20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Supportercupen 2011  (Lest 23158 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Theo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Supportercupen 2011
« Svar #60 på: 29. Mai 2011, 18:12 »
Det er Tiotè-rollen vi snakker om Theo, så ganske store sko å fylle  ;)

Jeg ligner vel mere Alan Smith enn Tiotè :P Men det er ikke noe å skryte av akkurat  ::)

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #61 på: 29. Mai 2011, 18:19 »
Jeg fungerer vel kun som svært offensiv midtbane eller spiss egentlig. Noen defensive fibre har jeg ikke mange av. Hvilken formasjon var det vi kjørte mot Spurs i fjor? Mener å huske at vi var enige om at den funka veldig bra, spesielt mot lag som i utgangspunktet er mye bedre enn oss.

En ting som også blir viktig er å prøve og utnytte farten til Rasmus. Tidligere sprinter på høyt norsk nivå. Håper han fortsatt har noe fart i beina :)
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #62 på: 29. Mai 2011, 18:38 »
Vi kjørte 3-2-1 mot Tottenham, men den satte vi vel for å begrense tapet. Tapte vel til slutt tre eller fire null. Vi skapte stort sett ingenting, var avhengig av solo-prestasjoner. Så foreslår vi kjører 2-3-1 fra start av, så får vi heller se an motstanderen i løpet av kampene.

Vi skal vel ikke ha en svært offensiv midtbane, så da blir du vel spiss i år igjen ;)

Alan Smith er bedre enn ingenting  ;)
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #63 på: 29. Mai 2011, 20:38 »
Jeg stemmer for 3-2-1, vi hadde MYE bedre kontroll i denne formasjonen, og hadde lenge bra kontroll på tottenham. Jeg spilte stort sett forsvar i fjor, og kan godt gjøre det igjen. Men merket i fjor STOR forskjell på da vi var 3 bak og da vi var 2 bak. Vi må nok regne oss som underdog i de fleste kampene, og får heller se ann om vi har god kontroll på kampen og i så fall switche til 2-3-1.

Dersom det blir 3-2-1 spiller jeg gjerne på høyrebacken, og blir med opp og kan slå innlegg osv. Kan evt også spille midtstopper i en slik formasjon, da jeg er 194 høy og veier ca 90 kg, så da bør jeg klare å stoppe noen iallefall :P

Spiller gjerne i mer offensive roller også, men regner med at det er så mange som vil spille der, så da kan jeg "ofre" meg og spille bak :P

ErikLi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #64 på: 30. Mai 2011, 01:12 »
Når møtes vi på Snarøya?

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #65 på: 30. Mai 2011, 01:28 »
Vi må se an hva slags spillere vi har, om vi har bedre løpskapasitet enn i fjor (noe som ikke skal mye til  :P) funker 2-3-1 best :) I fjor funket den ikke så bra da vingene ikke jobbet begge veier. For 3-2-1 har vi mer kontroll bakover, men stiller høyere krav til individuelle prestasjoner siden vi blir i undertall fremover hvis ikke en back hele tiden er med offensivt.

En annen fordel med tre på midten er større bruk av bredde offensivt, men får som sagt se an spillermateriale :)
Bobby Robson:

Rasmusrypdal

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #66 på: 30. Mai 2011, 12:40 »
Ville tro at 3-2-1 funker bra hvis folk ikke har monsterkondis. Da kan de 3 bake rullere på å sende folk opp. Hvor lang er kampene og er det standard 7er bane?

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #67 på: 30. Mai 2011, 13:08 »
Jepp, vi får se ann laget, men vi får også se ann motstanderlaget. Dersom vi spiller mot et lag med kun feite 40-åringer, er jeg definitivt med på 2-3-1, men mot f.eks liverpool, som jeg hører kjører auditions og sånn for å plukke ut laget, tror jeg nok 3-2-1 er det beste. Men vi får som sagt se det ann når vi kommer dit ;)

Rasmusrypdal

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #68 på: 30. Mai 2011, 13:18 »
Hvordan er nivået på denne cupen? Hvordan ligger vi ann? Er det noen som har noe erfaring eller er vi mest mosjonister?

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #69 på: 30. Mai 2011, 13:42 »
Det var veldig varierende ifjor. MEner å huske at vi hang greit med mot de fleste lag, det var vel egentlig bare tottenham som var en god del bedre enn oss. Men tror ikke vi klarte å ta mer enn ett poeng ifjor(eller husker jeg feil?), men det var ikke fordi vi sugde balle i forhold til de andre lagene, men det gikk vel mer på at vi ikke klarte å avgjøre kampene til vår fordel. Men da hadde vi aldri spilt sammen før, så har bedre tro på at vi gjør det bedre i år iallefall! Synes målet skal være å komme forbi gruppespillet :)

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #70 på: 01. Juni 2011, 11:38 »
Har vi keeper?

Jeg er keeper, så jeg kan ta den jobben.

Stemmer for 2-3-1. Spiller man 3 bak på sjuer så kan det bli fryktelig tungt å komme seg fremover.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #71 på: 01. Juni 2011, 13:53 »
Men når og ved hvilken bane skal vi møte opp? noen som vet?
« Siste redigering: 01. Juni 2011, 13:56 av tveit »

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #72 på: 01. Juni 2011, 14:42 »
Det står i den mailen Nordin sendte ut til alle som skal delta.

Sitat
Første kampen er klokken 10.40 på bane 3 mot Liverpool. Alle bes om å møte opp på banen iført hjemmedrakt klokken 10.10 (en halvtime før), for å varme opp, sette opp laget og så videre. Kommer du for sent, vil sannsynligvis laglederen sette deg på benken i første kamp.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #73 på: 01. Juni 2011, 14:50 »
Det står i den mailen Nordin sendte ut til alle som skal delta.

Sitat
Første kampen er klokken 10.40 på bane 3 mot Liverpool. Alle bes om å møte opp på banen iført hjemmedrakt klokken 10.10 (en halvtime før), for å varme opp, sette opp laget og så videre. Kommer du for sent, vil sannsynligvis laglederen sette deg på benken i første kamp.

Ok takk :) Fikk aldri den mailen pga av en eller annen feil ;)

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #74 på: 01. Juni 2011, 17:06 »
Hvordan er nivået på denne cupen? Hvordan ligger vi ann? Er det noen som har noe erfaring eller er vi mest mosjonister?

Regner med de fleste som har satt seg opp har litt erfaring med å spille fotball, hvis ikke blir det litt kjedelig  :P

Jeg spiller i 7.div med NIH sitt skolelag, og David spiller 3.div for Røa. Utenom det er det sikkert noen flere som spiller aktivt fremdeles?
Bobby Robson: