20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 16. jan: Sunderland - Newcastle (13:00)  (Lest 61766 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: 16. jan: Sunderland - Newcastle (13:00)
« Svar #60 på: 14. Jan. 2011, 15:55 »
Gosling på benken ifølge Pardew. betyr vel at vi får se Smith fra start...

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #61 på: 14. Jan. 2011, 16:08 »
Eller Routledge...

Jonny

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #62 på: 14. Jan. 2011, 16:12 »
Eg syntest heilt klart Løven må starte med Best på topp ::)
Må sei eg savna ikkje Ameobi mot West Ham   i det heile eg 8)

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #63 på: 14. Jan. 2011, 16:14 »
Dette er Sunderland da, uansett hvor mange mål de scorer kommer Ameobi til å score et mer. Et fenomen kjent som Shola's lov.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #64 på: 14. Jan. 2011, 16:47 »
Eg syntest heilt klart Løven må starte med Best på topp ::)
Må sei eg savna ikkje Ameobi mot West Ham   i det heile eg 8)

Savna ikke Carroll heller for den del...

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #65 på: 14. Jan. 2011, 16:52 »
Shola og Best på topp hadde helt klart vært det ideelle. Klarer bare ikke se Løven i startoppstillingen.

Jonny

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #66 på: 14. Jan. 2011, 17:34 »
Såg ikkje kampen mot West Ham du då, der Løven hadde 2 assists og eit mål. Dessuten har Amøba vore direkte dårlig i høst. Det går rett og slett for tregt med han ???

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #67 på: 14. Jan. 2011, 17:55 »
Statsen til Ameobi kommer til å gi han en startplass på søndag, hvis han er 100%. Best kan også gjerne starte, sjokke Sunderland med et robust spisspar. Så kan eventuelt Løven komme inn hvis det ikke funker
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #68 på: 14. Jan. 2011, 17:55 »
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #69 på: 14. Jan. 2011, 17:57 »
Løven har vert direkte dårlig i høst mener eg. Alt for lett og for lite innvolvert. Mot West Ham var Løven brukbar ja, men vi må selvfølgelig ta med i beregninga at West Ham var elendig. Shola har tidvis vert  veldig god i høst, bortsett fra dei gangene han har vert småskadet. Sunderland heime, West Ham borte, Chelsea borte osv er bare eksempler på kamper der han har vert bedre enn det Løven var mot Hammers.

Simmi

• Gjest
« Svar #70 på: 14. Jan. 2011, 18:36 »
Løven har vert direkte dårlig i høst mener eg. Alt for lett og for lite innvolvert. Mot West Ham var Løven brukbar ja, men vi må selvfølgelig ta med i beregninga at West Ham var elendig. Shola har tidvis vert  veldig god i høst, bortsett fra dei gangene han har vert småskadet. Sunderland heime, West Ham borte, Chelsea borte osv er bare eksempler på kamper der han har vert bedre enn det Løven var mot Hammers.

Var på kampen mot Hammers og i 1. omgang var Løven virkelig dårlig. Han lå feilposisjonert HELE tiden. Han ble som en slags targetman, noe han slettes ikke er. I 2. omgang derimot, lå han riktig, og da spilte han også bedre. Men det var jo mot et begredelig forsvar.
Løven mangler kamptrening, men allikevel skal det gå an å prestere på et bra nivå som feks Best har gjort. Løven blir for veik og puslete for PL.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #71 på: 14. Jan. 2011, 18:56 »
Steven Taylor også ute. Williamson inn da så han er ikke den verste å msite, men det begynner å bli mange forfall nå.

Legion of Light

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #72 på: 14. Jan. 2011, 19:43 »
Stoler ikke på propagandaen fra klubben deres. Er sikker på at Rex Rodney starter etter en "mirakelkur" gitt lørdag ettermiddag.

S T A D I U M___O F___L I G H T

Consectatio excellentiae. In pursuit of excellence.

Dafabet. Adidas. Carling. Betfair. South African Airways. Acacia Mining.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #73 på: 14. Jan. 2011, 20:04 »
Stoler ikke på propagandaen fra klubben deres. Er sikker på at Rex Rodney starter etter en "mirakelkur" gitt lørdag ettermiddag.

Neeeh. Dere har jo Titus, han fikser biffen for oss.

Jonny

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #74 på: 14. Jan. 2011, 20:10 »

Var på kampen mot Hammers og i 1. omgang var Løven virkelig dårlig. Han lå feilposisjonert HELE tiden. Han ble som en slags targetman, noe han slettes ikke er. I 2. omgang derimot, lå han riktig, og da spilte han også bedre. Men det var jo mot et begredelig forsvar.
Løven mangler kamptrening, men allikevel skal det gå an å prestere på et bra nivå som feks Best har gjort. Løven blir for veik og puslete for PL.

Feilplassert mot Hammers :o Han hadde vel 2 assist i første omgang så eg kan huska! Det var vel han som skapte det som var av rom for dei andre også. Han var også nest sist på scoringen mot Wigan!