20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1292693 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #540 på: 17. Feb. 2011, 14:41 »
Ja, er nok maange navn som blir linka til oss fremvoer!  :P

Men kunne jo fungert bra som back-up for Simpson..

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #541 på: 17. Feb. 2011, 15:18 »
Alt for dyr mann til å ha som backup for Simpson!!!
Newcastlesupporter siden 1992

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #542 på: 17. Feb. 2011, 16:47 »
Alt for dyr mann til å ha som backup for Simpson!!!

Backup ?? Aldri i livet om Miguel hadde komt til oss for og verr backup..
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #543 på: 17. Feb. 2011, 16:48 »
Sir Booby ønsket seg i sin tid Miguel, hvis jeg ikke husker fullstendig feil (noe jeg ikke kan utelukke, har ingen kilder å støtte meg på). Det begynner å bli en god stund siden nå. Nå er han 31 år og jeg har ikke hørt noe til han på lange, lange tider.

Du kan starte med å lese linken:)
Han kom, ble mett og dett var dett....

Daffen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #544 på: 17. Feb. 2011, 21:17 »
Igjen blir Liverpool linket til Gervinho.. Ryktes at 100mill kr er summen Dalglish må ut med!
Liverpool er jo bare ute etter våre spillere, eller spillere vi er interessert i!

Uansett, håper eg at vi gir dem kamp om Gervinho! Så hvis vi ikke får han, kan vi hvertfall gjøre det sånn at pool må overbetale  :P

Off, eneste jeg husker av han er at han har hårfeste midt oppå hodet..å når du legger merke til sånt, og ikke hva han gjør på banen kan han ikke vær noe god :/
Joey Barton 7

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #545 på: 17. Feb. 2011, 21:54 »
Haha.. ja, han har en helt grusom hårfrisyre! Men han er en god fotballspiller, det skal sies!  ;)

Daffen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #546 på: 17. Feb. 2011, 22:05 »
Ja han er kanskje det, jeg så bare de innhoppene han hadde under VM jeg.. Og jeg var ikke imponert. Men hvis han kommer får nok Pardew det beste utav han ;)
Joey Barton 7

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #547 på: 17. Feb. 2011, 22:24 »
Sir Booby ønsket seg i sin tid Miguel, hvis jeg ikke husker fullstendig feil (noe jeg ikke kan utelukke, har ingen kilder å støtte meg på). Det begynner å bli en god stund siden nå. Nå er han 31 år og jeg har ikke hørt noe til han på lange, lange tider.

Du kan starte med å lese linken:)
Nei, det er for vanskelig. :P
Den linken enset jeg faktisk ikke.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #548 på: 17. Feb. 2011, 23:39 »
"nufc_mad NUFC.nu
Joey Barton has issued a plea for Derek Llambias and Mike Ashley to spend money in the summer on new players. Will they? How much? #NUFC
3 hours ago Favorite Retweet Reply"

---

Jeg tror vår godeste Barton er litt skeptisk til herrenes tanker om Carroll cashene også... :P
Who else...... Alan Shearer

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #549 på: 18. Feb. 2011, 08:19 »
Den danske fotballkometen Christian Eriksen (19) var involvert i alle målene da Ajax slo Anderlecht i europaligaen torsdag
http://www.vg.no/sport/fotball/artikkel.php?artid=10014113

Noen som tror vi kunne fått han til Newcastle?
Hadde vært en dyr, men spennende ung spiller som å kan gi evt fortjeneste ved evt salg?
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #550 på: 18. Feb. 2011, 08:25 »
Den danske fotballkometen Christian Eriksen (19) var involvert i alle målene da Ajax slo Anderlecht i europaligaen torsdag
http://www.vg.no/sport/fotball/artikkel.php?artid=10014113

Noen som tror vi kunne fått han til Newcastle?
Hadde vært en dyr, men spennende ung spiller som å kan gi evt fortjeneste ved evt salg?

Det tror jeg er for seint for vår del, med storspill både i EL og landskampen mot England vil nok trekke til seg endel store klubber, men vi kan kanskje ha sjans om vi legger latterlig mye penger på bordet.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #551 på: 18. Feb. 2011, 08:39 »

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #552 på: 18. Feb. 2011, 11:06 »
Eriksen er a) for dyr for oss b) vil bli i Ajax eit par år til c) trur ikkje at han sjølv passar inn i PL.

Abel Hernandez: "? Jeg har det bra i Palermo, og jeg har aldri hatt noen problemer med byen. Dette var bare en uheldig hendelse, sier unggutten, og avviser samtidig at han vil bort fra Palermo. "

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #553 på: 18. Feb. 2011, 15:06 »
Sevilla midfielder Diego Perotti is a surprise target for Newcastle.
The Argentinean has been in impressive form in La Liga, helping his side to eighth in the table, and that has alerted Alan Pardew's side.
The St James' Park club banked £30million from the sale of Andy Carroll in January and could be about splash some of that money on the 22-year-old winger.
Perotti, who has a single cap for his country, was unable to prevent his side losing 2-1 to Porto in their Europa League first leg tie on Thursday

Jaha, hmmm, seriøst. Nei, eller kansje. (bob bob, ikke sant)
http://www.talksport.co.uk/sports-news/football/premier-league/transfer-rumours/5344/9/newcastle-set-swoop-sevilla-midfield-star
« Siste redigering: 18. Feb. 2011, 15:09 av Lars Arild Stordal »

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #554 på: 18. Feb. 2011, 15:34 »
Synes alltid det er så festlig med å bruke betegnelser som "surprise move/surprise target" når de snakker om noe som ikke kan skje før om flere månder...

Er liksom ikke så mye overraskelse igjen når vi kommer til overgangsvinduet. Overraskelsen blir kanskje snarere tvert i mot at vi faktisk gikk for og/eller faktisk fikk inn den eller den spilleren...
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!