20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Nyeste link til Newcastle! En Italiensk spiss!  (Lest 5324 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Noreng

• Gjest
Nyeste link til Newcastle! En Italiensk spiss!
« på: 01. Juli 2005, 14:38 »
Vieri`s kontrakt ble brutt. Han er linket til oss.  Noe ser ut til at den tidliggere Interspilleren havner i enten Spurs eller United.

Min menig

Så han under Norge - Italia!

GÅ Å KJØP!

UrzaiZ

• Supersub
    • Vis profil
Re: Nyeste link til Newcastle! En Italiensk spiss!
« Svar #1 på: 01. Juli 2005, 15:10 »
Sitat fra: "Noreng"
Vieri`s kontrakt ble brutt. Han er linket til oss.  Noe ser ut til at den tidliggere Interspilleren havner i enten Spurs eller United.

Min menig

Så han under Norge - Italia!

GÅ Å KJØP!
Nei nei nei..ikke kjøp den klysa..Den mannen tenker kun på seg selv og ikke laget!

djmattis

• Gjest
« Svar #2 på: 01. Juli 2005, 16:20 »
hvordan kan du si han er en klyse????
han har vært lojal mot klubben sin selv når han hadde motgang og jobber alltid hardt...
ikke døm han for at du har sett han spille en dårlig kamp eller to...
kvalitets spiss som er sterk i lufta og har et rungende skudd

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 01. Juli 2005, 16:25 »
Lojal mot klubben? Kanskje, men fansens største fiende. Og det er ikke noe pluss. En spiller som har tjent altfor mye penger i altfor lang tid uten å behøve å gjøre spesielt mye. Han er ikke i nærheten av å være den superspissen han en gang var, og har knapt fått spilletid i Inter de siste sesongene, såvidt meg bekjent. Det er en meget god grunn til at Vieri aldri i verden har klart å danke ut Adriano.

Vieri er en avdanket drittunge, som jeg overhodet ikke vil se i den stripete trøya. Hvis folk var misfornøyde med Kluivert og hans innstilling. Hva vil man da være til en stående spiss som Vieri?

Nei takk. Gi meg heller Keane. Han blir det neppe særlig mye bråk med. Dessuten er han ennå ung og har en herlig innstilling.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

djmattis

• Gjest
« Svar #4 på: 01. Juli 2005, 16:30 »
Han har haft masse spille tid han, han har jo delt på plassen delt  med Martins om å få spille ved siden av Adriano..
Men er enig i noe av det du sier til instillingen i noen situasjoner, men han er stor og sterk og har pra skudd, og fremfor allt hodestyrken, ikke mange som slår han der..
Syns det er bedre enn å stå uten uansett, men han er vel ikke realistiskt mål uansett.
Vil vel ikke spille for oss uansett om vi vil ha han elelr ikke...

BegBie

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.ratemycameltoe.com
« Svar #5 på: 01. Juli 2005, 16:51 »
Sitat fra: "djmattis"
hvordan kan du si han er en klyse????
han har vært lojal mot klubben sin selv når han hadde motgang og jobber alltid hardt...
ikke døm han for at du har sett han spille en dårlig kamp eller to...
kvalitets spiss som er sterk i lufta og har et rungende skudd

Tror ikke du veit mye om Vieri djmattis, ta å les biografien om han du, så får du se at han ikke er mye lojal mot klubbene sine. Han har jo vært max 2 år i klubber tidligere, før han kom til inter, og har havna på kanten med alle managerne i tidligere klubber, se før deg han og souey sammen ? *ler*  Men vieri er en jævli dyktig spiller det skal han ha, men vi har jo alt utenomsportslige på han også. Men jeg vil gjerne ha han hit, bryr meg ikke om det koster jobben til souey  :wink:
ouness:""I am the most attack-minded coach this club has had in recent history"

3 Kamper uten mål, kun en spiss.

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #6 på: 01. Juli 2005, 17:22 »
Vieri og Keane er noe av det samme utenfor banen. De liker dårlig å bli vraket fra laget. Vieri nektet vel å reise sammen med laget når han ble satt på benken tidligere i år og Robbie Keane sprang vel inn i garderopen når han ikke ble byttet inn.

Vieri anno 98, ja takk.. Vieri anno 05, nei takk..

Keane har aldri bevist noe som skal tilsi at han skal spille på et prestisje lag som Newcastle!
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

BegBie

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #7 på: 01. Juli 2005, 17:28 »
Sitat fra: "Mushans"
Vieri anno 98, ja takk.. Vieri anno 05, nei takk..

Keane har aldri bevist noe som skal tilsi at han skal spille på et prestisje lag som Newcastle!

så det du sier er at vieri har visst for mye, og keane for lite ?

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #8 på: 01. Juli 2005, 17:31 »
Jeg sier at Vieri er 32 år og har mistet det lille ekstra han hadde.. En fantastik spiller som banket inn mål i Juventus, Atletico Madrid, Lazio og Inter.. Kunne kanskje ha blitt en suksess, men jeg tror kanskje han er for mett..

