20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Ny supportershop for Newcastle-fans!  (Lest 7983 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Ipt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Ny supportershop for Newcastle-fans!
« Svar #15 på: 24. Jan. 2011, 23:34 »
Jeg synes det er glimrende at nettbutikken har kommet igang, men som Lerbakk finner jeg desverre ingenting som jeg har lyst på, da jeg synes designen på TAN skjorte og lue ikke er etter min smak. Jeg mener ikke å være negativ, og jeg vil uten tvil handle hos dere hvis designen på TAN produktene blir bedre. Tips: Dropp hjerter og Fan # 1, og slike ting. Jeg liker mer konservative design, og veldig mange av skjortene som ligger i andre tråder under supporterklubben ville vært bedre.

Igjen; kjempebra tiltak!

Flott tiltak men tror jeg har samme smak som Bjørni. Jeg setter pris på enkle, stilrene produkter. Kan gjerne inneholde en quote eller lignende, men gjerne noe mer spissfindig og elegant. Da vil jeg definitivt benytte meg av butikken.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #16 på: 25. Jan. 2011, 03:02 »
Det er bare bra at man kommer med tips til forbedringer, og dersom vi får inn nok penger i klubbkassa så vil mer stilrene t-skjorter absolutt være førsteprioritet når vi skal gå til innkjøp neste gang. Dessverre kan jeg ikke love dette ettersom vi brukte hele overskuddet fra 2009/10 til å lage denne shoppen, så om ikke salget blir brukbart så kommer vi ikke til å bruke mer energi på det prosjektet.

Det vil eventuelt kan gjøre er å få noen til å lage design (noen her inne som har lyst til å bidra??) på diverse t-skjorter, så forhører vi oss med leverandøren ang. pris og begynner å forhåndsselge her på NewUtd.no. På den måten får alle det de selv vil ha, mens supporterklubben slipper å ta regningen for sviktende salg.

Når det gjelder capsen så er det faktisk det produktet jeg er mest fornøyd med av alt vi produserte, men vi har faktisk ikke solgt en eneste. Om det skyldes at vi har forskjellig smak eller om bildet av capsen er misvisende aner jeg ikke :P
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #17 på: 25. Jan. 2011, 12:36 »
Litt kjipt at du sitter med utleggene på dette. Jeg vil svært gjerne at du lykkes, og vil legge inn en bestilling på en del ting i kveld.

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 25. Jan. 2011, 12:48 »
Veit ikke om det er meg, men caps ser jeg ikke så mye til lenger. Mulig det er på vei ut gitt ..
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Jon87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #19 på: 25. Jan. 2011, 13:57 »
Er forsåvidt ganske mange som går med caps, men kanskje ikke det er her det er størst marked for fotballklubbene. Skaterne går med DC, på BI går man med New York Yankees osv. Når de ser kamp med laget de holder med, tar de kanskje på seg drakta og skjerfet, men lar capsen forbli den samme. Så ville tippe det er t-skjorter, drakter og skjerf det kanskje er størst marked for, av klesprodukter...  ???

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #20 på: 25. Jan. 2011, 14:50 »
Ser den! Jeg skal hvertfall bestille kortholderen når jeg får stipend, mulig det blir en t-skjorte også. Hvordan er størrrelsene Nordin? Store i størrelsen?
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #21 på: 25. Jan. 2011, 18:39 »
Skal bestille meg et par ting selv!

Det vi må huske på er at jo mer vi handler i shoppen, jo mer kan Nordin utvikle den! Så om du ikke synes t-skjortene er sinnsyk fete, så kan du kanskje alikevel kjøpe en for å bruke på puben når du ser kamp f.eks? Det vil gi penger i kassa og dermed en videreutvikling av produktene.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 25. Jan. 2011, 19:50 »
Ikke for å være negativ, men tør folk her å gå med " I <3 newcastle " på pubben? Disse er vel kanskje heller ment for folk under 15?
Synes det er utrolig bra insj av Nordin, men synes det ble litt miss med akkurat t-skjortene.

Synes også det blir litt for dumt å foreslå å kjøpe tskjorter man ikke liker Daniel, bare for at butikken skal utvikles videre. Kan jo også tolkes som at tskjortene er kjempepopulære.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #23 på: 25. Jan. 2011, 19:53 »
Jepp, vi får heller la være å kjøpe! Det blir det sikkert kjempesuksess ut av! :)

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #24 på: 25. Jan. 2011, 19:55 »
Snakker kun om tskjortene da ffs :P
Kan vel fanken ikke forvente at folk over 24 går med slike ting?

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #25 på: 25. Jan. 2011, 19:56 »
Det er EN t-skjorte som er med hjerte. Hva med den andre t-skjorta? Synes egentlig den er jævla tøff. Hadde ikke hatt noe problem med å bruke den blandt folk.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #26 på: 25. Jan. 2011, 19:59 »
Toon fan #1 ?
Ja, jo jeg hadde det vel kanskje på ei lue da jeg var 14. Men jeg gidder ikke være negativ, prøver bare se realiteten. Kan jo hende masse folk bestiller det, så da holder jeg heller kjeft.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #27 på: 25. Jan. 2011, 20:05 »
Det må være kjedelig å være så voksen! :)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #28 på: 25. Jan. 2011, 20:06 »
Kunne også klart meg uten "Toon fan No. 1". Det hadde helt klart vært best med bare "Howay the lads" nederst på ryggen. Men SÅ ille er det ikke. Store muligheter for at jeg kjøper den skjorta.Uansett, ryggen er ikke så viktig. Det er fronten som betyr noe.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #29 på: 25. Jan. 2011, 20:30 »
Det må være kjedelig å være så voksen! :)

Hehe, herregud......... Saggebukser og buffalosko også eller?