20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 2. jan: Wigan - Newcastle (17:00)  (Lest 47332 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: 2. jan: Wigan - Newcastle (17:00)
« Svar #180 på: 02. Jan. 2011, 20:34 »
Vi er de nye Hammers! Haha, Lars Bohinen.

Hva klarte han å brekke ut av seg?
OG ja, jeg synes ingen Norske kommentatorer synes noe spes om NUFC. Rart, da vi er the Entertainers i PL, og har de absolutt beste supporterne.

den eneste gangen jeg hørte han si Hammers var når han sa. "Hammers er nok glade for dette resultatet som holder Wigan bak seg." De er vell over streken nå såvidt jeg skjønner.
Han kom, ble mett og dett var dett....

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #181 på: 02. Jan. 2011, 20:34 »
Fikk ikke sett kampen, men har sett målene og høydepunkter. Herlig med 3 poeng, og med dette kan vi jo i hvert fall mentalt begynne å avskrive oss litt den verste nedrykksstriden med det første. Det at Shola "glimter" til i Carrolls fravær er veldig passende.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #182 på: 02. Jan. 2011, 20:37 »
Gule kort ble nullet ut da vi gikk inn i 2011, og man starter tellinga på nytt nå, hvis det stemmer det jeg har hørt. Ti gule før det er suspensjon er det ikke. Står over for 5 gule.
Har du noen link eller noe der dette står? Hadde vært litt gøy og lese hvordan dette fungerer.
Takker på forhånd 8)
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #183 på: 02. Jan. 2011, 20:38 »
Kom nettopp hjem fra nyttårstur og må jo si meg fornøyd med seier. Men må si det å prioriere Best foran Ranger er latterlig.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #184 på: 02. Jan. 2011, 20:40 »
Må jo få prøve seg Best og, så det du sier der er bare latterlig...

Simmi

• Gjest
« Svar #185 på: 02. Jan. 2011, 20:40 »
Kom nettopp hjem fra nyttårstur og må jo si meg fornøyd med seier. Men må si det å prioriere Best foran Ranger er latterlig.
Hvorfor? Best må jo få vise seg fram en gang. Han har jo vært skadet i et halvt år nå, skal vi derfor ikke la han få sjansen? Det er bedre å sette inn Best i en kamp vi har kontroll på, enn å sette han på når vi kjemper for utlikning f.eks.

Edit: Du var litt raskere enn meg, Sebastian  :P

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #186 på: 02. Jan. 2011, 20:42 »
Hvorfor? Best må jo få vise seg fram en gang. Han har jo vært skadet i et halvt år nå, skal vi derfor ikke la han få sjansen? Det er bedre å sette inn Best i en kamp vi har kontroll på, enn å sette han på når vi kjemper for utlikning f.eks.

Fordi han allerede har bevist at han ikke er god nok (og viste det igjen?) mens Ranger har vist hvilket potensial og talent han har. Kamper vi har kontroll på er forøvrig også kamper vi må få brukt talentene våre. SPESIELT når det gjelder spissplassen.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #187 på: 02. Jan. 2011, 20:44 »
Var Ranger på benken idag? Tykkjer det er rart han ikkje kom inn i so fall. Han treng få seg eit mål i PL.

Ranger var på benken ja og etter de andre innhopene han har gjort er det rart at Best og Løvenkrands blir prioritert foran, men mulig Pardew vil se alle spillerne i aksjon og Best trenger også å få kamper etter skaden.

Simmi

• Gjest
« Svar #188 på: 02. Jan. 2011, 20:49 »
Ja jøss, Best fikk plenty av tid til å vise seg fram. Helt fra Januar til Juli. Han viste også gode takter i pre-season. Etter din tankegang skulle ikke Danny Simpson fått prøve seg igjen. (Mulig litt dårlig eksempel pga Perch, men det er ikke det som er poenget.) Han spilte rævva for oss i CCC, holdt knapt nivået. Så ble han skadet, men fikk sjansen av Chris, og plutselig er han en spiller som holder greit PL- nivå. Kanskje kan det skje med Best og.