Keane er rett og slett ikke god nok for Newcastle.. Mannen kommer seg jo ikke inn på Tottenham! Middelmådigheten over alle middelmådigheter!!
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 01. Juli 2005, 17:51 »
La meg skyte inn at Keane har mange flere assists enn noen av våre sesongen som gikk og også er mer målfarlig enn noen av våre spisser, og den mest målfarlige spissen på Spurs sesongen som gikk.Dette i tillegg til at han vel har irsk rekord på landslaget.
Tror han og Shearer ville dannet enn knallpar. Lurt kjøp.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

BegBie

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #10 på: 01. Juli 2005, 17:56 »
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"
La meg skyte inn at Keane har mange flere assists enn noen av våre sesongen som gikk og også er mer målfarlig enn noen av våre spisser, og den mest målfarlige spissen på Spurs sesongen som gikk.Dette i tillegg til at han vel har irsk rekord på landslaget.

Kunne passa bra med shearer. men jeg veit ikke hvor bra de ville gjort det nå, shearer begynner å bli alt for gammel nå desverre. Hans beste dager er forbi, og nytter ikke mye at han springer saktere en dommern heller. Det som er ennå værre er at han har starta å tape hodedueller. Nei håper shearer legger opp snart, vil huske han som den kongen han var, ikke en avdanka spiller som holdt på for lenge.

Men henta inn vieri og keane hadde vært genialt, for da kunne vi latt shearer og Vieri bytta om å spille sammens med keane. Vieri har mange av de samme kvalitetene som shearer ute på banen, og Keane er mere lik bellers, så det ville sikkert funka utrolig bra! Med tanke på aldern så kan verken shearer eller vieri spille alle kampene.

Audioslave

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #11 på: 01. Juli 2005, 18:05 »
Sitat fra: "Mushans"
Jeg sier at Vieri er 32 år og har mistet det lille ekstra han hadde.. En fantastik spiller som banket inn mål i Juventus, Atletico Madrid, Lazio og Inter.. Kunne kanskje ha blitt en suksess, men jeg tror kanskje han er for mett..

Keane er rett og slett ikke god nok for Newcastle.. Mannen kommer seg jo ikke inn på Tottenham! Middelmådigheten over alle middelmådigheter!!

Keane har vel ikke så gode spillere rundt seg heller. Dessuten har Spurs Defoe og Kanoute som han kjemper med. Nei, kommer han til NUFC har jeg stor tro på at han vil lykkes!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #12 på: 01. Juli 2005, 18:05 »
Sitat fra: "BegBie"

Kunne passa bra med shearer. men jeg veit ikke hvor bra de ville gjort det nå, shearer begynner å bli alt for gammel nå desverre. Hans beste dager er forbi, og nytter ikke mye at han springer saktere en dommern heller. Det som er ennå værre er at han har starta å tape hodedueller. Nei håper shearer legger opp snart, vil huske han som den kongen han var, ikke en avdanka spiller som holdt på for lenge.

Men henta inn vieri og keane hadde vært genialt, for da kunne vi latt shearer og Vieri bytta om å spille sammens med keane. Vieri har mange av de samme kvalitetene som shearer ute på banen, og Keane er mere lik bellers, så det ville sikkert funka utrolig bra! Med tanke på aldern så kan verken shearer eller vieri spille alle kampene.

Nå ser det ut som om Vieri ikke vil til oss uansett da.
Må huske på at vi også har Ameobi. Og selv om han hadde en dårlig sesong, er det lov å håpe at han denne sesongen endelig får ut potensiale. Forhåpentligvis spiller han ikke halvskada kommende sesong. Ser ikke vekk fra at han og Keane kunne vært et godt par.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Audioslave

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #13 på: 01. Juli 2005, 18:09 »
Ameobi er god, men han er altfor lite effektiv foran mål. Vi trenger en toppscorer.

BegBie

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #14 på: 01. Juli 2005, 18:10 »
Sitat fra: "BegBie"

Nå ser det ut som om Vieri ikke vil til oss uansett da.
Må huske på at vi også har Ameobi. Og selv om han hadde en dårlig sesong, er det lov å håpe at han denne sesongen endelig får ut potensiale. Forhåpentligvis spiller han ikke halvskada kommende sesong. Ser ikke vekk fra at han og Keane kunne vært et godt par.

Hadde troa på Ameobi denne sesongen, men da skuffa han helt. Og har faktisk aldri hatt en god sesong for oss, så hvorfor skulle han plutselig slå igjennom nå? håper Chopra imponerer, men han har vel ikke fått ny kontrakt ennå? eller hvordan er det?  

Tror ikke Vieri kunne tenke seg å spille under souey skal jeg være helt ærlig, og det ville blitt kræsj der uansett.