20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 2. jan: Wigan - Newcastle (17:00)  (Lest 47340 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: 2. jan: Wigan - Newcastle (17:00)
« Svar #165 på: 02. Jan. 2011, 19:17 »
Mange gode prestasjoner idag fra vår side.
Likte godt hvordan vi startet kampen med et høyt press, dette så ut til og skremme et normalt spillende Wigan lag. Dette gjorde at vi faktisk hadde litt kontroll i 1 omgang.

Jeg skjønner ikke hvordan det går an at vi kan gå så mye i offside som vi gjør?
Jeg skjønner heller ikke hvordan vi er så ræva dårlige på det å slå innlegg? (ikke barton)
Men det jeg skjønner er at de 3 poengene vi tok i dag var utrolig viktig, og håper vi kan gjøre det samme til onsdag.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #166 på: 02. Jan. 2011, 19:19 »
Bohinen sa i pausen at de var for og se på Rodrigues? Ja, den mannen har peiling ::) Iallefall når bildet de viste når han sa det var av Jonas.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #167 på: 02. Jan. 2011, 19:20 »
Gratulerer med dagen ja..
Håper jeg kan skrive det samme senere i dag ;)
Ja, se det folkens. Da kunne jeg gjøre det jeg hadde håpet.
Gratulerer med dagen alle sammen 8)

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #168 på: 02. Jan. 2011, 19:22 »
Utrolig viktige poeng, og en vanvittig lettelse!

Dagens Wigan lag er kanskje det dårligste laget jeg har sett i PL denne sesongen, og det er godt at vi klarte å straffe de, evt. gjøre de så dårlige. Det er en kamp vi har fullstendig kontroll over, og vi burde scoret minst 3-4 mål i dag.

Tiote er min BB i dag, men flere av spillerne gjorde det godt i dag. Stopperne fortjenere kanskje litt ekstra skryt og Steve Harper kom inn og gjorde en fin jobb i en ganske enkel kamp for han.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #169 på: 02. Jan. 2011, 19:29 »
Utrolig viktige poeng, og en vanvittig lettelse!

Dagens Wigan lag er kanskje det dårligste laget jeg har sett i PL denne sesongen, og det er godt at vi klarte å straffe de, evt. gjøre de så dårlige. Det er en kamp vi har fullstendig kontroll over, og vi burde scoret minst 3-4 mål i dag.

Tiote er min BB i dag, men flere av spillerne gjorde det godt i dag. Stopperne fortjenere kanskje litt ekstra skryt og Steve Harper kom inn og gjorde en fin jobb i en ganske enkel kamp for han.
Nesten enig, synes villa mot oss var enda dårligere, men dette er en nær 2. plass.

Var skeptisk til å sette inn harper i stedet for Krul, men han viste fin ro og gjorde en god kamp selv om han ikke ble satt på de helt store prøvene ;)

MaKo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #170 på: 02. Jan. 2011, 19:30 »
Veldig deilig og viktig med seier idag.

Vi dominerte store deler av kampen, og kunne fort hat noen flere mål.

God innsats av spillerne idag, og MOM til Tiote var fortjent.

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #171 på: 02. Jan. 2011, 19:38 »
Vi er de nye Hammers! Haha, Lars Bohinen.

Hva klarte han å brekke ut av seg?
OG ja, jeg synes ingen Norske kommentatorer synes noe spes om NUFC. Rart, da vi er the Entertainers i PL, og har de absolutt beste supporterne.
Who else...... Alan Shearer

maik assly

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #172 på: 02. Jan. 2011, 19:39 »
Er Barton suspendert mot Wham?

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #173 på: 02. Jan. 2011, 19:40 »
Uberviktig seier, vinner vi på Onsdag så tror jeg vi kan glemme snakk om nedrykk og kikke oppover på tabellen resten av sesongen. Wigan virket som dere sier meget svake. Vi har noen klassespillere som drar di middelmådige i riktig rettning. Taylor-Colo-Jose er gode. Nolan-Barton-Tiote-Jonas(idag) er gode. Resten er middelmådigheter. Inn med Ben Arfa så blir dette meget bra, i tillegg Big Andy. Håper vi kjøper ett par gode spillere nå, så kan vi snuse på 6 plassen i år.

Men det avgjøres på Onsdag tror jeg.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #174 på: 02. Jan. 2011, 19:56 »
Best greide iallefall overbevise om at han bør selges. Amøba scorer men ellers laber med enkelte lysglimt. Rout kan selges hvis vi finner en kjøper. Tayls viser at han er en vi kan stole på og Jonas gjør alt riktig før innleggene. Alt i alt en god kamp der colo og barton var best av våre

Jeg synes ikke vi skal selge noen før vi har kjøpt erstattere. Men blir det handlet i disse posisjonene er nok det 2 spillere som kan selges.
Var heller ikke imponert over Løvenkrands. Han skal ha cred for kjempinga ved målet men ellers synes jeg han var veldig tam. Ameobi startet bra men ble som vanlig mindre og mindre involvert ettersom kampen gikk.

Spekki

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #175 på: 02. Jan. 2011, 20:12 »
Bonus poeng på fantasy: Barton 3, Jonas 2, Rout 1. Synes dette er merkelig. Tiote burde hatt 3, Colo 2 og Barton 1 etter min mening. Colo var outstanding til tider :)
Jackie Milburn vrir seg i graven når han hører navnet Andy Carroll

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #176 på: 02. Jan. 2011, 20:18 »
Best greide iallefall overbevise om at han bør selges. Amøba scorer men ellers laber med enkelte lysglimt. Rout kan selges hvis vi finner en kjøper. Tayls viser at han er en vi kan stole på og Jonas gjør alt riktig før innleggene. Alt i alt en god kamp der colo og barton var best av våre

Syntes Routledge gjør et veldig bra innhopp idag også og syntes han er en fin spiller å ha i troppen så ønsker ikke at han skal forlate oss.

God kamp av oss idag, men skulle avgjort kampen. Syntes det er klart at vi er best i 4-4-2. Shola starter bra, Tiote veldig bra igjen, Barton også igjen god fra sin høyrekantrolle. Deffensivt er vi bra dog mot et svakt Wigan lag jeg håper tar turen ned. Kjedelig å se PL på et halvtfullt stadion (bortsett fra på bortestanden) og ser heller Leeds, Forest osv kommer opp.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #177 på: 02. Jan. 2011, 20:21 »
Var Ranger på benken idag? Tykkjer det er rart han ikkje kom inn i so fall. Han treng få seg eit mål i PL.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #178 på: 02. Jan. 2011, 20:29 »
Er Barton suspendert mot Wham?
Tror og håper ikke det?
Noen som har en oversikt over karantene ang gule/røde kort. Trodde denne sesongen det var satt opp til 10 gule før karantene.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #179 på: 02. Jan. 2011, 20:34 »
Gule kort ble nullet ut da vi gikk inn i 2011, og man starter tellinga på nytt nå, hvis det stemmer det jeg har hørt. Ti gule før det er suspensjon er det ikke. Står over for 5 gule.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM