom The Newcasstle United Blog.
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #866 på: 10. Mars 2011, 17:20 »
http://www.footballpress.net/?action=read&idsel=80717

Virker som dette er opphavet til ryktet om Matuidi. Så ikke veldig troverdig ut. Meget god defensiv midtbanespiller forøvrig.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #867 på: 10. Mars 2011, 17:40 »
RMC var vel de som kom med dette ryktet? De er som regel meget troverdige og var de som stort sett var først ute med nyhetene ang Ben Arfa i fjor sommer.

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #868 på: 10. Mars 2011, 18:05 »
RMC var vel de som kom med dette ryktet? De er som regel meget troverdige og var de som stort sett var først ute med nyhetene ang Ben Arfa i fjor sommer.

Det stemmer nok godt når du sier det (ser Lars Arild også refererer til dem).

trondie

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #869 på: 11. Mars 2011, 22:39 »
Hulken må jo kunne vær en spennendes spiller å tenke på og signere:) rask, sterk, og teknisk.....