20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1291823 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #690 på: 25. Feb. 2011, 23:23 »
Gidder du å linke til at vi faktisk bydde på Zog? Tanken har ikke slått deg at dette kanskje bare var et rykte klubben satte ut for å redde skinn?

1      Karim Ziani    
2    David Bentley
2    Stephane Sessegnon
2    Lacina Traore
4    Adam Lallana
4    Wayne Bridge
5    Mido
5    Erik Huseklepp
7    Sebastien Larsson
7    Glenn Whelan
7    Mauricio Victorino
9    Nigel Reo-Coker
10    Youssef El Arabi
12    Nico Kranjcar
14    Jay Bothroyd
14    Wes Brown
18    Ashley Williams
18    Shaun Wright-Phillips
19    Mauro Camoranesi
19    Mohamed Sissoko
20    Stephen Ireland
20    Nicklas Bendtner
20    Jonathan Legear
20    Patrick Van Aanholt
21    Tranquillo Barnetta
26    Adrian Mutu
29    Michael Johnson
29    Kieren Westwood
31    Carlton Cole
31    Peter Crouch
31     Johan Elmander
31    Charles N'Zogbia
31    Daniel Sturridge
31    David Ngog
31    Jason Puncheon

Disse ble vi linket til bare i januar i år ifølge NUFC.com. Så om vi skal ta alle rykter for å være sanne kunne vi endt opp med mye søppel, men også mye bra.
Jeg gidder ihvertfall ikke å kritisere klubben eller Pardew for å være interessert i spillere som agenter eller media kobler til klubben. Stort sett er det bare tull og løse rykter uansett......

Faktum er at Pardew innrømmelig har ønsket diverse spillere - som sagt. Ut i fra dem må det være lov å være bekymret. Kritisere kan jeg ikke før noen blir kjøpt, men det er helt gyldig å være skeptisk.

Ellers har du rett.

Hva så? Det er jo bare et "spill" uansett. Tror du virkelig at Pardew går ut i media først for å vise sin interesse for spillere før de legger inn bud? Hva har han eller klubben å tjene på det?
En ting jeg har lært etter å ha fulgt en del år med på fotballen er at mye av det spillere og managere sier i media kun er "tørrprat", smisking og annet vrøvl.
Hvor mange ganger var ikke Carroll ute i media og sa han ville bli klubben? Senest siste dag av overgangsvinduet var han vel ute med dette tullet. Det forandret seg raskt når LFC ville gi han høyere lønn. Og det er ikke det enste eks i klubben i disse dager.........

Det var vel hovedsaklig lån han var ute etter håper jeg/tror jeg, og da har han ingenting å tape på å nevne hvem han ønsker. Hvorfor skal han si han er intressert om han ikke er?

Carroll - Pardew = ikke sammenlignbart hva dette gjelder. Som de fleste innen fotballen snakker de dog mye tull, som du sier.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #691 på: 25. Feb. 2011, 23:31 »
Klarer dessverre ikke finne noe nei - men Sky var jo relativt sikre når de sa at både et og to bud ble avslått fra Wigan. Ser ikke hvorfor det skulle være tøv - ble heller aldri avkrefta fra noe som helst hold.
Nå er det vel ikke vanlig at klubber er ute og avkrefter et hvert rykte om bud heller! :) Som jeg har sagt tidligere i kveld, jeg tror dette "budet" bare var tøv og et forsøk på å dempe sinnet over salget av Carroll.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #692 på: 25. Feb. 2011, 23:33 »
Mulig at det ikke var seriøst meint, men jeg tror fortsatt at budet faktisk ble sendt.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #693 på: 26. Feb. 2011, 01:01 »
Noen er optimistiske, andre er pessimistiske. Det synes jeg kommer klart fram her. Jeg klarer ikke å være skeptisk til Pardew før han har gjort noe virkelig dumt, og slik jeg ser det har han ikke gjort noe som helst dumt så langt. Tror vi får se noen skikkelig gode kjøp i sommer.

Batty

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #694 på: 26. Feb. 2011, 11:06 »
Noen er optimistiske, andre er pessimistiske. Det synes jeg kommer klart fram her. Jeg klarer ikke å være skeptisk til Pardew før han har gjort noe virkelig dumt, og slik jeg ser det har han ikke gjort noe som helst dumt så langt. Tror vi får se noen skikkelig gode kjøp i sommer.

