20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - West Ham 5. Januar. kl. 20.45  (Lest 42176 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Newcastle - West Ham 5. Januar. kl. 20.45
« på: 02. Jan. 2011, 22:14 »
Ny kamp allerede tre dager etter en bra triumf mot Wigan. Preview til kampen kommer på hovedsiden iløpet av morgendagen.

Håper vi gjør en liten endring på laget fra Wigan kampen. Håper på en 4-4-2 uten Løvenkrands. Dvs inn med Ranger etter min smak, men Leon Best kunne også vært spennende å se mtp at ingen av våre tilgjengelige spisser pr.dags skiller seg ut.

BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle - West Ham 5. Januar. kl. 20.45
« Svar #1 på: 02. Jan. 2011, 22:18 »
Helt enig i det. Løvenkrands har fått flere muligheter enn de to andre denne sesongen, uten å bevise at det er fortjent. Håper Pardew også ser dette!  :P

Simmi

• Gjest
« Svar #2 på: 02. Jan. 2011, 22:18 »
Jeg skal over på denne  ;D Gleder meg noe voldsomt ;D Kjipt at Carroll sannsynligvis ikke spiller..

Håper på samme lag som sist, men kanskje med Routledge fra start. Jeg vil egentlig ha ut Nolan, som jeg har syntes vært  dårlig de siste kampene, inkludert i dag.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 02. Jan. 2011, 22:20 »
Nolan er en av våre viktigste spillere. Scorer mye mål, spesielt hjemme.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4 på: 02. Jan. 2011, 22:23 »

Er vell helst på topp vi bør gjøre forandringer om vi i det hele tatt skal gjøre forandringer. Men enig at ut med løven og inn med Ranger danger

Simmi

• Gjest
« Svar #5 på: 02. Jan. 2011, 22:27 »
En stund siden han har scoret nå, og han er ikke en av våre viktigste nå om dagen. Det er Carroll, Barton, Tiote. osv...

Jeg syntes Nolan er en av våre viktigste spillere i form, akkurat som Jonas. Og når han ikke er det er han elendig, akkurat som Jonas. Men for all del, kan godt hende han kommer tilbake og spiller en kanonkamp.

Routledge har vært bra når han har fått sjansen i det siste, og det er derfor jeg vil ha han inn på laget. Problemet er da hvem man skal bytte ut, uten å legge om til 4-4-1-1 eller 4-5-1. Det blir for feigt og kjedelig på hjemmebane.

GeordieLad

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #6 på: 02. Jan. 2011, 23:04 »
Virker som Ranger har havnet litt ute i kulda, ettersom både Løven og Best ble prioritert foran ham. Tror Pardew kommer til å satse på samme oppstilling som den vi så mot Wigan.

Personlig håper jeg på følgende oppstilling:

Harper
Samme forsvar
Barton Nolan Tioté Jonas
Ameobi Ranger

Håper Gosling får noen minutter i denne kampen. Gleder meg til å se ham i aksjon.
We are the geordies, the geordie bootboys.
And we are mental, and we are mad.
We are the most loyal footballsupporters,
the world have ever had!

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #7 på: 02. Jan. 2011, 23:46 »
Viktig kamp og tror vi stiller med samme lag.
Løven er viktig i forhold til de løpene han tar på Ameobi sine stusser og andre spilleres passninger, dette er igjen noe som åpner opp for andre spillere til og få rom og komme til gode sjanser.
Jeg tror dette er en kamp som passer løven godt, ikke akkurat de raskeste forsvarsspillerene West Ham har bak der.
Vist dette ikke funker i det hele tatt så kan enn sette innpå Danger Ranger i begynneslen av 2 omg.

Nolan er viktig, selv om han ikke var mye synlig i dag, binder han opp flere spillere i fra motstanderens lag, noe som gir større rom til våre spillere. Nolan er og flink til og lede laget under kampen, og vi trenger en spiller som alltid vet hvor ballen detter ned i feltet.

Gleder meg noe helt vilt til denne kampen. Blir som det alltid er enten himmel eller helvete, bare denne gangen håper og tror jeg det blir himmelsk.
Lykke til alle sammen
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 02. Jan. 2011, 23:50 »
Glem heller ikke at Nolan er kaptein, og skriker og holder lagmoralen oppe utpå der. Det er en glimrende buffer å ha ved siden av Tioté, som ikke sier et kløyva ord.

