20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1283279 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #75 på: 02. Feb. 2011, 12:28 »
http://www.guardian.co.uk/football/2011/feb/02/football-transfer-rumours-nicklas-bendtner-newcastle?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+theguardian%2Ffootball%2Frss+%28Football%29
hah :D

Nei takk. Bender klarer ikke å score for et lag som er bedre enn oss. Sett fra den andre siden har med Ben Arfa tilbake mer vingspill enn Arse. Men Bender kommer til å bli dyr, godt lønnet og er vil se Castle som et steg ned. Jeg vil ha spillere som ser Castle som et steg oppover, sultne på suksess.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #76 på: 02. Feb. 2011, 12:33 »
Helt enig Inspector..
Jeg mener at en britisk stamme i barton o.l blandet med litt fransk/europeisk flair er veien å gå...
Har troen på at vi kan finne en ny ben arfa :)
If it has tits or wheels, count on problems!

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #77 på: 02. Feb. 2011, 12:49 »
Nja, kommer an på. Bentner altså.
Helst sangen å teksten i linken jeg tenkte på?
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #78 på: 02. Feb. 2011, 13:03 »
Matt Phillips frå Blackpool, håpar eg me har eit auge på.

Spennende spiller helt klart. Fin alder, bra ferdigheter og tatt steget fra League two med Wycombe til PL veldig imponernde. Virker som han faktisk har spilt sammen med Williamson i Wycombe. Samtidig er jeg litt skeptisk til Blackpool spillere siden disse har overprestert noe vanvittig med Holloway, men ser gjerne at vi følger han her.

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #79 på: 02. Feb. 2011, 13:12 »
Hva me å hente Holloway :) ?

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #80 på: 02. Feb. 2011, 13:19 »
Hulk on magpies radar:

http://www.globalgateway.com/article/1152/brazilian-international-striker-on-newcastle-radar/?

Ikke veldig troverdig kilde, men poster det likevel.
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #81 på: 02. Feb. 2011, 14:06 »
Mener Porto gikk ut og krevde 400 millioner da Tottenham snuste litt på han!

Hulk kommer neppe, vi får nøye oss med at vi har spider-man i klubben ;)

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #82 på: 02. Feb. 2011, 14:19 »
sånne spillere kan vi bare glemme
If it has tits or wheels, count on problems!

Jon87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #83 på: 02. Feb. 2011, 14:34 »
sånne spillere kan vi bare glemme

Etablerte verdensstjerner, eller hva vi skal kalle Hulk, er selvfølgelig ikke de vi skal sikte oss inn på.

Men vi dro inn såpass mye penger på Carroll, at vi faktisk bør kunne være med å lukte litt hakket lavere. Spillere som ennå ikke er etablerte på toppnivå, som Neymar, Hazard og Lukaku, er kanskje hver for seg lite realistisk. Men samtidig, prøver man seg på mange nok lite realistiske spillere, skal det ikke så mye til før man til slutt får tilslag på én av dem. Alle som har spilt oddsen, vet at mange nok sikre kamper, til slutt vil bli lite sannsynlig...

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #84 på: 02. Feb. 2011, 14:43 »
Connor Wickham har jeg lyst på. Meget spennende spiller hvertfall.

http://en.wikipedia.org/wiki/Connor_Wickham

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #85 på: 02. Feb. 2011, 15:46 »
Han marokkanske vingen til QPR må jo være midt i blinken. Ekstrem teknikk, skuddfot og overblikk. Legger heller 5 mp mer på bordet for han enn en skitten Nzogbia.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #86 på: 02. Feb. 2011, 15:46 »

Enig. Det er slike kjøp vi må gjøre. I tillegg må vi speide hollandske, nederlandske og belgiske ligaer. Det er der vi kan gjøre kupp.  Engelske spillere som er halvetablert er alt for dyre i fht hva de reelt tilfører på banen. Vi får mao garantert mer verdi for pengene ved å handle i utlandet.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #87 på: 02. Feb. 2011, 15:53 »

Enig. Det er slike kjøp vi må gjøre. I tillegg må vi speide hollandske, nederlandske og belgiske ligaer. Det er der vi kan gjøre kupp.  Engelske spillere som er halvetablert er alt for dyre i fht hva de reelt tilfører på banen. Vi får mao garantert mer verdi for pengene ved å handle i utlandet.

Syntes det itillegg er mange spennende unge spillere i Frankrike. Engelske spillere er overpriset ja og når alle vet at vi har mye penger blir det ikke akkurat billigere. Wickham er helt klart spennende og selv om han enda ikke har blitt noen fast målscorer i Championship er han bare 17 fortsatt. Dessverre tror jeg nok Ipswich kommer til å ta seg veldig godt betalt skal de slippe han.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #88 på: 02. Feb. 2011, 15:53 »
Jeg ønsker N'Zogbia. Du så bare igår hvorfor. Scoret og ble banens beste. Har gode innlegg, bra skuddfot og dribler utrolig bra. God med ball i bena. Spiller han høyre eller venstre ving btw?

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #89 på: 02. Feb. 2011, 15:58 »
Spennende spillere:

Wickham, Gameiro (Lorient), Ki Sung-Jung (Celtic), Dzagoev (CSKA) Funes Mori (River), Taarabt (QPR), Fleck (Rangers), Defour (Standard), van Wolfsvinkel (Twente), Kenia (Schalke) Al-Arabi (Caen).

Vil også tilføye Griezmann (20år) som har vært god for Real Sociedad.

http://en.wikipedia.org/wiki/Antoine_Griezmann
« Siste redigering: 02. Feb. 2011, 16:06 av SuperAlmeida »
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".