20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1291750 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #345 på: 09. Feb. 2011, 20:32 »
hahaha, Big money big for jonas?
sell sell sell :D

Enig.. Begynner å bli litt lei av de evige dribbleturene hans som ender med kontring til det andre laget + dårlige innlegg, men da må det selvsagt handles inn ny ving som holder klasse ;)

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #346 på: 09. Feb. 2011, 20:33 »
Leser ikkje folk kva som blir posta før? Rett som det er linkar som er lagt ut i samme tråd blir lagt ut ein eller to ganger til.
Ha litt tålmodighet med oss da.  ;)

Jeg er gammel og må noen ganger høre\se noe to ganger for å få det med meg....  :P

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #347 på: 09. Feb. 2011, 20:40 »
Kuqi kommer til å jobbe sokkene av seg han ut sesongen for oss, så spørst det om ferdighetene står i stil med innsatsen ;)

Kommer nok til å være bak både Best og Ameobi i køen.

Jeg er mye mer skeptisk hva Pardew kommer til å kjøpe i sommer når vinduet er åpent.

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #348 på: 09. Feb. 2011, 20:48 »

Enig.. Begynner å bli litt lei av de evige dribbleturene hans som ender med kontring til det andre laget + dårlige innlegg, men da må det selvsagt handles inn ny ving som holder klasse ;)

Synes vi bør beholde Jonas eg! Synes han har vært en av våre bedre de siste kampene, og innleggene har forbedret seg kraftig! I tillegg er han en som jobber knall hardt uansett, selv om resten av laget går og sover!

Så med mindre vi henter inn 2-3 nye vinger, er eg for å beholde Jonas!

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #349 på: 09. Feb. 2011, 20:52 »
8 mill + for jonas? Han har fått nok sjanser til å vise hva han kan.
Selg han og hent inn en ny en..
If it has tits or wheels, count on problems!

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #350 på: 09. Feb. 2011, 20:59 »
Selger vi Jonas så drar Enrique også. Det er ikke sjangs i helvette for at Enriqeue blir hvis Jonas forsvinner. Jeg synes Jonas er god nok som utfordrer på vingene våre. Vi trenger 1 ving til. Da har vi gode muligheter i Barton, Jonas, Ben Arfa og den nye. Jonas gir oss fleksibilitet med å kunne spille på begge sidene. Barton er god i midten av banen. Ben Arfa kan henge rundt spissen. Det betyr at vi kan kjøpe en ren stjerne ving for Carroll pengene :D

Jeg er enormt imot et Jonas salg. Han er enormt viktig for Newcastle pr nå. Forsvinner han, Enrique og Tioute til sommeren så ønsker jeg bare Newcastle lykke til nedover i divisjonene... da er stammen i laget for hardt ramma.
Han kom, ble mett og dett var dett....

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #351 på: 09. Feb. 2011, 21:06 »

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #352 på: 09. Feb. 2011, 21:13 »
Kuqi koster oss sikkert ingenting. Er en helt grei forsikring. Best og Ranger er heldigvis klare til helgens kamp, men det er jo ikke sikkert at noen av dem varer kampen ut. Da er det like god å sette innpå en som går i krigen så det jomer etter, hvis nødvendig.  Forøvrig skal vi hente inn en spiller til...

Vegard9

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #353 på: 09. Feb. 2011, 21:38 »

Synes vi bør beholde Jonas eg! Synes han har vært en av våre bedre de siste kampene, og innleggene har forbedret seg kraftig! I tillegg er han en som jobber knall hardt uansett, selv om resten av laget går og sover!

Helt enig med deg Jonas!
Det har vært mange kamper hvor jeg har vært forbannet på Gutierrez, men en ting skal han ha - og det er at han jobber uansett! Han har vært viktig for oss i år, og er endel av stammen i laget. Derfor vil jeg nødig selge han.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #354 på: 09. Feb. 2011, 21:47 »
Carroll er solgt, Ameobi er skadet. Selvfølgelig vil Pardew ha inn en tanksenter. Kuqi har lang erfaring fra Championship og nedre halvdel av Premier League. Det er virkelig ingen ulempe. I tillegg har han veldig mange ganger bedre statistikk enn Aliadiere. Synes sammenligningen med Sibierski er på sin plass, og dette er overhodet ikke noen skandale. Kuqi er i det minste skadefri, han har lang erfaring og han er en spillertype vi definitivt kan få bruk for mot Blackburn.

Vi er manko på spisser, og noen ganger må vi tenke kortsiktig.

Hva angår Jonas, mener jeg han blir dårligere av ikke å ha noen som pusher seg, og som får han til å svette for plassen sin. Og sånn er det med de fleste. Hvis du er garantert å starte hver kamp, uansett prestasjoner, så blir prestasjonene deretter. Men er det noe man aldri kan ta Jonas på, så er det innsats! Han prøver i det minste, selv om ferdighetene ikke alltid strekker til. Han er ingen Robert/Ginola, men det gjør han ikke til en dårlig fotballspiller.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #355 på: 09. Feb. 2011, 21:49 »
Ingen som har sagt at den spilleren vi skulle hente inn nå skulle spille noen fast rolle i førsteelleveren. Kuqi er en ålreit spiller å få inn slik ståa er nå. Ewerthon ville ikke nok til oss, Aliadiere har en helt elendig scoringsrate og er selv et lite skademareritt. Da er Kuqi greit.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #356 på: 09. Feb. 2011, 21:50 »

Helt enig med deg Jonas!
Det har vært mange kamper hvor jeg har vært forbannet på Gutierrez, men en ting skal han ha - og det er at han jobber uansett! Han har vært viktig for oss i år, og er endel av stammen i laget. Derfor vil jeg nødig selge han.

;)

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #357 på: 09. Feb. 2011, 22:33 »
Sålenge han er bak både Ameobi, Best og Ranger skal jeg ikke klage for mye.

Sholadinho

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #358 på: 09. Feb. 2011, 22:51 »
La oss hente Sibierski tilbake, problem solved.

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #359 på: 09. Feb. 2011, 22:58 »
Christian Eriksen må bare hentas inn, faen te spelar!!! Han rundspelte England i dag  ;D
Newcastlesupporter siden 1992