20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 16. jan: Sunderland - Newcastle (13:00)  (Lest 62116 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: 16. jan: Sunderland - Newcastle (13:00)
« Svar #300 på: 16. Jan. 2011, 22:21 »
Shola var tidvis fenomenal i dag. Jeg sier det igjen, Shola har blitt langt mer stabil siden vi rykka ned. Det syns jeg er gledelig. Syns også det er vrøvl at han ikke jobber nok. Han legger ned en meget god arbeidsinnsats i dag. Ellers er jeg enig i at ved siden av Shola er Colo og Barton våre beste. Også fint å se at vi faktisk kan unngå å tape fotballkamper med Smith/Guthrie på bana. Jeg er dog ikke overrasket over nettopp det. Ingen ideell situasjon, men ikke håpløst. Guthrie syns jeg var ganske god utover i andreomgangen.
Ellers en ekstrem skuffelse at vi ikke vant denne. Vi roter rett og slett bort en seier mot et lite imponerende Sunderland. Håper Tayls er tilbake mot Spuds, Carroll likeså. Gruer meg til den kampen, men vi har da overrasket tidligere denne sesongen.
« Siste redigering: 16. Jan. 2011, 22:26 av Kristoffer »
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Simmi

• Gjest
« Svar #301 på: 16. Jan. 2011, 22:24 »
De som mener shola er bb bør se kampen igjenn, han var heller ikke dårlig i dag. men at noen mener jobben han gjør i dag er fantastsk, må ha sett for mange man united kamper med berba på topp. Se kampen igjen og se på innsats til feks barton mot shola. Stor forskjell, men for all del syns shola var god, men har noe igjenn før han matcher jobbingeb til feks. Carroll.. Da tenker jeg kunn innsats ikke ferdigheter

Der er jeg faktisk veldig uenig med deg. Etter min mening så er Ameobi veldig god på innsats og jobbing. Han løper og jager hele tiden, og legger ned mye arbeidsinnsats.

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #302 på: 16. Jan. 2011, 22:29 »
Vet ikke VG og Dagbladet at det har vært Tyne-Wear derby idag eller? Flau prestasjon å ikke lage egen artikkel til det. Jeg rister på hodet...

I tillegg blir ikke oppgjøret vist i sportsnyhetene på TV2, det blir Villa-kampen. Sånn går det når Carew er tilbake...
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #303 på: 16. Jan. 2011, 22:35 »
Vet ikke VG og Dagbladet at det har vært Tyne-Wear derby idag eller? Flau prestasjon å ikke lage egen artikkel til det. Jeg rister på hodet...

I tillegg blir ikke oppgjøret vist i sportsnyhetene på TV2, det blir Villa-kampen. Sånn går det når Carew er tilbake...

Ja, skulle til å kommentere det. TV2 klarte ikke vise målene eller noen form for høydepunkter. Naturligvis blir Man Utd (0-0)-kampen vist med utvidede høydepunkter, uten at vi får en dritt spalteplass.

Men begynner å bli vandt til at det ikke helt er de store overskriftene om Newcastle med mindre vi skifter trener, bytter stadionnavn ++

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #304 på: 16. Jan. 2011, 23:21 »
Da var jeg hjemme etter en laaaaaang dag med musikkvideoinnspilling. Fulgte kampen på  vg-live, og når jeg så at vi slapp inn målet på overtid, vurderte jeg nesten selvmord! hvordan var kampen, var 1-1 rettferdig?

andyman

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #305 på: 16. Jan. 2011, 23:25 »
1-1 gir et ekstremt dårlig bilde av hvordan kampen egentlig var, for å si det mildt. :/

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #306 på: 16. Jan. 2011, 23:33 »
1-1 gir et ekstremt dårlig bilde av hvordan kampen egentlig var, for å si det mildt. :/

Nåja, vi var nok hakket bedre i større deler av kampen, men å si at det var ekstremt feil blir vel litt misvisende :) Men vi hadde veldig god kontroll, det skal sies, og med tanke på det ville 1-0 vert et riktig resultat 

Legion of Light

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #307 på: 16. Jan. 2011, 23:45 »
Takk for kampen Newcastle united!

Målskårer for Sunderland:

http://www.youtube.com/watch?v=VjOb6OA3SVo&feature=fvsr
S T A D I U M___O F___L I G H T

Consectatio excellentiae. In pursuit of excellence.

Dafabet. Adidas. Carling. Betfair. South African Airways. Acacia Mining.

GeordieLad

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #308 på: 16. Jan. 2011, 23:51 »
Ja, Gyan viste ekstreme avslutningsegenskaper på utligningen... Ble jo truffet av ballen...
We are the geordies, the geordie bootboys.
And we are mental, and we are mad.
We are the most loyal footballsupporters,
the world have ever had!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #309 på: 16. Jan. 2011, 23:53 »
Han var der han skulle være, det var ikke vi!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Legion of Light

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #310 på: 17. Jan. 2011, 00:02 »
Ja, Gyan viste ekstreme avslutningsegenskaper på utligningen... Ble jo truffet av ballen...

Beauty is in the eye of the beer holder
S T A D I U M___O F___L I G H T

Consectatio excellentiae. In pursuit of excellence.

Dafabet. Adidas. Carling. Betfair. South African Airways. Acacia Mining.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #311 på: 17. Jan. 2011, 09:40 »
http://www.skysports.com/video/inline/0,26691,16497_6666269,00.html

Pardew etter kampen. Jeg liker ham bedre her. Kommer ikke med kommentarer som skaper spesielle overskrifter. Gir skryt til spillerne som har kommet inn for Carroll og Tiote.
Bedre takter.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Are

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #312 på: 17. Jan. 2011, 10:48 »
Er sikkert blitt nevnt tidligere, men jeg syns det er utrolig at fjerdedommer greier å legge til 5 minutter i andre omgang. Skandale, rett og slett.

3 minutter ville vært greit, og da ville ikke Sunderland utlignet.

Og det gule kortet til Barton var jo helt på jordet, spesielt i forhold til at Malbranque ikke får gult for den horribe taklingen han kasster seg inn i i andre omgang.

Men nok om det. Vi var helt klart det beste laget og det var uflaks at vi ikke vant!

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #313 på: 17. Jan. 2011, 10:49 »
Er sikkert blitt nevnt tidligere, men det er ikke fjerdedommer som legger til tid. ;)

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #314 på: 17. Jan. 2011, 10:51 »
Usikker på om ein passar betre i PL tråden men tek det her;

http://www.dagbladet.no/2011/01/17/sport/fotball/premier_league/derby/15090384/

Frå nufc.com ; "Once again, infidels were allowed onto the pitch after their goal and Harper was disgracefully barged over. We're bemused as to why this happens year after year and goes unpunished. What's it going to take - an injury or a serious assault?"

Ja, er det ikkje på tide at klubben verte straffa med bøter eller verre? Kva viss han hadde skada Harper?

Og til kampens dommar, Howard Webb. Fleire som reagerte på at han ga Barton gult for hands(!) og ikkje ga gult når mackems hadde vertfall to stygge taklingar. Den på Smith var jo soleklart gult. Det var ein til og, men hugsar ikkje kven det var på. Hugsar kommentatoren reagerte og. Og kor kom dei 5 minuttane frå?

« Siste redigering: 17. Jan. 2011, 10:53 av lgrinde »