20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 28. des: Tottenham - Newcastle  (Lest 21878 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: 28. des: Tottenham - Newcastle
« Svar #30 på: 28. Des. 2010, 12:35 »
Ja, Best viste jo lovende takter så synd han ble skadet. Tipper han får noe spilletid i de kommende kampene hvis Shola fortsatt sliter med skade.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #31 på: 28. Des. 2010, 12:36 »
Blir spennende å se hvem som får Nolan sin plass. Er slik jeg ser det bare 2 alternativer, Smith om han vil kjøre en femmer på midtbanen eller Ranger om han vil driste seg til en 4-4-2 i dette bortemøtet.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #32 på: 28. Des. 2010, 12:44 »
Ja er nok det som det står mellom. Guthrie kan vel også være akutell i en midtbanerolle. Enrique spiller ikke idag ifølge seg selv på twitter. Skal være klar til neste kamp...

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #33 på: 28. Des. 2010, 12:48 »
Synes det er viktigere at enrique sparer seg til neste kamp, fremfor å spille idag og risikere langvarig skade. Tottenham er en vanskelig bortekamp, som vi ikke forventes å få noe særlig ifra uansett. Da er det viktigere å ta poeng fra Wigan i neste kamp. Men veldig synd at Enrique må stå over, nå blir lennon VELDIG skummel på kanten. Blir også spennende å se hvordan simpson takler bale. Dette blir en veldig vanskelig kamp, men det er tross alt 3 points lane vi skal spille på så jeg er optimistisk :D

GeordieLad

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #34 på: 28. Des. 2010, 13:04 »
Slo vi ikke Spurs 4-1 på WHL i nedrykkssesongen?
We are the geordies, the geordie bootboys.
And we are mental, and we are mad.
We are the most loyal footballsupporters,
the world have ever had!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #35 på: 28. Des. 2010, 13:11 »

Var vel sesongen før under KK. Mi hadde vel 6 på rad før mi tapte 1-0 i nedrykkssesongen.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #36 på: 28. Des. 2010, 13:15 »
Hvis José Enrique IKKE spiller, så ville jeg stilt følgende backlinje:
Simpson, Williamson, Taylor, Coloccini.

Coloccini har spilt venstreback før, i Deportivo og klart seg brukbart. Så lenge Defoe er ute, så betyr vel det at Crouch eller Pavulychenko (skrivefeil?) starter, og da tror jeg Taylor og Williamson kan gjøre en god jobbb i midtforsvaret. Selvfølgelig blir Van der Vaart en utfordring, der avhenger det meste av at Tioté har dagen, samtidig som Jonas og Routledge må støtte backene sine mye mot Tottenhams hurtigtog på kantene.

Vi må rett og slett være litt ondskapsfulle, og håpe at Villa-kampen fortsatt sitter litt i beina til Happy Harry sine gutter. Og spille mer enn én omgang med én mindere tar på.

Ser vel for meg at vi kanskje må gå etter en såkalt "ugly win" idag hvor vi må belage oss på å forsvare oss mye og slite en del, samtidig må vi utnytte våre egneskaper maksimalt. En direkte spillestil med en god Barton-avlevering til Carroll kan bli utslagsgivende. Kanskje dette faktisk er en match som passer oss ganske bra?

Akkurat hvem som skal ta Nolans plass er jeg veldig usikker på. Verken Guthrie eller Smith har levert spesielt sterke søknader om mer spilletid den siste tiden, det har derimot Ranger. Tenker vi mer taktisk kan det derimot være lurt å ha en ekstra mann på midten, samtidig som Ranger kan være en joker å sette utpå.

Det ville vært litt typisk for berg-og-dalbane sesongen vår om vi kom sterkt tilbake og tok poeng mot Tottenham idag. Kanskje ikke alle tre poengene, men jeg vil være fornøyd med ett poeng også. Here's hoping!  :)

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #37 på: 28. Des. 2010, 13:16 »

Var vel sesongen før under KK. Mi hadde vel 6 på rad før mi tapte 1-0 i nedrykkssesongen.
4-1 seieren var sesongen før nedrykket ja, husker godt hvor lyst det så ut for Newcastle da...  :P

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #38 på: 28. Des. 2010, 13:30 »
Dette blir årets første kamp jeg ser på pub. Skal se den med en Spurt fan også. Gruer meg veldig til denne kampen, Tottenham er i stor form og vi spiller uten 2 sentrale spillere.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #39 på: 28. Des. 2010, 13:33 »
Spent på om Pardew greier å få laget til å gjennomføra ein slik kamp mi hadde mot for eksempel Arsenal og Everton.

maik assly

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #40 på: 28. Des. 2010, 15:04 »
28 Desember er den offisielle pranke dagen i Spania, just saying..

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #41 på: 28. Des. 2010, 15:08 »
En vanskelig kamp, men absolutt en kamp vi kan vinne. Satser på at Krul hver seg, og at Jonas gjør det samme. Hadde vært sykt digg med seier her ettersom søskenbarnet mitt og et par kompiser er spurs fans. Håper å se dette laget

Krul
Simpson-colo-Williamson-Enrique
Routlegde-Barton-Tiote-Jonas
Carroll-Ranger

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #42 på: 28. Des. 2010, 15:11 »
Enig i det laget steppe. Nå har vi ikke bruk for Taylors fysikk fordi Tham vil bruke Crouch (for å ta ut Carroll på def. dødballer). Da er det viktigere med en hodesterk stopper som Williamson. Regner med at Bassong stiller i dag. Han har vist opptil flere ganger at han sliter mot bevegelige raske spisser.  Ranger kan mao. rive hull i et forsvar som kan slite med posisjoneringen og tempo, jfr ekotto og bassong.

maik assly

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #43 på: 28. Des. 2010, 15:13 »
OFFISIELT:
Krul; Perch, S Taylor, Coloccini, Simpson; Routledge, Barton, Smith, Tiote, Gutierrez; Carroll
WERE DOOMED

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #44 på: 28. Des. 2010, 15:18 »
OFFISIELT:
Krul; Perch, S Taylor, Coloccini, Simpson; Routledge, Barton, Smith, Tiote, Gutierrez; Carroll
WERE DOOMED

Ouch! :o
Nei.