20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hva driver Souness og Shepard med egentlig på overgangsmark?  (Lest 2959 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

djmattis

• Gjest
De pratet så stort om alle de "store" spillerne som sto i kø for å få spille for Newcastle United i år...
Men hva er det egentlig som foregår bak lukkede dører?
For jeg ser her hver dag om det skjer noe nytt på overgangs fronten og allt jeg hører er bare rykter og sladder, hvem er det egentlig som vil spille for oss?
Jeg begynner å gi opp snart, vi må ha en spiss snart som må komme inn i laget og kan begynne å trives, vi skal jo for faen spille mot Arsenal første kamp, og jeg forventer ingen mirakler av Shearer alene på topp.
Er det noen som er klar over hvor viktig den kampen er for resten av sesongen, tap i den kampen og jeg tror Newcastle faller sammen som et kort hus, håper ikke seff, men tror..
Jeg skjønner ikke hvor Soey og Feiten står på overgangsmarkedet men virker som om de står i en blindesone....

BegBie

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.ratemycameltoe.com
Hva driver Souness og Shepard med egentlig på overgangsmark?
« Svar #1 på: 01. Juli 2005, 17:03 »
Vi har nok ikke bare et spissproblem, vi har kant problemer også.  kan starte med backene våre; Baba er ute med skade 70% av tiden, det var han i chelsea også, så hvorfor skal han holde seg skadefri nå??  Carr er også kjent for å ha et dårlig kne, og holder neppe alle kampene. på disse to plassene trenger vi backuper(evt nye førstelags spillere).  Sentralt har vi Boum, bramble og Taylor som er aktuelle. Elliot er rett og slett ikke god nok!

vinger; hva er det forno?  Dyer er ingen ving type egentlig, han er alt for dårlig til å slå innlegg, og har alt for få assists iløpet av en sesong. Venstre ving har vi ikke lengre, og boa morte skal erstatte robert? trokke det du. middelmådig spiller som ikke er noe å skryte over. Han har stjernestatus i fulham, mens i newcastle vil han bare være en av de mange.

Som sagt spisser er ikke det eneste vi trenger, souey selger fortere unna en han kjøper. Og han regner med å få lov til å kjøpe et helt nytt lag med £6-7M spillere, men det skjønner jo alle ikke går. Ergo han vil skylde på liten stall og for lite penger når det går dårlig i serien.  Vi er på vippepunktet til å bli vippet helt ut av top 5 plassen denne sesongen. Det vil ta mange år å bygge oss opp visst vi gjør det dårlig denne sesongen også.
ouness:""I am the most attack-minded coach this club has had in recent history"

3 Kamper uten mål, kun en spiss.

BegBie

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2 på: 01. Juli 2005, 17:09 »
vi har faktisk bare 23 spillere i a-stallen vår. Er ikke mange år siden hvor vi hadde godt over 30.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 01. Juli 2005, 17:38 »
Sitat fra: "BegBie"
vi har faktisk bare 23 spillere i a-stallen vår. Er ikke mange år siden hvor vi hadde godt over 30.

Og Chelsea vant PL med 24 spillere i stallen.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

BegBie

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #4 på: 01. Juli 2005, 17:51 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Sitat fra: "BegBie"

Og Chelsea vant PL med 24 spillere i stallen.

Chelsea hadde godt over 24 spillere. men kan hende de bare brukte 24 spillere gjennom hele sesongen, og da var de heldige.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 01. Juli 2005, 17:54 »
Dette er ikke tiden til å begynne med panikkposter, selv om akkurat jakten på spisser kan se vanskelig ut. Jeg regner Dyer som angrepsspiller, og da har vi 4: Shearer, Dyer, Ameobi og Chopra. Kun de to første er spillere som vi vet er gode nok. Vi må ha inn minst en spiss til.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

djmattis

• Gjest
« Svar #6 på: 04. Juli 2005, 01:18 »
Vi har bare en utdatert Shearer igjen, utdatert i den betydningen at han snart er ferdig med fotball karrieren sin...
Så dette er ingen panikk tråd, mere en fakta tråd..
Vi ser ikke ut til å få signa en spiss og det bekymmrer ingen?

Vet ikke hvordan vi skal ta oss ut av det her...

Brimi

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #7 på: 04. Juli 2005, 01:33 »
Det er nok ingen lett situasjon for GS eller FF heller. Det er begrensede transfer funds, og alle vet at Newcastle er i en temmelig prekær situasjon og desperate etter spisser. Så jeg ser ikke helt for meg at noen legger ut spissene på billig salg til Newcastle heller... Jeg så en liste over hvem som hadde mest penger i PL av både eiere og spillere. Måtte langt ned på lista for å finne FF. Tilogmed Shearer var foran FF, så om Shearer hadde giddi, så hadde Newcastle hatt større kjøpekraft med Shearer der, enn Fattie.
Bare sånn for å vise hvor landet ligger.

djmattis

• Gjest
« Svar #8 på: 04. Juli 2005, 01:45 »
Har ikke Newcastle ganske stor pengepung???

Brimi

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #9 på: 04. Juli 2005, 01:54 »
Newcastle har vel budsjettert med CL penger o.l. Men ifjor ble det vel litt pga Uefa cupen, men Newcastle ligger fortsatt helt i topp på lønnsutgifter. Chelsea troner selvfølgelig alene på topp mange hakk foran de andre.
Det burde være litt penger igjen etter woody salget. De mente det alvorlig å hente Rooney engang i tiden også, men det er vel ingen som vet hvor mye penger som egentlig er tilgjengelig for nye forsterkninger. Men Newcastle trenger så mye mer enn èn Owen. Det trengs hvertfall 4 skikkelig dyktige spillere, for at Newcastle kan presentere en god lagoppstilling.

djmattis

• Gjest
« Svar #10 på: 04. Juli 2005, 01:57 »
Enig med det du sier om at vi trenger flere og stabile spillere!!
Det viktigeste er vel egentlig at vi får tak i spillere som holder seg skadefrie..
Og som presterer når de vel spiller..
Har for tynn tropp

BegBie

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #11 på: 04. Juli 2005, 09:31 »
Sitat fra: "djmattis"
Enig med det du sier om at vi trenger flere og stabile spillere!!
Det viktigeste er vel egentlig at vi får tak i spillere som holder seg skadefrie..
Og som presterer når de vel spiller..
Har for tynn tropp

du får hinte til souey at det hjelper ikke å selge 6 spillere forså å kjøpe en visst han skal ha større spillestall, med mindre han har tenkt å ta over portsmouth til neste år  :roll: