20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1293906 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #60 på: 02. Feb. 2011, 00:02 »
Sitat fra: Simmi link=topic=4042.msg251386#msg251386 date=1296596306
Ting er ALDRI svart hvitt.
[/quote

Bortsett fra newcastle 8)
Han kom, ble mett og dett var dett....

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #61 på: 02. Feb. 2011, 00:37 »
Alex Chamberlin
Connor Vickham
Eden Hazard
Romelu Lukaku

Er dette spillere som Newcastle har sjangs på? Håper virkelig vi kjøper ungt og ikke kaster høye lønninger etter spillere som SWP, Cole etc.

Connor Vickham er litt samme type som Carroll (men selvsagt ikke like rå i lufta, men det er jo ingen)

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #62 på: 02. Feb. 2011, 01:08 »
Det som skurrer hos meg er Pardews uttalelse. Tidligere har vi holdt kortene tett til brystet og blitt støttet av Ashley når målene er korrekt for klubben. Det å gå ut med hva vi har i transferbudsjett allerede 1 februar, for sommer, kommer jo så klart til å skape dollartegn i flere agenter, managere og klubber. Tipper vi neppe hadde fått Benny og Tiote til den prisen, hvis vi uken før sa vi hadde 35 å handle for.

I utgangspunktet enig, man burde tatt dette på kammerset og holdt korta mer tett til brystet. Man går til forhandlingsbordet med handicap om man sier at man har en tredels milliard i lommeboka for å si det sånn.

Carroll sin overgang er jeg ferdig med, ikke bra at han gikk, ville ikke at han skulle gå, når han likevel gikk er jeg sjeleglad at vi har fått en solid overpris(selv om han skulle vise seg å slå til). I mine øyne blir useriøse krav om at Ashley skal spytte inn evige millioner korttenkt og i hasardspill med klubbens fremtid. Klubben må bli levedyktig i egen rett, all denne pengedopinga som pågår er en uting og er glad at vi ser ut til å prøve å unngå dette. Ikke lenge nå før dette blir enda mer viktig.

Ser vel bare på Connor Wickham som aktuelle av de der Thomas, Chamberlain er vel nærme både Arsenal og andre kanoner, Hazard og Lukaku blir jaktet av et helt Europa. Wickham er mulig å få om man slår til så fort som råd. Har trua på han jeg, god fysikk og viser god fotballforståelse i de kampene jeg har sett han i. Hadde et håp om at vi skulle prøve å rekke han før deadline etter Carroll-farsen, men til sommeren bør vi teste vannet syns jeg.

Matsaran

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #63 på: 02. Feb. 2011, 08:26 »
hva svarte er CCC? dere mener vel nPower Championship?:P

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #64 på: 02. Feb. 2011, 08:37 »
Zoltan Gera is ready to leave Fulham on a free transfer in the summer, with Newcastle, Stoke and Birmingham all interested in the 31-year-old Hungarian midfielder.
Jada, kjempespiller, vi burde gå for han ???not
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Andi

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #65 på: 02. Feb. 2011, 08:42 »
Newcastle bør etter min mening sende noen speidere til noen av de "litt" mindre ligaene som f.eks. Nederland, Belgia, Hellas, Tyrkia, Kroatia, Romania etc. Her finnes det mye talent som også kan komme uten at vi trenger å splashe 10-15 millioner på spillere som C.Cole, N'Zogbia, Gera - disse får det til å gå kaldt nedover ryggen ihvertfall hvis dette er typen spillere Pardew vurderer å bygge morgendagens Newcastle med.

Når det gjelder posisjoner er jeg enig med de fleste andre her:
2 spisser (Targetman + Raskt uromoment/Måltyv)
1 kantspiller med god innleggsfot
Ellers utfordrer til Simpson på høyreback og backup for Tiote og Enrique.

