20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Fulham - Newcastle 2. Februar kl.21.00  (Lest 52599 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

gardek

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Fulham - Newcastle 2. Februar kl.21.00
« Svar #30 på: 02. Feb. 2011, 02:04 »
Hat trick mot West Ham eller ikke, jeg håper vi starer med Løven på topp istedet for Best. Var jo ikke som om Løven gjorde seg bort i den kampen heller?

Faktisk helt enig :) Løven storspilte den kampen også!
Toon till I die.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #31 på: 02. Feb. 2011, 06:23 »
Har mer tro på Best enn på Løvenkrands. Sistnevnte har bevist 100 ganger at han ikke taklet PL-nivået. Han er god til å gå på løp, men det hjelper ikke når han bommer på gigasjanser hele tiden. Har vel vært alene med keeper ti ganger hittil i sesongen uten å score på noe annet en én tap-in.  Jeg liker heller ikke kroppsspråket hans. I begge de to siste kampene har han fått en dårlig pasning (begge av Shola tror jeg) i sluttminuttene, men i stedet for å springe etter ballen bare gir han opp og ser oppgitt ut. Kanskje vi ikke hadde mista fire poeng om dansken hadde jobba litt i stedet for å sutre.

Ikke det at Best har overbevist noe særlig, men man kan i hvert fall se at mannen har et snev av potensiale på flere felt.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #32 på: 02. Feb. 2011, 09:24 »
Jeg greier ikke å se at Best har et snev av potensiale på noen andre felt enn det å score mål. For meg fremstår han som en bittelitt bedre utgave av Michael Chopra. Han er en dyktig avslutter, og plasseringskunsten har han inne. Altså veldig mye en typisk goalgetter. Det var Michael Chopra også.

Jeg mener Løven bidrar med så mye mer. Han er kanskje bedre off the ball enn on the ball, men det har null betydning, så lenge han faktisk er i stand til å skape sjanser for medspillere. Og selv om han bommer på gigasjanser, så scorer han som regel mål likevel. Shola Ameobi bommer også på gigasjanser. Han kan til og med finne på å bomme på ballen. Obafemi Martins bommet ALLTID på de mest opplagte sjansene, men scoret når du minst ventet det.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
« Svar #33 på: 02. Feb. 2011, 10:03 »
Håper på at Ranger starter denne kampen, han har overbevist veldig i det siste hos reservene. Han fortjener derfor å starte en kamp, han er desuten den med størst potensielle, og en mer moderne spiss. (bevegelig, rask, og god teknikk) På topp med han vil jeg se best eller Ameobi, hadde vært spennende og sett Best og ranger sammen. Når det gjelder løven så er jeg enig i at han ikke gidder å løpe før å sette motspiller under press. Han er også en elendig avslutter. Resten av laget sier seg selv, intill tiote, ben arfa og ireland er tilbake.

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #34 på: 02. Feb. 2011, 10:13 »
Gleder meg sykt til denne kampen. Tror ikke bare spillerene men spesiellt spissen kommer til å være i fyr og flammer idag for å vise seg frem for Manageren og ikke minst supporterne.

Tiden ute Carroll har begynt og det starter med seier.

HOWAY THE LADS!!!!

Andi

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #35 på: 02. Feb. 2011, 10:48 »
Ønsker å se Ameobi og Best fra start med Ranger som supersub etter en time. Håper på det beste men frykter det verste i dag, Dempsey og Dembele blir viktig å stagge skal vi ha mulighet til poeng.

morgan303

• Midtbaneanker
  • Optimist? ja altid
    • Vis profil
« Svar #36 på: 02. Feb. 2011, 10:58 »
Vinner kampen i dag. Nolan tar ansvar og putter i 34 min. Vinner 1-0

