20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Fulham - Newcastle 2. Februar kl.21.00  (Lest 51944 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Theo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Fulham - Newcastle 2. Februar kl.21.00
« Svar #135 på: 02. Feb. 2011, 21:57 »
Best ut, Løven inn. Guthrie virker også tafatt idag, vis han ikke hever seg håper jeg vi dytter Barton inn sentralt og Ferguson ut på venstrekant.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #136 på: 02. Feb. 2011, 21:57 »
Best virker lat og Guthrie holder ikkje nivået, går altfor treigt med han.

Vi må heve oss kraftig.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #137 på: 02. Feb. 2011, 21:57 »
Komentatorene sa endelig når dommeren blåste i fløyten?
Ræva fotball fra 2 sider. Hvorfor skjer nesten alltid dette når vi spiller mot Fulham, altså at vi spiller ræva?
Tror ikke Best har sprunget eller jogget mere enn 500 meter eller toppen 1 kilometer.

Haha. Hvor langt er det fra tunnellen til motstanderens 16 meter ;D
Who else...... Alan Shearer

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #138 på: 02. Feb. 2011, 22:00 »
Vi må huske på at Guthrie gjør dobbelt opp pga Nolans manglende bevegelighet. Jeg synes som sagt midtbanen og forsvaret har klart seg godt. Det er spissene som må heve seg betraktelig i 2. omgang.

Simmi

• Gjest
« Svar #139 på: 02. Feb. 2011, 22:01 »
Med Tiote tilbake vil jeg ha en offansiv Nolan bak Ameobi. Han er den eneste som evner å score mål i laget.

Gjeesp. Vi har ikke gebiss engang uten Carroll. De snakker om at vi må vinne tre kamper for å være sikre. Fortsetter det sånn, må vi satse på straffer eller selvmål...

Og Sholadinho ute med antatt kjevebrudd. Dette er litt av ett sirkus. Vi har ingen spisser som er gode nok

Bra du er positiv! Vi har ikke tapt i 2011, og vi har vel ikke spilt en kamp med Carroll i 2011, så vi er ikke helt tannløse. Vi har riktig nok vært det i dag, men det er ikke bare fordi vi ikke har Carroll.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #140 på: 02. Feb. 2011, 22:01 »
Men for å si noe positivt. Digger det intervjuet med Shaka Hislop som blir sendt i pausen. Så det her om dagen også. Herlige greier! Didder det han sier om Newcastle!<3 ;D
Nei.

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #141 på: 02. Feb. 2011, 22:03 »
Nett kommet hjem fra jobb, så har ikke fått sett 1.omg.. Men virker som Fulham har vært det beste laget hittil! Det skal snu no i 2.omg!

Lykke til videre folkens! HOWAY!!

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #142 på: 02. Feb. 2011, 22:03 »
Med Tiote tilbake vil jeg ha en offansiv Nolan bak Ameobi. Han er den eneste som evner å score mål i laget.

Gjeesp. Vi har ikke gebiss engang uten Carroll. De snakker om at vi må vinne tre kamper for å være sikre. Fortsetter det sånn, må vi satse på straffer eller selvmål...

Og Sholadinho ute med antatt kjevebrudd. Dette er litt av ett sirkus. Vi har ingen spisser som er gode nok

Bra du er positiv! Vi har ikke tapt i 2011, og vi har vel ikke spilt en kamp med Carroll i 2011, så vi er ikke helt tannløse. Vi har riktig nok vært det i dag, men det er ikke bare fordi vi ikke har Carroll.

Ser Europacupen like om hjørnet. ;D
Who else...... Alan Shearer

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #143 på: 02. Feb. 2011, 22:04 »
Men for å si noe positivt. Digger det intervjuet med Shaka Hislop som blir sendt i pausen. Så det her om dagen også. Herlige greier! Didder det han sier om Newcastle!<3 ;D

tenkte også at det var det beste med dagens kamp:P
Han kom, ble mett og dett var dett....

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
« Svar #144 på: 02. Feb. 2011, 22:05 »
En av de dårligste 1. omgangene jeg har sett i PL på lang tid!
Vi mangler kreativitet i laget, kan ikke vente til arfa er klar igjenn. har ikke peiling på hvem vi skal sette inn på for å ro dette i land, håper AP får orden på de i pausa.
Desuten syn jeg best og ranger får vell mye tyn, hva skal de gjøre med langballene? Er spillet på midten som er ræva, få Barton inn sentralt, men hvem skal da spille ving? bra vi solgte unna litt spillere!!!
« Siste redigering: 02. Feb. 2011, 22:09 av Tommyok »

Batty

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #145 på: 02. Feb. 2011, 22:08 »
Nå önsker jeg vi hadde betalt £5m for Elmander. Dette er bare trist.

Simmi

• Gjest
« Svar #146 på: 02. Feb. 2011, 22:09 »

Ser Europacupen like om hjørnet. ;D

Haha, det tror jeg nok ikke :P Men vi rykker ikke ned, hvis vi fortsetter å spille som vi har gjort de siste kampene

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #147 på: 02. Feb. 2011, 22:09 »
En av de dårligste 1. omgangene jeg har sett i PL på lang tid!
Vi mangler kreativitet i laget, kan ikke vente til arfa er klar igjenn. har ikke peiling på hvem vi skal sette inn på for å ro dette i land, håper AP får orden på de i pausa

Må ikke overdrive nå. Husk at vi spiller på bortebane og har mer kontroll bakover nå enn på mange sesonger. Det er spissene som må gjøre jobben sin her. På bortebane er det ikke vår jobb å underholde. Da skal vi nekte motstanderen rom, ligge lavt og kontre.

Mathiassen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #148 på: 02. Feb. 2011, 22:12 »
hørte jeg rett, eller sa kommentatorne at Ameobi er vekke i 5-6 uker?

Batty

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #149 på: 02. Feb. 2011, 22:13 »
Denne taper vi lett nå ser det ut til.