20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Stephen Ireland  (Lest 24903 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Stephen Ireland
« Svar #105 på: 27. April 2011, 17:37 »
Selvsagt  blir det bare antagelser. I år har også skadene vært et resultat av tynn stall. Men opp gjennom de siste sesongene synes jeg vi har vært for mye skadeplaget til at det er tilfeldig. En annen sak er f.eks at det var først i Lpool at Carroll fikk dypere utdanning i sammenhengen mellom alkoholinntak og skaderestitusjon. Han har selv også påpekt at han  måtte gjennom et tøffere fysisk restitusjonsprogram hos Lpool ifht hva han var vant med tidligere. Tar vi med Nolans vektproblem og Enriques fyllekule (twitret om at han var fyllesyk, mistet deretter en kamp pga utmattelse) midt i boxingdayprogrammet kan dette tyde på  at klubben  tar kosthold, skade, restitusjonsproblematikken for lite på alvor..

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #106 på: 27. April 2011, 18:11 »
Det var Capello som kom med drikke rådene så det har ingenting med Liverpool å gjøre. Carroll er og kjeks om dagen og at Liverpool har hardere restitusjon er ikke nødvendigvis bra. Ref Nordlie.

Jeg tar gjerne Ireland... For 2-3 mill pund. Vi kan ikke kjøpe uønsket kjeks til biff pris. Han må komme mye billigere en 8 hvis vi skal kjøpe.

Men han har kvaliteter til å være squad player. Barton er jo en gammel kjeks.
Han kom, ble mett og dett var dett....

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #107 på: 27. April 2011, 18:20 »
Fordelen med skaden er selvsagt at prisen vil gå ytterligere ned. Får vi ham for £3-4 mill vil det være et røverkjøp. Ireland har jo potensiale til å bli mye mer enn en squadplayer. Det var lett å se av de få minuttene han hadde for oss at han hadde en veldig god touch,  kanskje bedre enn de fleste på laget vårt...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #108 på: 27. April 2011, 18:22 »
Barton har vel ikke vært så jævla mye skadd akkurat denne sesongen. Ellers hadde vi jo vært langt nedi nedrykksstriden nå.
Det er også godt mulig Ireland har vært maks uheldig denne sesongen. Jeg syns det er synd, hadde virkelig trua på at han kunne blitt en knall spiller for oss, og kanskje i lengda en slags arvtager til Nolan. Tviler vel litt for at vi er villige til å kjøpe ham permanent i sommer, men dersom sjansen til et nytt lån skulle komme, så er jeg positiv.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #109 på: 27. April 2011, 20:04 »
Har det hele tiden vært ankelen eller er det nytt?
Han kom, ble mett og dett var dett....

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #110 på: 27. April 2011, 20:07 »
Var vel først kneet, så en strekk og nå ankelen.

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #111 på: 27. April 2011, 20:42 »
Haha. Vi får håpe Stephen Ireland har ein velfungerande torso da, ettersom det er tynnslitt både ovanfor halsen og nedanfor livet.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #112 på: 27. April 2011, 22:39 »
God bedring og god tur hjem.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #113 på: 28. April 2011, 00:41 »
Kjedlig, men samtidig litt typisk også!

Bare å sende han tilbake igjen til Villa. Tviler sterkt på at Villa kommer til å la han gå for 3-4 millioner pund til sommeren. Er vel ikke helt umulig at Villa har ny manager fra sommeren av som vil satse på Ireland heller.

Håper ikke Newcastle byr på han i sommer.

darkshark

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #114 på: 28. April 2011, 00:50 »
Ireland gir meg hodepine bare navnet dukker opp.

Han har spilt lite fotball denne sesongen. Og 49 minutter i Newcastletrøya er ikke tilstrekkelig for å vurdere ham.

Han viste et enormt potensial og talent i City for noen sesonger siden, men vi kan jo ikke drive å hente spillere av den grunn. Hvem kan være sikker på at Ireland vil komme tilbake i "godt gammelt slag"? Dersom Newcastle kjøper ham, må klubben være sikker i sin sak. Det må langt bedre argumentasjon til grunn (innsats og holdninger på treninger, i garderoben og spillergruppa, osv osv...).

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #115 på: 28. April 2011, 06:38 »
Klubben gambla med å henta han skada, evt det var eit desperat forsøk på å få inn eit eller anna. Det slo feil. Eg håpar mi ikkje gjer same feilen og kjøpe han i sommar.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #116 på: 28. April 2011, 10:21 »
http://www.journallive.co.uk/nufc/newcastle-united-news/2011/04/28/stephen-ireland-returns-to-villa-after-injury-61634-28596771/?

Skal være aktuell for en permanent deal for om lag halvparten av de 8 millionene han kosta Villa i Milner-dealen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #117 på: 28. April 2011, 10:26 »
£4 mill for Ireland er en løp og kjøp avtale for meg. Han har et kjempepotensiale og hvis han realiserer sin gamle form, er det bare HBA som kan overgå ham. Etter mitt skjønn har vi ikke råd til  å takke nei til en så god spiller for den prisen. Får vi ham og HBA i form kan vi være gode nok til å kjempe om Europa.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #118 på: 28. April 2011, 10:30 »
Jeg må innrømme at en slik pris frister. Da må han ihvertfall ha imponert Pardew veldig på treningsfeltet dersom dette stemmer. Så er jo det store spørsmålet hvorvidt han er skadeplaget eller bare har hatt en elendig sesong.

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #119 på: 28. April 2011, 10:32 »
£4 mill for Ireland er en løp og kjøp avtale for meg. Han har et kjempepotensiale og hvis han realiserer sin gamle form, er det bare HBA som kan overgå ham. Etter mitt skjønn har vi ikke råd til  å takke nei til en så god spiller for den prisen. Får vi ham og HBA i form kan vi være gode nok til å kjempe om Europa.

Må seie meg uenig her. I dagens stall er det nok berre HBA som har større potensiale offensivt enn Ireland, men det er jo fleire folk i markedet som kan fylle ei slik rolle på ein like god måte. Utan bagasjen. Bladar lett opp to-tre ekstra millionar for ein like god spelar, som er fit både i beinregionen og i toppetasjen. Kranjcar, Birsa etc.

Orkar ikkje å glede meg over ein eller to topp-prestasjonar i halvåret, når resten av tida blir tilbrakt på medisinsk senter. Luktar Emre all over again.