20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Supportercupen 2011  (Lest 23231 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Supportercupen 2011
« Svar #75 på: 01. Juni 2011, 17:11 »
Jeg spiller ogsa 7.div, + 1.div futsal. Hvordan synes du nivået er i 7.div a Panzer?? Vi startet opp et nytt lag i 09 og rykka opp da, er på andre sesongen i 7.div nå. Noe av samme opplegget med NIH laget?
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #76 på: 01. Juni 2011, 19:19 »
Vi rykket opp i fjor og ble kretsmestere. I år tapte vi første kampen, latterlig kamp, men har vunnet resten. Spiller mot førsteplassen i morra, en kamp vi må vinne.

Alle lagene vi har møtt til nå har vi vært bedre enn, ingen veldig stor forskjell foreløpig fra 8.div, eneste er at vi unngår å møte type "old-boys"-lag, foreløpig hvertfall. Så målet er opprykk igjen :)

Vi har spillere som burde spilt langt høyere, så et opprykk er alltid målet. Vi tapte også OBOS-cup for noen uker siden mot Oldenborg som spiller i 4.div, røyk i ekstraomgangene.

Hvilket lag spiller du for? Noen gode lag?
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #77 på: 01. Juni 2011, 19:54 »
Spiller for Fremad Famagusta. Vi er en gjeng med lillehamringer. Vi ligger ett poeng bak opprykksplass nå i en mølje med flere andre lag. Absolutt gode nok til å rykke opp noe som også er målet, og selv om vi har tapt to kamper i år, så er det ingen lag som har dominert oss akkurat. Vi var med i OBOS cup i fjor...røk mot Frigg sitt 3.div lag etter ekstraomganger hehe.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #78 på: 01. Juni 2011, 21:28 »
Utenom det er det sikkert noen flere som spiller aktivt fremdeles?

Jeg er fortsatt aktiv :)
Spiller i 5. div i år, etter 3 år i 4. div. Det skal da altså sies at 5.div er det laveste nivået rundt her, og spiller tross alt for NFK Breiskallen (Nederlaget Fotballklubb).
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #79 på: 02. Juni 2011, 01:25 »
Da får dere vinne avdelingen Kyrre, så møtes vi i kampen om kretsmesterskapet  ;)

Ikke dårlig det Anders, ble det 5.divisjon hos dere i år, eller har det alltid vært det?
Bobby Robson:

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #80 på: 02. Juni 2011, 10:04 »
Ja, det hadde vært gøy, vi satser på det! :)

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #81 på: 02. Juni 2011, 15:35 »
Ikke dårlig det Anders, ble det 5.divisjon hos dere i år, eller har det alltid vært det?

Jeg startet som seniorspiller i 2004, da var det 6. div. Så ble det litt frem og tilbake i '05, med 5. div på våren, og 6. div på høsten. Men fra og med 07 tror jeg, har det kun vært 5.div. :P
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #82 på: 02. Juni 2011, 16:33 »
Drømte i natt at vi spilte mot LSK. Arild Sungodt sto i mål og jeg scoret på han. Så mye tyder at jeg er mentalt klar for helga, men er et litt bekymringsverdig at jeg har null treninger med ball etter jul, og svært få uten ball. Anyways, jeg føler meg klar!

Er det forresten noen som har noen leggskinner å låne bort?
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #83 på: 02. Juni 2011, 17:11 »

Jeg startet som seniorspiller i 2004, da var det 6. div. Så ble det litt frem og tilbake i '05, med 5. div på våren, og 6. div på høsten. Men fra og med 07 tror jeg, har det kun vært 5.div. :P

Skjønner ;)

Har sikkert et par ekstra leggskinner tror jeg Aslak, men er bekymret på dine vegne hvis du ikke har spilt fotball etter jul, men er jo bare å hoppe i det  ;)
Bobby Robson:

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #84 på: 02. Juni 2011, 17:52 »
Skadet foten kraftig for ca 2 mnd siden, og spilte for første gang etter skaden forrige helg. Klarte meg bra da, men motstanden var ikke akk den beste : P så blir spennende å se hvordan det går på lørdag. Men har trent under hele tiden jeg var skadet, men det var mest styrke, så blir også spennende å se hvordan kondisen er nå :P

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #85 på: 02. Juni 2011, 19:33 »
Har sikkert et par ekstra leggskinner tror jeg Aslak, men er bekymret på dine vegne hvis du ikke har spilt fotball etter jul, men er jo bare å hoppe i det  ;)
Fint! Hadde vært knall om du gadd å ta de med :)

Er bekymret selv :P Men håper at litt god oppvarming med ball kan få frem et greit touch. Er egentlig ennå mer bekymret for det fysiske må jeg innrømme. Har vel sikkert fortsatt ok fart inne, men for dårlig kondis til å gjenta et raskt løp mange ganger. Jaja, skal gi alt det jeg har i hvert fall!
Godsanger?

Rasmusrypdal

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #86 på: 02. Juni 2011, 19:48 »
Spilte for Vestfossen i 3.div i 09, men fikk en stygg smell ganske fort. Har spilt bedrift jevnt det siste året. Kan ikke påstå at jeg egentlig holdt helt nivået. Fikk et par 20min innhopp hvor laget lå lavt å satset på kontringer.

Du får ta det på rutinen Aslak ;)

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #87 på: 02. Juni 2011, 22:36 »
Hvem er det egentlig som er lagleder? Har dere kontroll på hvem som skal ta ut laget?
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #88 på: 03. Juni 2011, 02:09 »
Kan sikkert ta litt ansvar, skrive ned navn på lagliste osv. Laget må vi vel ta ut i fellesskap regner jeg med siden ingen har helt oversikt over alle sine posisjoner foreløpig :)
Bobby Robson:

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #89 på: 03. Juni 2011, 23:05 »
Du trenger ikke å ta med leggskinner likevel herr Stormo. Gikk til innkjøp av et par i dag nemlig.

Noen som tar med ball i morgen?
Godsanger?