20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Man City (Boxing Day 26.12, kl 16.00)  (Lest 35217 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Man City (Boxing Day 26.12, kl 16.00)
« Svar #60 på: 25. Des. 2010, 14:53 »
Prøver ikke å være så bastant. Men det er kombinasjonen av Guthrie og Smith som er farlig sentralt. Dere så hvor lite beskyttelse middstopperne fikk mot Bolton. Da spilte begge. Guthrie og Smith er begge for treige, i tillegg er Guthrie alt for svak i duellene. Han bruker for lang tid med ballen, og gjør gale valg. At smith er en brøkdel av Tiote er jo ingen som tviler på.  Summa summarum blir dette en meget svekket sentralt midtbane, sammenlignet med Tiote/Nolan Tiote/barton,

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #61 på: 25. Des. 2010, 15:33 »
Regner med at Pardew velger 4-5-1 i morra, så da håper jeg på dette laget:

Krul

Simpson - Taylor - Colo - Enrique

Routledge - Barton - Tiote - Nolan - Jonas

Carroll

Orker ikke tanken på Smith eller Guthrie sentralt!

Eg vil ha inn Williamson ilag med Colo, ellers einig med laget.

Spekki

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #62 på: 25. Des. 2010, 16:07 »
Mener at Routledge fortjener ett par sjanser når du tenker på hvor mye Jonas har startet. Synes Jonas er helt håpløs av og til og går seg bare fast. Rout parkerte jo ashley cole ett par ganger mot chelski og innlegga begynner å bli bedre. Vil se barton på høyre og rout på venstre. Vil ha smith og tiote som defensive midtbanespillere, med nolan rett bak carroll. Jonas og ranger den siste halvtimen kan bli bra, inn for smith og rout så spiller vi 4-4-2.
Jackie Milburn vrir seg i graven når han hører navnet Andy Carroll

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #63 på: 25. Des. 2010, 19:12 »
Jeg vil ikke ha Routledge inn. For det første gjør Jonas en viktig jobb bakover. Han gjør jobben til Enrique lettere. Jonas og Enrique eliminerer nesten alle angrep på sin venstreside. For det andre klarer Jonas i større grad enn Routledge å få med seg ballen fremover på banen. Jonas har en tends til å gå seg fast og gjøre ting tungvint, men han er også flink til å skaffe oss frispark slik at vi får flyttet våre notoriske boksspillere opp i nettopp boksen. Både mot Arsenal og mot Sunderland skaffet Jonas oss frispark som medførte mål. Routledge er lett i kroppen og man klarer i større grad å ta ut ham uten å lage frispark. Derimot er Routledge en bedre kontringsspiller, men vi scorer ikke våre mål først og fremst på kontringer. Dermed forsvinner hans nytteeffekt.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #64 på: 25. Des. 2010, 20:09 »
Hvis ikke Shola starter, noe som vel er rimelig sikkert, håper jeg også på Daniels lag. Håper at vi går over til 4-4-2 i det 60. minutt med Ranger på topp.

Bør man ikke se hvordan kampen utvikler seg før man skal begynne å forandre på formasjon og gjøre bytter?

Håper noen kjører VELDIG hardt i duellene mot de Jong. Gjerne gjentatte ganger så man kan seigpine han skikkelig i denne kampen. Noen ville taklinger fra Taylor, noen harde stive sklitaklinger fra Smith og Tiotè, samt noen spisse albuer fra Carroll kunne vært fint.
Bare ikke han skader flere av våre viktigste spillere.........

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #65 på: 25. Des. 2010, 20:59 »
Dette blir ren spekulasjon, men jeg lurer på hva som hadde skjedd hvis De Jong hadde klart å skade nok en castlespiller i morgen, f.eks knekt foten til Carroll. Jeg tror oppriktig talt at supporterne hadde stormet banen asap og lynsjet ham på stedet.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #66 på: 25. Des. 2010, 21:07 »
Det hadde faktisk vært interessant og sett... Men la oss for all del ikke håpe at så skjer, selv om de Jong absolutt fortjener all den lynsjingen som kan oppdrives  :P

Matsaran

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #67 på: 25. Des. 2010, 22:27 »
Hvis ikke Shola starter, noe som vel er rimelig sikkert, håper jeg også på Daniels lag. Håper at vi går over til 4-4-2 i det 60. minutt med Ranger på topp.

