20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Tottenham 22. Januar, kl.16.00  (Lest 33002 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Tottenham 22. Januar, kl.16.00
« Svar #30 på: 20. Jan. 2011, 23:48 »
Stemmer for Rout-Barton-Nolan-Jonas jeg.
Routledge får mye pes her, men mener dette er en kamp som kan passe Wayne. Først og fremst kan han bruke farten sin på kontringene, noe som vi antageligvis kan få en del av her. Hvis vi vil ta vare på de.
Enig i at sluttproduktet hans ikke er bra nok, men hurtigheten hans kan komme godt med her. Synd vi ikke har noen raske sentrale midtbanespillere også.
Veit at det kan være dumt å flytte Barton inn, etter siste tidens storspill. Men er villig til å ta den risikoen, for som Daniel sier; Guthrie og Nolan kan være potensiell katastrofe.

Får vi inn en god midtbanespiller i morgen, stiller ting seg annerledes. Men det tviler jeg på. Og Rout er fortsatt vår eiendel, så jeg synes vi bør bruke han mtp skader og suspensjonene vi har.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #31 på: 20. Jan. 2011, 23:52 »
Håper at Rout er kalt tilbake ja. Vi lider under en skadekrise nå, og trenger alle mann, alle. Som jeg sa i transfertråden, selges Rout må vi ha inn erstatter. Stallen vår er ikke svær.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #32 på: 20. Jan. 2011, 23:58 »
Ettersom jeg ikke har sett noe offisielt fra Newcastle eller QPR, tolker jeg det som at han fortsatt er vår spiller.
Ameobi er vel fit for fight enda, så hvis han faller ned i midtbanen som mot Arsenal på Emirates, så kan vi gjøre en god kamp. For dette blir en forsvarsskamp. uten tvil.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #33 på: 21. Jan. 2011, 00:02 »
Liker ikke tanken på at vi skal forsvare oss til seier hjemme på SJP! Men jeg er redd vi får det tøft, Spuds er et av de laga med klart størst offensivt potensiale i hele PL. Vi er avhengig av at Guthrie har en god dag og døyver tapet av Tiote, samt at Barton blir livsviktig offensivt for oss.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #34 på: 21. Jan. 2011, 00:37 »
Uten tvil en forsvarskamp?? Er ikke med på den i det hele tatt. Vi har absolutt hengt med alle vi har spilt mot på SJP denne sesongen, selv om noen kamper har bikket feil vei. Vi må ikke begynne å overvurdere Tottenham heller! De har kun tre poeng mer enn Sunderland, og de har levert ganske varierende prestasjoner denne sesongen. De er et godt lag, men vi har en fair sjanse. Har sett dem spille dårlig flere ganger denne sesongen..
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #35 på: 21. Jan. 2011, 07:58 »
Med alle skadene vi har har vi intet å tape. Tham har derimot alt å vinne.  Thams angrep skjer hovedsakelig på kant. Ergo trenger vi Barton på høyresiden for å støtte Simpsons kamp mot Bale. Routledge er rask ja, men han er for fysisk svak og for lite flink til å posisjonere seg bakover til å hjelpe Simpson. Modric er god, men han er ikke ekstermt rask, og Pala er jo ikke god i det hele tatt (sammenlignet med Tiote). Dermed har vi forutsetninger til å ta oss av begge. I tillegg er vi helt avhengige av innlegg når vi har så store spisser som Shola og Best på topp, og der er Barton i egen klasse.

Are

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #36 på: 21. Jan. 2011, 10:32 »
Er rart at selv om vi har vært uten Gosling hele sesongen så viser han sitt "setback" nå hvor tynn stallen egentlig er...

Blir vel dette laget:

Harper
Simpson- Colo - Willi - Jose
Barton - Guthrie - Nolan - Jonas
           Ameobi - Best

Spørsmålet blir hvis noen flere midtbanespillere blir skadet/suspendert nå, da har vi virkelig problemer, spesielt hvis Routledge forsvinner. Da får vi satse på at Vuckic/Ferguson er klar for å ta steget opp :)

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #37 på: 21. Jan. 2011, 10:45 »
Spørsmålet blir hvis noen flere midtbanespillere blir skadet/suspendert nå, da har vi virkelig problemer, spesielt hvis Routledge forsvinner. Da får vi satse på at Vuckic/Ferguson er klar for å ta steget opp :)

På nåværende tidspunkt vil det være galskap å slippe Routledge, og vi skal være glad klubben ikke allerede har gjort det. Ser vel for meg at han IKKE lånes ut resten av sesongen nå. Ellers er jeg enig i laget ditt med det enkle unntaket av at Colo selvfølgelig skal være venstre stopper.  ;)

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #38 på: 21. Jan. 2011, 16:07 »
Er det 100% sikkert at ikke carroll spiller?
Kom over denne:
(kilde: http://www.nufc.com/2010-11html/goaltimes.html)
er ikke hyggelig lesing, noe sunderland kampen er ett eksempel på. Vi scorer svært lite de siste 10, mens vi slipper inn veldig mange. Er vi dårlige trent? Dårlige bytter? Lite kyniske?

