20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1291936 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

SvampeBoB

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #150 på: 03. Feb. 2011, 16:01 »
Etter Ben Arfa er tilbake frå skade:

Tiote
Barton-Nolan-Jonas
Ben Arfa
Ranger

Det her laget har jeg tro på kan bli veldig bra. Er ikke sikker på hvem som burde spille foran, men dette laget er jo etter Barfas skade, og da er forhåpentligvis også Ameobi tilbake. Ireland får konkurrere med Jonas om den siste plassen på midten, og konkurranse kan gjøre at begge hever seg! :)

føler dette alternativet kan funke bra mot lag som ikke har en god sentrallinje, men mot antatt bedre lag vil det gi oss problemer ved at det blir en litt smal oppstilling. Selvfølgelig kommer Ben Arfa til å vandre og Enrique til å komme som en kanon på kanten, men da blottlegger vi oss litt bakover.

Ikke noe dårlig alternativ det der, og med det spilermaterialet vi har er det nok noe av det beste vi kan stille.
jeg skjønner ikke de folka som sier fotball er et spill om liv og død. Det er langt viktigere enn som så. Bill Shankley!

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #151 på: 03. Feb. 2011, 16:13 »
Håper det blir gjort grundig scouting-arbeid nå fram mot sommeren. Det kan vel ikke være tvil om at angrepet må prioriteres, og jeg tar meg den friheten å sette opp en liste over spisser som jeg mener vi bør forhøre oss om. Jeg er ikke interessert i å punge ut £20 mill for en ny nr. 9, men heller gjøre gode overganger for unge spisser som vil gagne klubben på lang sikt.

Ola Toivonen, PSV Eindhoven
Anthony Stokes, Celtic
Youssef El-Arabi, SM Caen
Kevin Gameiro, Lorient
David Goodwillie, Dundee United
Moussa Sow, Lille
Papiss Cisse, SC Freiburg
Hugo Rodallega, Wigan
Björn Vleminckx, NEC Nijmegen
Conor Wickham, Ipswich Town
Alexander Gerndt, Helsingborg
Jelle Vossen, RC Genk
Tim Matavz, FC Groningen

Dette er alle spillere som er født i 1985 eller senere, og som alle har relativt gode scoringsstatistikker for sine klubber (Med unntak av Wickham, men han er bare 17). Ingen av dem vil heller være i nærheten av å gå for summer ala Carroll, og vi burde sikre oss to av disse (eller noen andre like alternativer) uten å sprenge banken. Personlig kunne jeg tenkt meg de to øverste, Toivonen og Stokes.

Er du frekk unge mann?

Haha! Vil ikke ha noen gamlinger nei!

Hvis Best finner tilbake selvtilliten og humøret vil jeg foretrekke han framfor de to andre til Ameobi er klar. Tror det bor flest mål i ham. Ellers tar jeg Ranger framfor Løven som alene spiss any day.

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #152 på: 03. Feb. 2011, 19:53 »
Her har dere transfermålet som vi bør gå etter til sommeren:

http://vgd.no/sport/fotball-internasjonal/tema/1630093/tittel/hotshot-antoine-griezmann

Antoine Griezmann er rett og slett en fantastisk spiller. Står at Liverpool har snust på han, og de vil sikkert gjøre et forsøk på å hente han til sommeren. Her kan vi få vår hevn folkens!  ;D
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #154 på: 04. Feb. 2011, 01:56 »
Carr som har scouta han - det er jo positivt :P
Spennende uansett! Jeg ser ikke fransk fotball, så jeg har ikke mye vettugt å komme med :)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Chrols87

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #155 på: 04. Feb. 2011, 02:28 »
Sentral/venstre midtbanespiller med 16 mål på 102 kamper for Rennes og 4 mål på 11 kamper for Frankrikes U-21. (Ifølge Wikipedia)

http://www.youtube.com/watch?v=4626D84_xTI

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #156 på: 04. Feb. 2011, 07:37 »
Godt at de allerede ser etter forsterkning.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #157 på: 04. Feb. 2011, 09:32 »
Meget spennende.
Hadde vært en god tilvekst tror jeg. Noen som vet hvor mange assist han har igjennom karrieren?
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #158 på: 04. Feb. 2011, 10:16 »
Glimrende kjøp, akkruat som jeg vil ha det: lav risiko som kan gi god avkastning. Vil koste oss en sign-on fee og en relativt lav lønn.

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #159 på: 04. Feb. 2011, 10:32 »
Vi kan forvente sterk konkurranse fra Liverpool når det gjelder Marveaux. Spennende spiller forøvrig.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #160 på: 04. Feb. 2011, 10:51 »
Vi kan forvente sterk konkurranse fra Liverpool når det gjelder Marveaux. Spennende spiller forøvrig.

Vi kan ha en fordel i at vi har HBA på laget og en fransktalende Tiote. Dessuten vil han hos oss nesten være garantert plass på laget.

Jon87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #161 på: 04. Feb. 2011, 11:05 »
Vil selvfølgelig være vanskelig å spille seg inn på laget, i kampen med Leiva og Poulsen  ;) Nå vet jeg ikke akkurat hvor bra han er, men vil vel være Ben Arfa, Tioté, Nolan, Jonas, Guthrie og Gosling, eventuelt også Barton han kjemper om plassene på laget mot. Så han skal holde et bra nivå, for å spille seg inn!

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #162 på: 04. Feb. 2011, 11:17 »
Er han ikke ving?
Har ikke mange å kjempe med da ang plassen?
Vi kan jo nesten love han fast plass på laget sånn som situasjonen er nå. Håper virkelig vi drar denne i land.
Da mangler vi bare en spiss? Ewerthon?
« Siste redigering: 04. Feb. 2011, 11:19 av Lars Arild Stordal »

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #163 på: 04. Feb. 2011, 12:11 »
Åå, likte veldig godt hvor du hadde plassert Colo Christian ;)
Så sinnsykt bra ut dette ja. Kansje han 2 meter Traore hadde vært noe fremme der?

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #164 på: 04. Feb. 2011, 13:12 »
Inn:

En venstreback (bør kunne hospitere som midtstopper).
En kraftig spiss (Må kunne score mål)
En rask spiss (Må kunne score mål)
En rask & teknisk ving (må slå gode innlegg)
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".