20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1292462 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #120 på: 02. Feb. 2011, 23:28 »
Hadde vi klart å snappe Daniel Sturridge foran nesa på Bolton til sommeren hadde jeg blitt ytterst fornøyd.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #121 på: 02. Feb. 2011, 23:45 »
Hadde vi klart å snappe Daniel Sturridge foran nesa på Bolton til sommeren hadde jeg blitt ytterst fornøyd.

Heilt utruleg at mi ikkje var på bana her, og fekk han inn no. Det er skremmande å teinkja på at mi no kunn har Ranger, Løven og Best. Djises! At folk ikkje ser kor sinnsjuk gamling dette er...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #122 på: 02. Feb. 2011, 23:52 »
Kjenner jeg blir litt panisk når jeg ser på tabellen, og så teller antall spisser vi har fremover.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #123 på: 02. Feb. 2011, 23:55 »
Samme her Kris... jeg hadde seriøst tatt 17. plass slik det ser ut nå..
If it has tits or wheels, count on problems!

PhilippeA.

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #124 på: 03. Feb. 2011, 00:09 »
Ranger, Løvenkrands og Best er faktisk PLs desidert dårligste angrepsrekke.

I kur mot egen frustrasjon kastet jeg meg etter kampen over transfermarkt.de og begynte å tråle. Kun for egen terapis skyld, men dog. Disse navnene har kontrakter som går ut til sommeren og ser interessante ut med mine øyne:

Trochowski, Chuopo-Moting, Juan Rodriguez, Diego Castro, Taye Taiwo, Marveaux, Cesar Delgado, M. Diarra, P.A. Frau, J. Faty, M. Santana, Ziegler, Matias Silvestre, Jonathan Reis, Silberbauer...

Dette var ikke ment som mer enn å spytte ut navn i frustrasjon, men det er vel et par av disse navnene som kunne forsterket oss.
Oscillons From The Anti-Sun

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #125 på: 03. Feb. 2011, 00:10 »
Er bare å få inn van Wolfswinkel. Garantert mange mål!!!
Newcastlesupporter siden 1992

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #126 på: 03. Feb. 2011, 01:30 »
Fant en spiller på free transfer! Ewerthon, han som har fortid i Borussia Dortmund.

MsiDouglas Mark Douglas
Attention #nufc fans: fancy a 28-yr-old Brazilian international striker available on a free?! http://j.mp/ha1Z62 (via @chrislepkowski)

http://www.transfermarkt.co.uk/en/ewerthon/profil/spieler_1396.html
« Siste redigering: 03. Feb. 2011, 01:34 av SuperAlmeida »
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Andi

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #127 på: 03. Feb. 2011, 08:34 »
Det er bare å tråle markedet etter noen kontraktsløse spisser nå med Ameobi ute, med Ranger, Best og Løven resten av sesongen blir det ikke mange mål derfra. Som kommentatoren sa under kampen i går: "Where are the goals gonna come from?" - forøvrig verste kommentatoren jeg har hørt på lenge denne Craig Burley.

Denne Ewerthon tror jeg hadde hevet angrepet også uten å kjenne til dagsformen hans, noe som pleier å variere for kontraksløse brasilianske spisser. Han var ihvertfall god i tiden i Zaragoza husker jeg. Ellers er Jeremie Aliadiere uten kontrakt. Ikke akkurat øverste hylle...

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #128 på: 03. Feb. 2011, 08:41 »
Det er bare å tråle markedet etter noen kontraktsløse spisser nå med Ameobi ute, med Ranger, Best og Løven resten av sesongen blir det ikke mange mål derfra. Som kommentatoren sa under kampen i går: "Where are the goals gonna come from?" - forøvrig verste kommentatoren jeg har hørt på lenge denne Craig Burley.

Denne Ewerthon tror jeg hadde hevet angrepet også uten å kjenne til dagsformen hans, noe som pleier å variere for kontraksløse brasilianske spisser. Han var ihvertfall god i tiden i Zaragoza husker jeg. Ellers er Jeremie Aliadiere uten kontrakt. Ikke akkurat øverste hylle...

"Øverste hylle-spisser" slenger ikke rundt kontraktsløse 3.februar, så enkelt er det bare. Vi må gjerne hente én av de to (Aliadiere eller Ewerthon), eller kanskje tilogmed begge to. Akkurat nå ser jeg helsvart på situasjonen "up front" hos oss. Hva har vi å tape på å hente inn en eller to som er "free agents"? Selvfølgelig skal de ha lønn, men hvis det kunne tilført oss fem til seks mål denne våren og kanskje tre til fire poeng i samme slengen, så kunne det fort vært verdt det.

Kanskje litt "krampe-aktig", men akkurat nå syns jeg det ser litt mørkt ut.

Som kommentatoren sa igår: Best ser jo ikke engang interessert ut.

Andi

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #129 på: 03. Feb. 2011, 08:44 »
I etterpåklokskapens ånd synes jeg det å sende Routledge til QPR var en svært dårlig deal for oss når vi ikke fikk inn noe forsterkning her heller. Kan det finnes noen kontraksløse vinger der ute og mon tro? Er jo fremdeles en god måned til BenArfa er tilbake og er usikker på hva vi kan forvente av han etter det lange skadeavbrekket denne sesongen.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #130 på: 03. Feb. 2011, 09:03 »
Åpenbart har vi behov for en spiss. Men husk at vi får tilbake en dunge med spillere snart: Ireland, Gosling, Tiote og Ben Arfa. Dette gjør midtbanen vår vesentlig bedre. Forhåpentligvis kan vi da spille 4-5-1 med Ireland bak Sholadinhio. Det tror jeg er en god formasjon.

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #131 på: 03. Feb. 2011, 09:34 »
Fant en spiller på free transfer! Ewerthon, han som har fortid i Borussia Dortmund.

MsiDouglas Mark Douglas
Attention #nufc fans: fancy a 28-yr-old Brazilian international striker available on a free?! http://j.mp/ha1Z62 (via @chrislepkowski)

http://www.transfermarkt.co.uk/en/ewerthon/profil/spieler_1396.html

SERIØST, ta og få denne infoen til noen i ledelsen i newcastle.. De vett nok om han med hvem vett ? ;P
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #132 på: 03. Feb. 2011, 09:35 »
Om du henta Ewerthon på en av de eldre FM ene, så vant du som regel ligaen ;)
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

Matsaran

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #133 på: 03. Feb. 2011, 10:10 »
sånn som vi er utstyrt med angrepsspillere nå, er det bare å kjøre 4-5-1 for alle penga.... noen har foreslått 4-6-0, og det er jommen ikke langt ifra at det er eneste utvei...

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #134 på: 03. Feb. 2011, 10:37 »
Ranger er rett og slett komplett ubrukelig på PL-nivå. Han er en impaktspiller, men hans teknikk er rett og slett alt for dårlig. Avslutningsegenskapene er dårlige og i går beviste han at fotballforståelsen heller ikke er på topp. Ranger trenger langvarig spill i Championship slik at han får utvikle ferdighetene sine. Sholadinhio er vårt soleklare 1. valg på topp..