20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Ny supportershop for Newcastle-fans!  (Lest 7981 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Ny supportershop for Newcastle-fans!
« på: 16. Jan. 2011, 15:20 »
Endelig er NewcastleButikken.com en realitet. I sortimentet finner du blant annet hjemmedrakta, tøffe t-skjorter, plakater, caps, kortholder og mye mer. Medlemmer får 10 % rabatt på alle varer.

Siden NewUtd.no ble opprettet i 2003 har vi utallige ganger fått forespørsler om supportere som ønsker å kjøpe Newcastle-utstyr uten å bli flådd. Etter noen måneders jobbing er nå shoppen et faktum, og til å begynne med består sortimentet av den nye hjemmedrakta, to forskjellige t-skjorter, caps, plakat, kortholder og mye mer. Alt med enten Newcastles eller supporterklubbens motiv. Vi satser på at du finner noe nyttig i butikken vår og håper at dette blir en suksess slik at vi kan begynne å importere langt flere artikler!

Besøk NewcastleButikken.com her og start handlingen!

PS! Det kan være noen småfeil i oversettingen fra engelsk til norsk. Si fra om dere opplever noen bugs på siden :)
« Siste redigering: 16. Jan. 2011, 15:24 av Nordin »
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

ScandinavianMagpie

• Gjest
Sv: Ny supportershop for Newcastle-fans!
« Svar #1 på: 16. Jan. 2011, 16:34 »
HERLIG!
Her skal det handles!! :))

Matsaran

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2 på: 16. Jan. 2011, 17:01 »
Genialt! Bra jobba!

wildkin

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #3 på: 16. Jan. 2011, 17:05 »
Kan anbefales på det sterkeste :)

Mathiassen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #4 på: 16. Jan. 2011, 18:29 »
Er det noen som vet om årets drakt skal brukes til neste sesong også? Vurderer å kjøpe drakta via butikken her, men gidder ikke å kjøpe den hvis de får ny drakt til neste sesong. Sparer vel på det i forhold til å kjøpe drakta fra England?

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #5 på: 19. Jan. 2011, 21:42 »
Genialt! Skal bli godt å  bestille meg Newcastle utstyr!
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 19. Jan. 2011, 22:36 »
Er det noen som vet om årets drakt skal brukes til neste sesong også? Vurderer å kjøpe drakta via butikken her, men gidder ikke å kjøpe den hvis de får ny drakt til neste sesong. Sparer vel på det i forhold til å kjøpe drakta fra England?

Vår nåværende drakt benyttes også neste sesong ja.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 19. Jan. 2011, 22:43 »

Vår nåværende drakt benyttes også neste sesong ja.
Sikker på det? På nufc.co.uk kaller de drakta for 10/11, og i tillegg selges den på salg nå. Synes det er merkelig hvis de skal bruke den neste sesong også.

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 19. Jan. 2011, 23:39 »
Hva med Newcastle United treningstøy? Diskuterte dette med en medsupporter i dag, og var enige om at begge ville kjøpt noe sånt. :)

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 19. Jan. 2011, 23:44 »
Spørs vel om det ikke blir litt vel mye for supporterklubben å investere mtp. at dette er en nyoppstartet netthandel...

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 19. Jan. 2011, 23:58 »
Jepp, jeg ser den. Men å ta inn noen partier direkte fra Newcastle(Radar?) ville kanskje gått an? Vet det er en helt nyoppstartet shop osv, men personlig ville jeg ikke kjøpt noe av det som er i utvalget i dag. Beklager! All honnør til innsatsen som er lagt ned for newutd.no, jeg synes det er fabelaktig, men jeg føler konstruktiv kritikk er mye bedre enn kun positiv tilbakemelding. ;)

Mathiassen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #11 på: 20. Jan. 2011, 00:34 »
Men lønner det seg å kjøpe drakta fra netthandelen eller fra den offisielle netthandelen til nufc?
Jeg får heller vente til det er bekreftet om de fortsatt skal bruke den de har nå. Syns det blir teit å kjøpe en ny nå og om noen måneder får de ny drakt.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #12 på: 20. Jan. 2011, 04:47 »
MLerbakk: Takker for tipset. Hvis butikken blir en suksess så kommer vi til å utvide, og da vil treningstøy være noe av det første vi eventuelt vil legge til i sortimentet.

Mathiassen: Trodde som kø1 at drakten også skulle bli brukt neste sesong, men klarer ikke å finne noen bekreftelse på det på nettet etter å ha søkt litt, så jeg kan ikke si meg 100 % sikker. Noen som vet dette?

Kjører du drakten fra nufc.co.uk vil det koste deg:
Drakt 300 kr
Frakt 150 kr
Toll 33 kr
MVA 110 kr
Fortollingsgebyr 108 kr
Totalt = ca 700 kr

Hos oss koster drakten 594 kr for medlemmer pluss frakt på 49 kr = totalt 643 kr

Det billigste er nok uansett å kjøpe mens man selv reiser over. Kan spare noen hundrelapper på den måten.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Mathiassen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #13 på: 20. Jan. 2011, 10:20 »
Takk for svar folkens! jeg skal se når lønninga kommer om det blir noe kjøp :)

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #14 på: 24. Jan. 2011, 22:25 »
Jeg synes det er glimrende at nettbutikken har kommet igang, men som Lerbakk finner jeg desverre ingenting som jeg har lyst på, da jeg synes designen på TAN skjorte og lue ikke er etter min smak. Jeg mener ikke å være negativ, og jeg vil uten tvil handle hos dere hvis designen på TAN produktene blir bedre. Tips: Dropp hjerter og Fan # 1, og slike ting. Jeg liker mer konservative design, og veldig mange av skjortene som ligger i andre tråder under supporterklubben ville vært bedre.

Igjen; kjempebra tiltak!