20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1292153 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #165 på: 04. Feb. 2011, 13:13 »
Foster/Krul
Simpson - S.Taylor - Colo - Enrique
Tiote
Barton-Gosling
Marveaux-*NY*-Ben Arfa

En høyreback til og vi har ett forbanna godt lag..Simpson klarer seg godt mot de svakeste vingene. Men han var virkelig ute å kjøre da Lennon ble flyttet over til hans side. Han rygger for mye, i tillegg bør han bli bedre offensivt. Han slår for mange støttepasninger i stedet for å ta rommet som åpner seg opp. Litt surt, fordi gutten har hatt noen meget gode innlegg--

*NY*= Ein kraftspiss. Angrepet ser ikkje så verst ut da. Kan også ersatte Simpson og S.Taylor med bedre spelarar i XI.

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #166 på: 04. Feb. 2011, 15:21 »
Hvis Chelsea skal rydde så er Van Aanholt og Kalou de jeg ville ha luktet på. Kunne vært artig med en Kalou som allerede har ganske mye erfaring. Kanskje kunne Tiote tatt en telefon ;)

helt enig i at Marveaux er et kjempespennende navn. Den franske ligaen har masse interessant. Moussa Sow hadde nok heller ikke vært noen umulighet  ;)

Theo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #167 på: 04. Feb. 2011, 15:32 »
Vis jeg ikke tar feil så går Berbatov sin kontrakt ut med ManU til sommeren, og er ikke Berba newcastle fan  ::)?

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #168 på: 04. Feb. 2011, 15:39 »
Berbatov var nok mer ein Shearer-fan enn ein Newcastle-fan
Newcastlesupporter siden 1992

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #169 på: 04. Feb. 2011, 15:41 »
Stemmer det, Tim.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

wiigen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #170 på: 04. Feb. 2011, 15:42 »
Vis jeg ikke tar feil så går Berbatov sin kontrakt ut med ManU til sommeren, og er ikke Berba newcastle fan  ::)?

Der tar du feil :) Han har kontrakt med ManU til 30. juni 2012. http://www.united.no/united/sesongen/spillerstall/9_berbatov_dimitar

Han var i alle fall fan av Alan Shearer.
he shagged your lass, taylor shagged your lass

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #171 på: 04. Feb. 2011, 15:55 »
Tror ikke det blir aktuelt med noen Chelsea spillere, de tjener for mye. De er for høye i sitt jeg er best hode at de ikke er villig til å gå ned i lønn, i bytte mot førstelagsfotball.

Men kansje, bare kansje, så hadde jeg av de tatt og parret Mikel sammen med Tiote.
Jeg synes vi burde sjekke ut Traore, teknisk, rask, god på hodet osv + han er jo høyere enn Carroll.
I den formasjonen Christian la frem på forrige side, hadde han nok passet perfekt inn i.
Han hadde nok ikke kostet mere enn £7mill eller er jeg helt på jordet ::)
Han er jo fortsatt litt ung, og vi kunne fått gevinst ved salg vist han hadde gjort det bra.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #172 på: 04. Feb. 2011, 16:01 »
Jeg er generelt i mot å hente spillere fra de største klubbene. For det første har de allerede tjent mer enn de fleste. For det andre vil de se på nufc som et steg ned. Og for det tredje kan mange av dem være mette på fotballopplevelser. Alt dette tilsier motivasjonsproblemer. Derimot kan jeg være enig i at vi kan hente talentene fra de største klubbene. Disse kan fås til en ok pris tror jeg. De bruker dem jo sjelden fordi de vil ikke risikere poengtapene som de medfører. Talentbruken i Pool, Chelski og Man U har jo nesten vært fraværende de siste årene..

Van Aanhold fra Chelski ville jeg gjerne hatt. Imponerte stort da han var på lån og var god mot oss i cupen. Hvis Enrique selges ser jeg ham som den idelle erstatter. Virker veldig god offensivt.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #173 på: 04. Feb. 2011, 16:50 »
Hva vist en spiller vi sier vi vil ha, sier opp kontrakten eller betaler den ut?
Kan vi da signe denne spilleren på free transfer og gi han en liten sign on fee?
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #174 på: 04. Feb. 2011, 17:11 »
Teknisk sett ja, men var det ikke det Chelsea fikk straff for 1-2 år tilbake, for han unggutten?
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #175 på: 04. Feb. 2011, 20:03 »
Hallo, snakker vi om samme Wolfswinkel???

Ricky van Wolfswinkel har jo 29kamper med 19mål til nå i år. Hvor komer dere fram til det med 5mål på 21kamper???

[url ]http://en.fcutrecht.nl/teams/fcutrecht1/166/ricky-van-wolfswinkel/typeId=1/url]

Helvetes link, orker ikke å fikse

Sjekket bare ut deres offisielle hjemmeside

Skysports oppgir at han har 11
« Siste redigering: 04. Feb. 2011, 20:09 av Romance »
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #176 på: 04. Feb. 2011, 21:29 »
Tror ærlig talt N'Zogbia har lært nå etter å ha forlatt Newcastle, som nå er i en ganske bedre situasjon enn Wigan. Han ble vel oppfostra i Newcastle også. Så hvis vi kjøper han, tipper jeg han ikke vil være like kjapp med å forlate neste gang det går dårlig.

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #177 på: 04. Feb. 2011, 21:36 »
Hallo, snakker vi om samme Wolfswinkel???

Ricky van Wolfswinkel har jo 29kamper med 19mål til nå i år. Hvor komer dere fram til det med 5mål på 21kamper???

[url ]http://en.fcutrecht.nl/teams/fcutrecht1/166/ricky-van-wolfswinkel/typeId=1[/url]

Helvetes link, orker ikke å fikse

Sjekket bare ut deres offisielle hjemmeside

Skysports oppgir at han har 11

Ja, på 16kamper i Æresdivsjonen har han 11mål. Hvis du tar med serie, cup og europa, har han 19mål på 29kamper!

Han hadde vert den perfekte spiss for oss, ein perfekt nummer 9 :)
Newcastlesupporter siden 1992

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #178 på: 04. Feb. 2011, 22:27 »
dannysimpson12 Danny Simpson

RT @vaughany14: Taraabt has so much ability but he must b so frustrating 2 play with! » 2nd that bro

Routledge har foresten scoret for QPR.

Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #179 på: 04. Feb. 2011, 23:56 »
Tror ærlig talt N'Zogbia har lært nå etter å ha forlatt Newcastle, som nå er i en ganske bedre situasjon enn Wigan. Han ble vel oppfostra i Newcastle også. Så hvis vi kjøper han, tipper jeg han ikke vil være like kjapp med å forlate neste gang det går dårlig.

Tull og tøys. Ikke lenge siden han nesten sutret seg til en overgang til storklubben Birmingham. Han er god, men han er ikke verdt å ta tilbake da han er den han er.