20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Stephen Ireland  (Lest 24897 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Stephen Ireland
« Svar #120 på: 28. April 2011, 10:57 »
Som du påpeker Hans, kommer ikke Ireland uten bagasje. Men det er nettopp denne bagasjen som gjør at vi har råd til ham. En "normal" Ireland som presterer er en spiller som jeg antar vil ha en markedsverdi på £15-20 mill, minst.  Det er mer skadehistorikken som kan skremme meg enn personligheten. Jeg vet ikke om han var mye skadet i Citydagene..men at han har vært skadeplaget i Villa og hos oss kan jo være mer  uflaks enn et mønster.

En siste viktig faktor er at spilleren har vært utlånt til oss. Som en konsekvens har Pards fått tid til å ta ham nøyere i øyensyn. Han har vel allerede gjort seg opp en antagelse om Ireland vil representere et problem for spillergruppa, noe jeg tror han ikke vil være. jeg tror Ireland er mer hårsår og sensitiv enn en trøbbelmaker. Og engelske fotballspillere er vel ikke helt flinke til å "ta vare på" medspillere som ikke er helt a4.

I sum er Irelands potensiale så stort at han rett og slett er verdt risikoen. £4 mill er ingenting i dagens fotball.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #121 på: 28. April 2011, 12:24 »
£4 mill for Ireland er en løp og kjøp avtale for meg. Han har et kjempepotensiale og hvis han realiserer sin gamle form, er det bare HBA som kan overgå ham. Etter mitt skjønn har vi ikke råd til  å takke nei til en så god spiller for den prisen. Får vi ham og HBA i form kan vi være gode nok til å kjempe om Europa.

word

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #122 på: 29. April 2011, 10:56 »
Hva med å sitere bare det som har med Kranjcar å gjøre, Christian? Synes du sitere altfor mye irrelevant, hvilket gjør det vanskelig å se sammenhengen mellom din lenke og det Hans J skriver.

Men tilbake til topic. 4 mill for Ireland er ikke en dårlig pris. Jeg sa riktignok tidligere at jeg overhodet ikke ville ha han. Men etter å ha tenkt meg om (og sett et spennende innhopp) innser jeg at en så god spiller som Ireland er på sitt beste, kanskje kan være kjekk å ha i stallen. Får vi bukt med skadene, så er han fort verdt det tredobbelte. Kjøp han nå, send han på en tremåneders rehabiliteringstur til Trondheim og mirakeldoktor Schwabe, og vips så har vi en klassespiller i stallen innen overgangsvinduet stenger.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #123 på: 29. April 2011, 19:15 »
Skal du lære ham å få plutselig krampeanfall i begge leggene samtidig???
Nei; Ireland er så skrudd i hodet fra før at slike mirakelkurer trenger han iallefall ikke :D