Bør man ikke se hvordan kampen utvikler seg før man skal begynne å forandre på formasjon og gjøre bytter?

Håper noen kjører VELDIG hardt i duellene mot de Jong. Gjerne gjentatte ganger så man kan seigpine han skikkelig i denne kampen. Noen ville taklinger fra Taylor, noen harde stive sklitaklinger fra Smith og Tiotè, samt noen spisse albuer fra Carroll kunne vært fint.
Bare ikke han skader flere av våre viktigste spillere.........
forskjell på spisse albuer og harde taklinger.... spisse albuer kan føre til utvisning på null komma niks.. heller noen tøffe taklinger da... hvis vil vil ha 11 mann på banen da selvfølgelig

Spekki

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #68 på: 26. Des. 2010, 01:42 »
Håper Smith iallefall får komme inn di siste 5 min så han kan knekke foten på de jong. Vi kan ikke risikere å få rødt kort etter noen minutter vettu ;) Smith will get the job done!!
Jackie Milburn vrir seg i graven når han hører navnet Andy Carroll

nikman@SJP

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #69 på: 26. Des. 2010, 02:59 »
Jeg vil ikke ha Routledge inn. For det første gjør Jonas en viktig jobb bakover. Han gjør jobben til Enrique lettere. Jonas og Enrique eliminerer nesten alle angrep på sin venstreside. For det andre klarer Jonas i større grad enn Routledge å få med seg ballen fremover på banen. Jonas har en tends til å gå seg fast og gjøre ting tungvint, men han er også flink til å skaffe oss frispark slik at vi får flyttet våre notoriske boksspillere opp i nettopp boksen. Både mot Arsenal og mot Sunderland skaffet Jonas oss frispark som medførte mål. Routledge er lett i kroppen og man klarer i større grad å ta ut ham uten å lage frispark. Derimot er Routledge en bedre kontringsspiller, men vi scorer ikke våre mål først og fremst på kontringer. Dermed forsvinner hans nytteeffekt.

Han er vel mer kompakt enn Jonas, som virker som en to meter høy fyrstikk?
Forresten så bør vi sette opp laget slik Fifa 2011 wii foreslår, med Jonas og Carroll på topp :P
« Siste redigering: 26. Des. 2010, 03:42 av nikman@SJP »
Gan canny doon Toon!

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #70 på: 26. Des. 2010, 11:49 »
Har ca. 2 jobbdager i løpet av året og en av de er selvfølgelig i dag. Er det noen som gidder å oppdatere meg på kampen via sms? Send meg PM, så får du nummeret mitt :)
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #71 på: 26. Des. 2010, 12:01 »
Hadde jeg vært på st james, og sett at de jong kvester foten til feks carroll, ville jeg personlig løpt ut på banen og knukket begge beina hans! :P håper de jong får en meget røff behandling utpå der i dag, og dersom han skulle komme til å skade nok en av våre spillere, ja da er jeg sikker på at noen kommer til å ta affære. Om det så blir smith, eller en haug av supportere gjennstår å se;)

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #72 på: 26. Des. 2010, 12:09 »
Håpar me spelar på vårt beste nivå idag, då teke mi 3 poeng. Eg har trua, men det er ein veldig vanskeleg kamp.

Hooooway the lads!!! :)

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #73 på: 26. Des. 2010, 12:45 »
Vi har Canal digital: Men når jeg søker etter PL-kanalene finner jeg kun de med HD, og det er no go for meg, noen som har kanalnr for tv2 PL (UTEN HD)?

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #74 på: 26. Des. 2010, 12:48 »
Tv2 PL er kun i HD.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