Jeg liker faktisk Pardews vesen. En sterk karakter, og PLs kjekkeste manager. Det spörs dog om vi får gjort kjöp ala Tiote, da klubbene rundt om vet at vi har masse penger.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #695 på: 26. Feb. 2011, 11:26 »
Klarer dessverre ikke finne noe nei - men Sky var jo relativt sikre når de sa at både et og to bud ble avslått fra Wigan. Ser ikke hvorfor det skulle være tøv - ble heller aldri avkrefta fra noe som helst hold.
Nå er det vel ikke vanlig at klubber er ute og avkrefter et hvert rykte om bud heller! :) Som jeg har sagt tidligere i kveld, jeg tror dette "budet" bare var tøv og et forsøk på å dempe sinnet over salget av Carroll.

Hehe, er vel ikkje akkurat rette mannen å by på då? :P Eller du meinar at dei prøvde få sinnet øve på Nzomnia... ;)

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #696 på: 26. Feb. 2011, 12:25 »
Mener det ble offentlig bekrefta fra Wigan at budet ble avslått.

Det mener jeg også å huske. De la inn to bud hvis jeg ikke tar feil, ett på 10 og ett på 12.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #697 på: 26. Feb. 2011, 12:37 »
Mener det ble offentlig bekrefta fra Wigan at budet ble avslått.

Det mener jeg også å huske. De la inn to bud hvis jeg ikke tar feil, ett på 10 og ett på 12.

Vanskelig å si ka eg synst om Zog. Var heilt klart en av mine favoritter når han var her, men flørtinga med Arsenal og Villa satte helt klart skår i lakken. Kvalitetsmessig er det dog ingenting å utsette på Zog - herlig vingtype og akkurat den spillertypen eg ønsker å se i NUFC.

Batty

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #698 på: 26. Feb. 2011, 13:40 »
Zog hadde jo helt klart et for stort  potensiale for å spille for skandaleklubben Newcastle. Jeg forstår godt at man setter seg selv först i en slik situasjon.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #699 på: 26. Feb. 2011, 18:18 »
Sturridge må nesten vera min store draum i sommar. Men er uaktuelt å betala 20-30 mill som Chelsea sikkert vil krevja.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #700 på: 26. Feb. 2011, 18:28 »
enig ,men 15 mill hadde jeg glatt betalt. kanskje 18 og. han er ung og engelsk.
If it has tits or wheels, count on problems!

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #701 på: 26. Feb. 2011, 18:52 »
Kan jo være at Drogba er på vei vekk fra Chelsea i sommer og at de da vil satse på Sturridge og Torres? De bruker jo kun 1 sentralt der framme.

Men ellers ville jeg gjerne sett han i Newcastle trøya i sommer.. Hoho, litt artig at Liverpool ville ha mer cash enn Sturridge som delbetaling av Torres.. Verdien på Sturridge var sikkert ikke såååå høy da!

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #702 på: 27. Feb. 2011, 12:21 »

Er du gal? £15 mill for en spiller som først begynte å  blomstre da han ble utlånt til  Bolton. Han imponerte meg ja. Men han er ikke verdt £15 mill, eller over det dobbelte av HBA, eller ca 5 ganger Tiote. Disse evervelsene viser jo at det er mulig å få tak i gode spillere til lave priser så lenge man gjør godt research.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #703 på: 27. Feb. 2011, 12:45 »

Er du gal? £15 mill for en spiller som først begynte å  blomstre da han ble utlånt til  Bolton. Han imponerte meg ja. Men han er ikke verdt £15 mill, eller over det dobbelte av HBA, eller ca 5 ganger Tiote. Disse evervelsene viser jo at det er mulig å få tak i gode spillere til lave priser så lenge man gjør godt research.

Må aller helst unngå å hente spillere fra andre engelske klubber. Disse er veldig overpriset og det er ikke slik vi får utnyttet pengene vi fikk av Carroll best mulig.
Eneste forsvarlige å gjøre om man skal forhandle med andre engelske klubber er lån med opsjon på kjøp der prisen er fastsatt på forhånd.

Ellers håper jeg klubben sikter utenlands eller mot spillere med kort tid igjen av kontrakten. Er mange land/ligaer der man kan finne gode spillere til en fornuftig pris.

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #704 på: 27. Feb. 2011, 13:42 »
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!