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #37 på: 02. Feb. 2011, 10:59 »
Jeg syns Best sin overall contribution er mye bedre enn Løven sin. Ja, Løven er flink til å komme seg i posisjon, men han har til nå blåst alle muligheter han har fått denne sesongen. Han er dessuten veik i dueller, ikke god til å holde på ballen, og blir generelt ellers lite synlig i kamper. Dette er derimot egenskaper Best i mye større grad har vist at han besitter. Ujevn ja, men i mine øyne har han fortsatt vært bedre enn Løvenkrands. Syns sammenligningen med Chopra er søkt. Syns derimot at Chopra er en likere utgave av Løvenkrands enn av Best. En forbedret utgave av Løvenkrands med bedre øye for mål og bedre teknisk. Best er en langt mer fysisk sterk spiller enn disse to.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kniksen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #38 på: 02. Feb. 2011, 11:18 »
Jeg mener også at Best bør starta med Ameobi fremfor Løven. Ene og alene pga avslutningsferdigheter. Husker ikke om det var mot Sunderland eller Tottenham, men Løven ble spilt nydelig igjenom av Barton på 1-0 og bommet, noe som mest sannsynlig tapte oss 2 poeng. Dette syntes jeg er blitt litt typisk Løven. Hvor kald var ikke Best i kampen mot West Ham, da han havnet i samme situasjon?

FarmerFrank

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #39 på: 02. Feb. 2011, 11:27 »
Er bare så jalla at vi ikke har noen "ren" goalgetter som setter de helt åpenbare sjansene.
Blir bare så ENORMT frustrert når en ser på Sholadinho misser på den ene 100% sjansen etter den andre, mens han samtidig har en sånn latterlig "hengslete" spillestil.
Er jo litt sprøtt at en nå er avhengig av Shola som spiss nr1. når han tidligere omtrent ikke var på benken engang ( championship), og at han er vår target man nr1..

Ser forestn Obafemi Martins er tilbake, og til Birmingham av alle lag! Får håpe vi fostrer frem en ren spiss snart, med hurtighet og litt oppofrende spillestil..Pr.nå så er det vel bare Shola og Best som er våre beste alternativ..Go Nile Ranger:)

Are

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #40 på: 02. Feb. 2011, 11:36 »
Personlig vil jeg helst se Best og Løven på topp. Funka bra mot West Ham og Ameobi har vært elendig i det siste.

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #41 på: 02. Feb. 2011, 11:44 »
Er bare så jalla at vi ikke har noen "ren" goalgetter som setter de helt åpenbare sjansene.
Blir bare så ENORMT frustrert når en ser på Sholadinho misser på den ene 100% sjansen etter den andre, mens han samtidig har en sånn latterlig "hengslete" spillestil.
Er jo litt sprøtt at en nå er avhengig av Shola som spiss nr1. når han tidligere omtrent ikke var på benken engang ( championship), og at han er vår target man nr1..

Ser forestn Obafemi Martins er tilbake, og til Birmingham av alle lag! Får håpe vi fostrer frem en ren spiss snart, med hurtighet og litt oppofrende spillestil..Pr.nå så er det vel bare Shola og Best som er våre beste alternativ..Go Nile Ranger:)

Ameobi spilte 18kamper i Wankership og scoret 10mål. Han var også skadet i 4mnd i den sesongen. Han var nok ikke mye på benken, enten på banen eller på tribuen på grunn av skade!

Tipper 0-3, etter mål av Shola, Joey og Leon
Newcastlesupporter siden 1992

NUFC

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #42 på: 02. Feb. 2011, 14:06 »
Håper på at Ranger starter denne kampen, han har overbevist veldig i det siste hos reservene. Han fortjener derfor å starte en kamp, han er desuten den med størst potensielle, og en mer moderne spiss. (bevegelig, rask, og god teknikk)

Gode avslutningsegenskaper også eller? :P
Neida, men håper han får hull på byllen (på førstelaget) snart!
Arne Scheie:
For mye fotball på TV?? Jeg sier som Sølve Grotmol: Det er for mange bøker på biblioteket også.

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #43 på: 02. Feb. 2011, 16:58 »
Har troa på at Nile Ranger gjør det kanon nå som Carroll er gone.. ;)
Om han starter i dag så scorer han 2mål !! HEll YEAH !
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #44 på: 02. Feb. 2011, 17:00 »
Får Ranger "landa" er jeg sikker på at han vil slå skikkelig til. Arbeidsraten til gutten er enorm og han *vil* så mye på banen.

Har trua på Ranger (men ikke nødvendigvis ila 1 uke).
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!