20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1292317 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #5535 på: 19. Juli 2011, 11:29 »
Forslår Hugo Rodallega eg, har trua på han kunne ha vore ein spennandes spiss ved sidan av Ba.

Wigan lar aldri han gå for under £ 15 mill. pund. Så tror vi kan glemme han dessverre >:(

Han blir iallfall ikke billigere etter at de, etter all sannsynlighet, har mistet N'Zogbia, så da gjelder det i såfall og handle fort, og selv ikke da tror jeg Rodallega blir billig.

Er Charlton Cole solgt fra West Ham ennå? Please svar ja noen...  :P

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #5536 på: 19. Juli 2011, 12:08 »
En ting som jeg har tenkt litt på. ER vi egentlig i så mye bedre forfatning nå enn når Ashley overtok klubben? Hvis han skriver av gjelden når han stikker, greit nok. Men det vet vi jo at han ikke kommer til å gjøre, og klubbens gjeld ( til han) er jo mye større nå enn når han overtok?  Det at han garanterer for gjelden overskygger i mine øyne endel katastrofale avgjørelser han har foretatt seg..
If it has tits or wheels, count on problems!

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #5537 på: 19. Juli 2011, 12:12 »
La oss håpe at det jobbes med noen gode alternative spiss-valg. Får vi ikke tak i noen må vi for guds skyld ikke selge Best!

Det finnes enda gode alternativer!  Papiss Cisse hadde vært glimrende! Det har enda ikke kommet inn bud på han.

Abel Hernandez? Caicedo er vel enda ikke klar for Russland?

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5538 på: 19. Juli 2011, 12:13 »
Det er jo tydelig at lokaljournalistene ikke har peiling overhode på hva som skjer i klubben om dagen. Den ene skriver på søndag at Sturridge er aktuell og den andre svarer dagen etter at Sturridge ikke er aktuell... :P

Ellers så er det som jeg antydet: klubben jobber med Sturridge i kulissenne (vanskelig ord å stave :P ), men prøver å holde det best mulig skjult da alt avhenger av hva AVB bestemmer seg for i Chelsea.

Akkurat. Er jo ren idioti å gå ut å si at vi vil ha Sturridge. Vil bare gjøre andre klubber interesserte og presse prisen opp.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5539 på: 19. Juli 2011, 12:36 »
Det er vel for faan ingen som skal gå ut å si at vi er interessert? Saken er bare at en journalist har blitt informert om at vi er interessert, en annen journalist har blitt informert om at vi ikke er interessert. Det tyder på at de ikke har peiling.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5540 på: 19. Juli 2011, 12:52 »
Eller at en av de har ;)

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5541 på: 19. Juli 2011, 13:01 »
News:
Sochaux playmaker Marvin Martin has informed the club that he would like to leave if the right offer arrives. The France international has been linked with Paris St Germain and Newcastle.

Dette er sakset fra SkySports Transfer Clockwatch

Så debuten hans mot Ukraina for en mnd siden ca. Imponerte veldig med skuddbein, overblikk og fart. 2 mål i den kampen gjorde han på de 15 minuttene han fikk på slutten.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5542 på: 19. Juli 2011, 13:04 »
Jeg vil ihvertfall ikke ha det på meg at jeg vil tilbake til Sheperd-dagene selv om jeg ikke omfavner Ashley med åpne armer. Dog anser jeg ikke meg selv som en av "syterne" heller - bare realist ;)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

trondie

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #5543 på: 19. Juli 2011, 13:12 »
En ting som jeg har tenkt litt på. ER vi egentlig i så mye bedre forfatning nå enn når Ashley overtok klubben? Hvis han skriver av gjelden når han stikker, greit nok. Men det vet vi jo at han ikke kommer til å gjøre, og klubbens gjeld ( til han) er jo mye større nå enn når han overtok?  Det at han garanterer for gjelden overskygger i mine øyne endel katastrofale avgjørelser han har foretatt seg..

Han berga no klubben i frå økonomisk krise når vi rykka ned vertfall.

bonnafs

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #5544 på: 19. Juli 2011, 15:18 »
Hva med Celso Borges? Kan han være et fremtidig transfertarget? :) Syns han er en relativt braspiller på sitt beste, men det er selvfølgelig en betydelig nivåforskjell på Tippeligaen og PL.  :)
There is only one No.9.. Alan Shearer

Newcastle - Manchester United: 5-0

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5545 på: 19. Juli 2011, 15:24 »
Hva med Celso Borges? Kan han være et fremtidig transfertarget? :) Syns han er en relativt braspiller på sitt beste, men det er selvfølgelig en betydelig nivåforskjell på Tippeligaen og PL.  :)

Som jeg sa i går. Kjøp Borges, Hussain og Tarik og send dem ut på lån til et CCC-lag en (halv) sesong. Tror det kunne vært spennende, faktisk.

Men joda, trenger et par spillere som er klare for PL og. Men er fremdeles igjen tid så jeg venter og ser før jeg slakter noen. :P
Nei.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5546 på: 19. Juli 2011, 18:46 »
Ja please la oss hente 3 spillere fra et middels TL lag...

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #5547 på: 19. Juli 2011, 19:18 »
Hva med en spiller som Mauro Zarate? Cisse og Klose har blitt hentet til Lazio og ryktene skal ha det til at han er tilgjengelig. Gutten har gjort mye rart, men kan han inneha den kvaliteten vi trenger?

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5548 på: 19. Juli 2011, 21:10 »
helt klart. Zarate er en klassespiller. Kunne vært spennende. Gammel har zarate blitt? 26-27?Han hadde ikke blitt mer enn 24 år. Supert. Han hadde vært meget spennende
« Siste redigering: 19. Juli 2011, 22:40 av TooN »

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #5549 på: 19. Juli 2011, 22:22 »
Som jeg sa i går. Kjøp Borges, Hussain og Tarik og send dem ut på lån til et CCC-lag en (halv) sesong. Tror det kunne vært spennende, faktisk.

Ja, og vi kan jo i samme slengen hente en hel del spillere som har bevist mer eller like mye i årets TL:

- Rade Prica
- Wolff Eikrem
- Yttergård Jensen
- Drage (på tromsø)
- Rudolph Austin
- Angan
- En del andre++

Kan jo kjøpe opp alle som gjør en god jobb mot Brann for så å leie de ut egentlig, hadde sikkert vært lønnsomt i lengden.  :)