Fasiten (sånn cirka):
1. Lacina Traore + Kevin Gameiro
2. Tranquillo Barnetta
3. Corluka
4. Kabore
5. Van Aanholt

Br3vik

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #66 på: 02. Feb. 2011, 08:58 »
Kan ikke Kadar være en backup for Enrique? vet at han er ung, men han har vel allerede fått sin debut for Ungarn?  ;) selv har jeg ikke sett nok av Tamas, til å si noe om hvor god han er..

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #67 på: 02. Feb. 2011, 09:17 »
Lukaku og Hazard er vel begge belgiske og det kan jo hjelpe på om vi vil ha begge. Selv om det virker litt fjernt, så bør vi absolutt prøve oss, kommer til å bli klassespillere begge disse to.
Vi kan jo friste med at di blir videresolgt når di har blitt modne nok for en toppklubb.
Vi er en av få klubber med penger i England nå, så ser ikke vekk ifra at det kan komme en stjerne eller to, alt avhenger av hvor vi kommer på tabellen i år.
Vent litt, stemme det, Andy er vekk, da blir det nok nedre halvdel.

Lukaku, Hazard og Wolfsvinkel så skal jeg ikke syte lengre :)

Andi

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #68 på: 02. Feb. 2011, 09:24 »
De tre W'er som er på vei ned i The Wankership har et par spillere jeg synes vi bør ligge langflat etter hvis de går ned. Da tenker jeg spesielt på Jarvis i Wolves og Rodallega i Wigan.

Cole og Sears som vi blir og har blitt linket til derimot...

Talentet

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #69 på: 02. Feb. 2011, 10:00 »
Men for å vende litt på flisa; hvor mye skulle budet ha vært på for at du skulle ha akseptert et salg, kø1?

Jeg ville ikke solgt. Noen spillere må bare beholdes for enhver pris, men jeg har full forståelse for at folk synes at det var greit å cashe inn. Vi fikk sinnsykt mye penger, men fra mitt ståsted så var spillern uerstattelig.

Enig med deg! Carroll ville ene og alene generert mye penger i årene som kommer, så langsiktig var ikke salg forsvarlig.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #70 på: 02. Feb. 2011, 10:23 »
Vi får håper Wigan rykker ned. Da får vi vel Zogbia for samme sum som vi solge ham for. Problemet er selvsagt at mange klubber vet at vi har gryn å bruke.  Gleder meg til sommeren. Håper faktisk at vi ikke bruker så mye som 10 mill på en spiller, men at vi klarer å finne noen skulte talenter til spottpris. At vi betalte bare 3.5 for Tiote gjør det bare enda morsommere å se på ham.

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
« Svar #71 på: 02. Feb. 2011, 10:27 »
Venligst hold denne tråden Carroll ren, intill vi har byttet styre og han er linket til oss:) Er deprimert nok som det er.

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
« Svar #72 på: 02. Feb. 2011, 10:28 »
Newcastle bør etter min mening sende noen speidere til noen av de "litt" mindre ligaene som f.eks. Nederland, Belgia, Hellas, Tyrkia, Kroatia, Romania etc. Her finnes det mye talent som også kan komme uten at vi trenger å splashe 10-15 millioner på spillere som C.Cole, N'Zogbia, Gera - disse får det til å gå kaldt nedover ryggen ihvertfall hvis dette er typen spillere Pardew vurderer å bygge morgendagens Newcastle med.

Når det gjelder posisjoner er jeg enig med de fleste andre her:
2 spisser (Targetman + Raskt uromoment/Måltyv)
1 kantspiller med god innleggsfot
Ellers utfordrer til Simpson på høyreback og backup for Tiote og Enrique.

Fasiten (sånn cirka):
1. Lacina Traore + Kevin Gameiro
2. Tranquillo Barnetta
3. Corluka
4. Kabore
5. Van Aanholt

1+

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #74 på: 02. Feb. 2011, 12:24 »
æsj... persona non grata i arsenal? no thanks..
If it has tits or wheels, count on problems!