Scorer svært lite? I både liga og total sammenheng er det i de siste 10 minuttene vi scorer nest mest...

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #39 på: 21. Jan. 2011, 16:27 »
Er det 100% sikkert at ikke carroll spiller?
Kom over denne:
(kilde: http://www.nufc.com/2010-11html/goaltimes.html)
er ikke hyggelig lesing, noe sunderland kampen er ett eksempel på. Vi scorer svært lite de siste 10, mens vi slipper inn veldig mange. Er vi dårlige trent? Dårlige bytter? Lite kyniske?

I mange av kampene vi har sluppet inn sene mål, så har det rett og slett kommet som et resultat av at vi har måtte satse forover. Jeg nevner Spurs borte(Bale), City hjemme(Tevez), Blackpool hjemme(Campbell), manu borte(Giggs), WBA borte(ODemwingie)

Noen av målene vi har sluppet inn sent i kamper har selvsagt kostet oss poeng, som mot Stoke hjemme(Perch OG), Blackburn hjemme(Roberts) og ikke minst Gyan nå sist.

Mens noen av målene har kommet uten at det har betydning av resultatet. Som Bent sin 1-5 redusering på SJP, og Bolton sitt 5-1 mål på Reebok.

Da har jeg nevnt alle 10 målene, og vi kan konkludere med at tre av de har vært veldig avgjørende, men sånt jevner seg ut gjennom en sesong. Vi har også "stjålet" med oss poeng mot slutten av kamper som mot Wigan hjemme med Colo sin utligning på overtid, og Liverpool hjemme må også nevnes hvor vi scorer 2 mål på kampens ti siste minutter. Statistikken ser litt dramatisk ut, men når man analyserer den slik som jeg har prøvd å gjøre nå, så ser det ikke så ille ut likevel. :)

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #40 på: 21. Jan. 2011, 17:05 »

På nåværende tidspunkt vil det være galskap å slippe Routledge, og vi skal være glad klubben ikke allerede har gjort det. Ser vel for meg at han IKKE lånes ut resten av sesongen nå. Ellers er jeg enig i laget ditt med det enkle unntaket av at Colo selvfølgelig skal være venstre stopper.  ;)

WayneRoutledge Wayne Routledge
Its done...

Så får vi se hva det betyr. Ser vel ut som han går på lån.

gardek

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #41 på: 21. Jan. 2011, 17:50 »
Får vi stoppet Van der Vaart har vi en real sjangs. Hvis ikke er det byebye poeng.
Toon till I die.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #42 på: 21. Jan. 2011, 18:05 »
Får vi stoppet Van der Vaart har vi en real sjangs. Hvis ikke er det byebye poeng.

Vi stoppa jo han sist. Han fikk ikke til en dritt da vi møtte dem i romjula. Problemet er at de har Modric, Bale og Lennon. Så om en av disse ikke har dagen, så er det alltid en av de andre som står frem.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #43 på: 21. Jan. 2011, 19:56 »
I utgangspunktet er jeg fornøyd med uavgjort. Men jeg tror vi tar Hottentottene i morgen. De liker ikke St. James, og vi kan på en måte stille med senkede skuldre pga skadesituasjon: Ingen forventer at vi vinner, men da er det typisk Castle å fleske til med en seier.

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
« Svar #44 på: 21. Jan. 2011, 21:31 »
Er klar over at flere av målene ikke "betyr" noe, men forstsatt så er det ingen grunn til å slippe de inn.. det pluss mye skader, får meg til stille spørsmål om grunn fysikken i stallen. For noen år tilbake, var det lignende tilstander, da ble det gjort tiltak i trening, pluss byttet underlag på alle treningsbanene. Har ingen innsyn i den grunnleggende treningen som blir gjennnomført i klubben. sier ikke at det er sånn. Kan være tillfeldig med skader, ( eller hardt program + tynn stall ) og målene kan være at vi gir opp. ( Noe som ikke ligner klubben og moralen i gruppa ). Men uansett så hadde vi ligget svært mye bedre ann i de neste kampene om det var vi som scoret i de 10 siste, og hadde fullt lag. Håper på å få se noen ungutter i kampen, noe Alan Pardew har vært meget flink til å bruke. Ferguson hadde vært ett spennende valg, og det gir plass til barton på sentral, og Ranger som er en spiller som jobber ræva av seg. Vi kommer nok til å være bak tunge i denne kampen, så noen hurtige spiller tror jeg hadde vært en nøkkel her. Tottenham er gode i rom, og derfor bør vi ligge lavt og bruke det mot dem.