Behold lagoppstillingen, men kast inn på Ranger istedenfor Best, sier jeg.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 03. Jan. 2011, 00:02 »
Selv om han ikke sier stort er også Tiote på en måte en leder, som går foran med en enorm entusiasme og duellvilje. Men med Nolan får man som du sier både det og det verbale, og er noe av det som gjør han så viktig for dette laget.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 03. Jan. 2011, 00:30 »
Helt enig i det. Løvenkrands har fått flere muligheter enn de to andre denne sesongen, uten å bevise at det er fortjent. Håper Pardew også ser dette!  :P

Må si denne begeistringen av Ranger begynner å bli litt overdrevent no. Folk er faktisk så begeistra for fyren at dei babler løs om ting som ikke henger på greip! At Løven har fått flere sjanser enn Ranger uten å bevise noe, er faktisk fullstendig feil. Har ingen tall forran meg, men tipper for det første at Ranger har langt meir spilletid i år enn det løven har fått. For det andre lukter Løven faktisk litt mål, og har til og med scort i år. Ranger ser for meg ut helt ubrukelig inne i boksen. Når det er sagt skal det sies at Ranger ved et par anledninger (Arsenal og Liverpool) har klart å røre til det i motstanderenes forsvar. Men som sagt, bortsett fra det har det faktisk ikke vert så masse meir.

Synes derfor at det rett og slett blir lite fair ovenfor Løven, Pardew m.f å se på det som en selvfølge at Ranger skal starte, eller absolutt komme inn før Best som også trenger matching.

Satser på samme spisspar som mot Wigan, evt Best inn for Løven...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #11 på: 03. Jan. 2011, 00:41 »
Uenig i din analyse også. Det er sant at Løven er smartere i bevegelsene sine, han er flink til å komme seg i avslutningsposisjoner. Det er også mulig at han med mer kamptrening ville satt flere av sjansene han har fått denne sesongen - men storyen sålangt er stort sett sløsing av sjanser fra den kanten. I tillegg er han veldig begrensa og er ofte lite involvert i spillet ellers.
Ranger er uferdig, men han springer som en galning og entusiasmen hans der utpå er herlig å se på. Han er ellers langt mer involvert, og gir forsvar langt mer å jobbe med.
Jeg har lyst til å se Best eller Ranger, jeg. Mulig Best er ferdig, men jeg skulle gjerne likt å sett at han også får en liten real sjanse i det minste, når ting er som de er.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #12 på: 03. Jan. 2011, 00:52 »

Må si denne begeistringen av Ranger begynner å bli litt overdrevent no. Folk er faktisk så begeistra for fyren at dei babler løs om ting som ikke henger på greip! At Løven har fått flere sjanser enn Ranger uten å bevise noe, er faktisk fullstendig feil. Har ingen tall forran meg, men tipper for det første at Ranger har langt meir spilletid i år enn det løven har fått. For det andre lukter Løven faktisk litt mål, og har til og med scort i år. Ranger ser for meg ut helt ubrukelig inne i boksen. Når det er sagt skal det sies at Ranger ved et par anledninger (Arsenal og Liverpool) har klart å røre til det i motstanderenes forsvar. Men som sagt, bortsett fra det har det faktisk ikke vert så masse meir.

Synes derfor at det rett og slett blir lite fair ovenfor Løven, Pardew m.f å se på det som en selvfølge at Ranger skal starte, eller absolutt komme inn før Best som også trenger matching.

Satser på samme spisspar som mot Wigan, evt Best inn for Løven...

Dette er jeg helt uenig i. Løven har vel spilt mer enn Ranger totalt bare på kampen i dag og mot WBA. Må huske på at Ranger ikke har fått mer enn maks 10 minutter, bortsett fra ved et par anledninger. Og han har vært langt mer aktiv på de korte innbyttene enn det Løvenkrands har vært. Så nå, så lenge Carroll er ute, mener jeg at enten Ranger eller Best bør få sjansen fra start. Og dessuten, når du trekker fram mitt sitat som symbolet på overdreven begeistring for Ranger, da er du virkelig ute og kjører. Jeg har latt meg imponere av ham, spesielt mot Liverpool, men er av den oppfatningen at han hadde hatt godt av et halvår i Championship. Foretrekker Ameobi fra start i stedet for Ranger 9 av 10 ganger.

Ipt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #13 på: 03. Jan. 2011, 02:28 »
Til informasjon så har Løvenkrands spilt 308 minutter på 7 kamper, mens Ranger har spilt 190 på 10.

Ranger har vi enda ikke sett fra start, og det kunne vært spennede mot et svakere lag alla West Ham.

Jonny

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #14 på: 03. Jan. 2011, 10:43 »
Må sei meg enig med Sebastian her eg!
Løven er nok ein spelar som er av den "kloke"typen og som kan lukte åpninger. Mens Ranger er som tidligere beskrevet ein spelar som kan lage" røre" i et forsvar. Dei er totalt ulike typer dei to,og det kan kanskje vera lurt å sette Ranger inn frå start! ;)
Med tanke på at han sliter å river i forvaret i starten av kampen,og at Løven kjem inn på slutten med geniale løp mot et slitent forsvar. 8) Syntest forøvrig Ameobi hadde ein godkjent 1 omg,men at 2 omg var som det pleier å være frå den kanten ::) Syntest heller ikkje Carroll og Ameobi passer i lag på topp >:(
Dei er for like i spelarstil, Ameobi går feks. ikkje på løp på ein stuss frå Carroll, som eg trur Løven hadde gjort.
Håper på enten Carroll/Ameobi starter med Ranger  i neste, og at Løven kjem inn 20 min før slutt og putter på 1 eller 2  ;D