20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1289913 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #360 på: 10. Feb. 2011, 09:44 »
Selger vi Jonas så drar Enrique også. Det er ikke sjangs i helvette for at Enriqeue blir hvis Jonas forsvinner. Jeg synes Jonas er god nok som utfordrer på vingene våre. Vi trenger 1 ving til. Da har vi gode muligheter i Barton, Jonas, Ben Arfa og den nye. Jonas gir oss fleksibilitet med å kunne spille på begge sidene. Barton er god i midten av banen. Ben Arfa kan henge rundt spissen. Det betyr at vi kan kjøpe en ren stjerne ving for Carroll pengene :D

Jeg er enormt imot et Jonas salg. Han er enormt viktig for Newcastle pr nå. Forsvinner han, Enrique og Tioute til sommeren så ønsker jeg bare Newcastle lykke til nedover i divisjonene... da er stammen i laget for hardt ramma.

Heilt einig! Og ein kan ikkje berre teinkja på pengar heller, det er ingen garanti på kva kvaliteten er på dei mi får inn som erstatningar. Og når det gjeld pris. Eg har alltid sagt at mi treng kontinuitet i denne klubben, det gjeld ikkje berre på manager-sida. Derfor meinar eg mi bør gjera det meste for å behalde Tiote, Enrique, Jonas og Colo til sommaren.

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #361 på: 10. Feb. 2011, 10:08 »
« Siste redigering: 10. Feb. 2011, 10:11 av GMC »

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #362 på: 10. Feb. 2011, 10:39 »
WhooOOooooO!!! ;D Europe here we come! Carroll ut 35 mill - Kuqi inn gratis. Nice.
 ;D

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #363 på: 10. Feb. 2011, 11:08 »
Skjønner meg ikke på de som klager på dette. Vi har da absolutt ingenting å tape på dette, INGENTING. Han har fått en halvtårskontrakt som sannsynligvis ikke gir han så alt for mye penger. Dersom han ikke presterer, får han ikke forlenget kontrakten. Dette vet kuqi veldig godt, og jeg kan love dere at hn kommer til å jobbe utrolig hardt for oss. Han har fått en once in a life time sjanse, og han kommer til å gripe den som beste han kan. Sannsynligvis er han ikke god nok for oss, men vi har ikke noe å tape på å gi han sjansen. Men dersom han spiller bra, er det ingenting om er bedre.
Som nevnt over, er det virkelig ikke meningen et kuqi skal erstatte carroll. Dette er en nødløsbning, og vi må ha forståelse for hvilken situasjon klubben er i. Kuqi er en nødløsning, som vikke har noe å tape på. Det er bedre en middelmådig kuqi, enn å ikke ha nok spisser i stallen!

Batty

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #364 på: 10. Feb. 2011, 11:15 »
Et navn på en liste blir han. Det er OK.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #365 på: 10. Feb. 2011, 11:16 »
Folk er mer glad i å klage enn å si at ting er positivt. Jeg klarer heller ikke se noe negativt ved dette. I verste fall spiller han elendig og er ute igjen når sommeren kommer, i beste fall gir han oss et ekstra alternativ på topp. Det må da være helt greit.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #366 på: 10. Feb. 2011, 11:51 »
Samme som da vi hentet Lamine Diatta (?) med King Kev etter at vi solgte Rozenthal. Fikk vel en kamp som innbytter. Blir derimot Kuqi satt foran Ranger er det grunn til å klage.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #367 på: 10. Feb. 2011, 12:01 »
Skjønner meg ikke på de som klager på dette. Vi har da absolutt ingenting å tape på dette, INGENTING. Han har fått en halvtårskontrakt som sannsynligvis ikke gir han så alt for mye penger. Dersom han ikke presterer, får han ikke forlenget kontrakten. Dette vet kuqi veldig godt, og jeg kan love dere at hn kommer til å jobbe utrolig hardt for oss. Han har fått en once in a life time sjanse, og han kommer til å gripe den som beste han kan. Sannsynligvis er han ikke god nok for oss, men vi har ikke noe å tape på å gi han sjansen. Men dersom han spiller bra, er det ingenting om er bedre.
Som nevnt over, er det virkelig ikke meningen et kuqi skal erstatte carroll. Dette er en nødløsbning, og vi må ha forståelse for hvilken situasjon klubben er i. Kuqi er en nødløsning, som vikke har noe å tape på. Det er bedre en middelmådig kuqi, enn å ikke ha nok spisser i stallen!

Viss du siktar til meg, so var det kunn meint som eit artig og ikkje minst ironisk utsagn. Slike løysningar har denne klubben hatt før og det kjem til å skje igjen. Eg vil no likevel påstå at det er litt merkeleg at mi ikkje fekk til ein nødløysning i januar då Carroll er langtidsskada og Ameobi var småskada. I tillegg har mi Xisco på utlån. Ja, folk seier mi prøvde oss på fleire men eg lure på kven det var mi prøvde oss på...
Reknar med Best, Ranger og Løven kjem føre han i køen.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #368 på: 10. Feb. 2011, 13:03 »
Får håpe på en Sibierski impact.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #369 på: 10. Feb. 2011, 13:07 »

Viss du siktar til meg, so var det kunn meint som eit artig og ikkje minst ironisk utsagn. Slike løysningar har denne klubben hatt før og det kjem til å skje igjen. Eg vil no likevel påstå at det er litt merkeleg at mi ikkje fekk til ein nødløysning i januar då Carroll er langtidsskada og Ameobi var småskada. I tillegg har mi Xisco på utlån. Ja, folk seier mi prøvde oss på fleire men eg lure på kven det var mi prøvde oss på...
Reknar med Best, Ranger og Løven kjem føre han i køen.
Sikter ikke til noen spesielt. Bare leste en del negative innlegg de siste sidene.
Jeg regner med at de som gjør seg fortjent til det, havner fremst i køen. Uavhengig av hvem som har vært her lengst også videre.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #370 på: 10. Feb. 2011, 13:51 »
Ikke akkurat den jeg ønsker meg mest, men gratis og i tillegg til en annen, forhåpentligvis yngre og bedre, spiss inn kan det være greit.

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #371 på: 10. Feb. 2011, 14:34 »
Ikke akkurat den jeg ønsker meg mest, men gratis og i tillegg til en annen, forhåpentligvis yngre og bedre, spiss inn kan det være greit.

Enig!  ;)

gardek

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #372 på: 10. Feb. 2011, 14:39 »
Se nå bare på Kuqi. Han ser FARLIG ut hahaha. Blir bra dette her.
Toon till I die.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #373 på: 10. Feb. 2011, 15:20 »

Sett ham innpå mot Samba til helga!

Eller, i en ideell verden hadde Samba enten vært skadet eller sonet karantene mot oss...  :P

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #374 på: 10. Feb. 2011, 15:26 »

Sett ham innpå mot Samba til helga!

Eller, i en ideell verden hadde Samba enten vært skadet eller sonet karantene mot oss...  :P

Ja samba er en stykk diger forsvarer. Til og med Tiote ville ha tatt i litt for å skubbe ham vekk.