20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Vieri`s kontrakt ble brutt. Han er linket til oss. Noe ser ut til at den tidliggere Interspilleren havner i enten Spurs eller United. Min menigSå han under Norge - Italia! GÅ Å KJØP!
hvordan kan du si han er en klyse?han har vært lojal mot klubben sin selv når han hadde motgang og jobber alltid hardt...ikke døm han for at du har sett han spille en dårlig kamp eller to...kvalitets spiss som er sterk i lufta og har et rungende skudd
Vieri anno 98, ja takk.. Vieri anno 05, nei takk..Keane har aldri bevist noe som skal tilsi at han skal spille på et prestisje lag som Newcastle!
La meg skyte inn at Keane har mange flere assists enn noen av våre sesongen som gikk og også er mer målfarlig enn noen av våre spisser, og den mest målfarlige spissen på Spurs sesongen som gikk.Dette i tillegg til at han vel har irsk rekord på landslaget.Tror han og Shearer ville dannet enn knallpar. Lurt kjøp.
Jeg sier at Vieri er 32 år og har mistet det lille ekstra han hadde.. En fantastik spiller som banket inn mål i Juventus, Atletico Madrid, Lazio og Inter.. Kunne kanskje ha blitt en suksess, men jeg tror kanskje han er for mett..Keane er rett og slett ikke god nok for Newcastle.. Mannen kommer seg jo ikke inn på Tottenham! Middelmådigheten over alle middelmådigheter!!
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"La meg skyte inn at Keane har mange flere assists enn noen av våre sesongen som gikk og også er mer målfarlig enn noen av våre spisser, og den mest målfarlige spissen på Spurs sesongen som gikk.Dette i tillegg til at han vel har irsk rekord på landslaget.Tror han og Shearer ville dannet enn knallpar. Lurt kjøp.Kunne passa bra med shearer. men jeg veit ikke hvor bra de ville gjort det nå, shearer begynner å bli alt for gammel nå desverre. Hans beste dager er forbi, og nytter ikke mye at han springer saktere en dommern heller. Det som er ennå værre er at han har starta å tape hodedueller. Nei håper shearer legger opp snart, vil huske han som den kongen han var, ikke en avdanka spiller som holdt på for lenge. Men henta inn vieri og keane hadde vært genialt, for da kunne vi latt shearer og Vieri bytta om å spille sammens med keane. Vieri har mange av de samme kvalitetene som shearer ute på banen, og Keane er mere lik bellers, så det ville sikkert funka utrolig bra! Med tanke på aldern så kan verken shearer eller vieri spille alle kampene.
Sitat fra: "BegBie"Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"La meg skyte inn at Keane har mange flere assists enn noen av våre sesongen som gikk og også er mer målfarlig enn noen av våre spisser, og den mest målfarlige spissen på Spurs sesongen som gikk.Dette i tillegg til at han vel har irsk rekord på landslaget.Tror han og Shearer ville dannet enn knallpar. Lurt kjøp.Kunne passa bra med shearer. men jeg veit ikke hvor bra de ville gjort det nå, shearer begynner å bli alt for gammel nå desverre. Hans beste dager er forbi, og nytter ikke mye at han springer saktere en dommern heller. Det som er ennå værre er at han har starta å tape hodedueller. Nei håper shearer legger opp snart, vil huske han som den kongen han var, ikke en avdanka spiller som holdt på for lenge. Men henta inn vieri og keane hadde vært genialt, for da kunne vi latt shearer og Vieri bytta om å spille sammens med keane. Vieri har mange av de samme kvalitetene som shearer ute på banen, og Keane er mere lik bellers, så det ville sikkert funka utrolig bra! Med tanke på aldern så kan verken shearer eller vieri spille alle kampene.Nå ser det ut som om Vieri ikke vil til oss uansett da. Må huske på at vi også har Ameobi. Og selv om han hadde en dårlig sesong, er det lov å håpe at han denne sesongen endelig får ut potensiale. Forhåpentligvis spiller han ikke halvskada kommende sesong. Ser ikke vekk fra at han og Keane kunne vært et godt par.