Å dømme han etter 20 minutter blir også for dumt. Han gjorde det ikke så halvgærent etter min mening, uansett. Han var bedre enn det Shola var i 2. omgang uansett

I tillegg har jo Ranger fått mange sjanser i år, og han får sikkert flere.

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
« Svar #189 på: 02. Jan. 2011, 20:54 »
Hei.
Er ny paa forumet her. Har lest de fleste traadene, denne er vell den forste uten person angrep :-X
kaster meg uansett ut i det med tre sporsmaal
1: hvorfor starter ikke Ranger?
2: hvorfor byttes ikke ranger inn for loven?
3: hvorfor starter loven?

Godt nytt aar med tre poeng

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #190 på: 02. Jan. 2011, 20:56 »
Fredd: burde ikke en god ving greie å treffe med minst  1 av 2 innlegg når han er upresset? Hvor mange greide Rout? Hvor mange assist har han i år? Du ser det på kroppsspråket at han ikke tror på seg selv, og det knyter seg hver gang han skal legge inn. Ved ett tilfelle fikk han to forsøk og bommet stygt på begge. Fyren har teknikk men ikke pasnings/innleggsfot. Get Rid, set Jonas på høyre og shane Ferguson på venstre mens vi venter på ben arfa

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #191 på: 02. Jan. 2011, 21:07 »
Nå synes jeg du er litt utpå, bjørni. Shane Ferguson gjorde en god figur på vb mot Chelsea, men har sjelden eller aldri figurert på benken engang, hverken under CH eller nå under Pardew. Og de ser gutten hver dag på treningsfeltet, og har nok, no offence, mye bedre greie på dette enn deg. Det er ting som tyder på at unge Ferguson ikke er god nok, eller sliter med andre problemer.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #192 på: 02. Jan. 2011, 21:41 »
Hei.
Er ny paa forumet her. Har lest de fleste traadene, denne er vell den forste uten person angrep :-X
kaster meg uansett ut i det med tre sporsmaal
1: hvorfor starter ikke Ranger?
2: hvorfor byttes ikke ranger inn for loven?
3: hvorfor starter loven?

Godt nytt aar med tre poeng
Takker, det var godt med 3 poeng i dag. Og velkommen til forumet. Og til de 3 spørsmålene dine, ja det har jeg ikke noe godt svar på selv.-
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #193 på: 02. Jan. 2011, 21:46 »
Så utrolig vikig med seier i dag. Fikk ikke sett kampen. Flyet fra oslo skulle lande kl 16, men ble omdirigert fra Molde til Ålesund pga dårlig vært. Kom ikke hjem før nå. ARGH!

Uten å ha sett kampen, synes jeg det er ok å bruke Best foran Ranger. Førstnevnte har kommet lengre i utviklingen, og Ranger bør få skikk på holdningene sine. Talentet ligger der, men han tilfører oss fint lite ennå, bortsett fra at han springer mye og lager rom for andre. Men han har dårlig avslutningsteknikk og grunnteknikk. Tror Ranger kan bli god, men han han trenger en hel sesong i Wanker. Ergo blir det mer fornuftig å bruke en mer ferdigutviklet spiller ala Best.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #194 på: 02. Jan. 2011, 21:49 »
Nå synes jeg du er litt utpå, bjørni. Shane Ferguson gjorde en god figur på vb mot Chelsea, men har sjelden eller aldri figurert på benken engang, hverken under CH eller nå under Pardew. Og de ser gutten hver dag på treningsfeltet, og har nok, no offence, mye bedre greie på dette enn deg. Det er ting som tyder på at unge Ferguson ikke er god nok, eller sliter med andre problemer.
poeng.

Er litt frustrert på rout for tiden, så det får være forklaringen.
Mener uansett at han ikke er god nok og at vi bør teste andre løsninger. Hva med vuckic sentralt og barton på høyre?