20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Tottenham 22. Januar, kl.16.00  (Lest 33024 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

morgan303

• Midtbaneanker
  • Optimist? ja altid
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Tottenham 22. Januar, kl.16.00
« Svar #15 på: 20. Jan. 2011, 12:12 »
Faderullan, rekker ikke kampen i tide. Kan man se den i "reprise" på Sumo?
Kan sende deg oppdatering jeg veit du 8)

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #16 på: 20. Jan. 2011, 12:24 »
:)
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
« Svar #17 på: 20. Jan. 2011, 12:33 »
Er heller ikke bekymret for Bale, tror barton og Simpson tar ut han greit. Vis tot`ham får ett tidlig mål og vi må stå høyt i store deler av kampen kan han være skummel. venstre siden våres er jo bunnsolid, så her kommer ingen gjennom:) Det er nok sentralt vi får kjørt oss i denne kampen. kunne tenkt meg en 451 formasjon . Tiote jobber for to mann, så uten han vill jeg ha inn en ekstra mann på midten. Kunne tenkt meg og sett coloccini def.midt. Han har imponert meg med teknikken sin, og slår gode gjennombruds passninger, men Taylor er ute med skade så dette er uaktuelt i denne kampen.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 20. Jan. 2011, 15:32 »
http://newutd.no/preview-newcastle-tottenham/

Preview ligger på forsiden for de som er interesserte.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Are

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #19 på: 20. Jan. 2011, 15:49 »
http://www.teamtalk.com/news/2483/6680810/Smith-blow-for-Newcastle

Smith ute resten av sesongen. Carroll ute i to-tre uker til. Gosling "suffers setback with knee injury" :(

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #20 på: 20. Jan. 2011, 16:00 »
Med Gos ute også begynner stallen vår å bli *virkelig* liten.

Guthrie inn altså og han er jo "ett usikkert kort" til å begynne med - samt at Rout er sendt på utlån (ikke at han heller er super-sub, men det var nå ett alternativ).

Liker dårlig detta..., men får satse på at Guthrie storspiller de neste 2-3 kampene.
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Simmi

• Gjest
« Svar #21 på: 20. Jan. 2011, 16:07 »
Guthrie er bedre enn Smith ihvertfall. Han har spilt greit i to-tre kamper, og har vist at han holder et greit nivå før. Men hvis Guthrie blir skada da vet jeg ikke...

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 20. Jan. 2011, 18:04 »
http://www.teamtalk.com/news/2483/6680810/Smith-blow-for-Newcastle

Smith ute resten av sesongen. Carroll ute i to-tre uker til. Gosling "suffers setback with knee injury" :(

Fan. Det som irriterar meg her er Carroll og Gosling. Er mi kunn maks uheldige eller er det nok ein gong skadehistorien til Nufc som gjentek seg? Får håpa mi greier karra oss til nok poeng sjølv om stallen er syltynn :-\
« Siste redigering: 20. Jan. 2011, 18:06 av lgrinde »

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #23 på: 20. Jan. 2011, 19:51 »
Routledge er vel ikke sendt ut på lån enda, så han vil vel tilgjengelig antar eg.

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
« Svar #24 på: 20. Jan. 2011, 21:55 »
Noen som vet når troppen må offentlig gjøres?

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #25 på: 20. Jan. 2011, 21:58 »
Stygt å sei det, men glad Smith er ute resten av sesongen. Da slepp me kanskje å sjå han i Newcastle drakt igjen. Bedre å bruke nokon av talenta enn han.

Litt stygt å si det ja Christian. Synes Smith fortjener all mulig respekt for den jobben han har gjort de siste 2 sesongene. Og som jeg har nevnt før. Årsaken til at Fat-Nolan får spille som han gjør er Tiotes enorme arbeidskapasitet, og gode pasningsfot (i motsetning til mange andre defensiv midtbanespillere). Nolan og Smith passer ikke sammen fordi Nolans spillestill krever det lille ekstra av en defensiv midtbanespiller.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #26 på: 20. Jan. 2011, 22:14 »
Veit, skal ha all ære for jobben ifjor og jobben utan for bana. Men han er ingen PL spelarar, og han såg ut til å være priotert av Padrew før dei yngre spelarane.

Smith er en kjekk squadspiller som kan brukes i spesifikke kamper. Spurs hadde vært et utmerket lag for ham, siden akkurat det laget sliter mot fysiske spillere. Smiths begrensninger kommer først og fremst til syne når vi ligger under og ballen må forflyttest raskt fremover for å ta motstanderen i ubalanse. Men når vi leder, kan Smith være gull. Han dreper jo alt som kommer i nærheten av vår 16 :)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #27 på: 20. Jan. 2011, 22:46 »
Hehe. Jada. Han har fungert i kamper denne sesongen, både i PL og i LC. Men så er det vel også ikke feil å si at tre stygge skader også har ødelagt mye av oppholdet i Newcastle for ham også da. Synd, jeg hadde jo en drøm om å feire et Smudge-mål, men det hadde vel gjerne vært utopi :D
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #28 på: 20. Jan. 2011, 23:08 »
http://www.youtube.com/watch?v=9qwd35GpA2c

Du får kose deg med dette i staden for! Klassecorner frå Geremi!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #29 på: 20. Jan. 2011, 23:12 »
Er redd vi kan bli satt skikkelig på plass på lørdag. Spurs har enormt mye tempo i laget, og med en sentral midtbane bestående av Guthrie og Nolan, så kan jeg ikke akkurat si at jeg gleder meg veldig mye.