Jeg leste i dag om vår oppkommende stevenage kamp og påfølgende PL kamp mot the uncleans, og Pardew uttalte seg om den heller omfattende skadelisten. Det som slår meg er at i lys av blackpool`s bot for å stille med et svakt lag, kan det tenkes Pardew overdriver skadeproblemene betraktelig av to grunner;
1. Så han kan stille med et betraktelig svakere lag mot Stevenage uten å bli sanksjonert av FA.
2. Det psykologiske aspektet ved å melde en haug av skader, for så å stille med et relativt toppet lag på match-dagen mot Sunderland. Dette faller jo også inn i det mønsteret man ser med tanke på at Pardew ikke var særlig fornøyd med Jose Enrique sin tvittring om sin egen skadesituasjon. Dette er intern info.
Vi gikk til pause med 3-0, og det er ikke utenkelig at han gav gutta noen instrukser i pausen om å halte litt av banen ut i andre omgang. Jeg synes det er litt påfallende at vi får 4 spillere skadet i løpet av 15 minutter, så jeg tror og håper at dette er rent taktikkeri fra Pardew sin side. Rednose Ferguson har jo gjort dette så mange ganger at man nesten har sluttet å tro på han når han syter om skader.
Hva mener dere?

Mvh Flatline